Bir Genç Kız Dramı: Oda Toplamak

Eğitim yılı içerisinde oda toplamak çok zor geliyor bana.''Zaten yine dağılacak,bir kaç saat sonra geri o yatak da yatılacak niye topluyoruz ki?'' ''Hele masam, zaten ders çalışıp duruyorum düzeltsem ne işe yarar ki,5 dakika sonra aynı hale geri dönecek.''
Bunlar hep işte üşengeçlikle düşünülmüş cümleler.Bu ara hep böyleyim.Hiç bir iş yapasım yok.Hani evi çöp götürse aman boş ver kim görecek ki kafasındayım.Tabi bu annemin beni gördüğü ana kadar geçerli.Bir insan art arda nasıl bu kadar cümleyi sıralayabilir aklım almıyor.1 hafta boyunca her gün söylenen annemin ardından,bu gün sonunda annemin tabiriyle in'imi temizledim,bayağı bir tozlanmıştı etraf.Küçücük o da 1 saatimi filan aldı ama değdi,iyi oldu, en azından o boğucu havadan kurtuldum.Başak burcu çok düzenli olur derler ama sanırım ben yükselen burcumun özelliklerini taşıyorum.Tam tersi   dağınık ya da düzenli olmayı önemsemiyorum pek.Bu yüzden bunun başka bir açıklaması olamaz herhalde.Yaşasın dağınık evler,yaşasın dağınık insanlar.
Temizlerken de tabi ki fotoğraflamayı es geçmedim.Biter bitmez de hemen bloguma yazı yazmak istedim.Sizin de bazen böyle oluyor mu?

Yorum Gönder

36 Yorumlar

  1. Olmaz mı? Şu an kıyafetlerim bile masanın üstünde duruyor. Etraf dağınıktı biraz toparladım ama hala dağınık. Tozlandı da.. Ama şu an hastayım bu bahaneyi kullanarak az daha erteliyorum temizliği 😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hastalığı bahane etmek güzel fikirmiş, hasta olamayacağıma göre bende toplamaya başlayınca birden başım dönsün filan. Aa! bak mantıklı. Ehehehe! Şaka bir yana cidden işgence gibi şu ev temizliği. :3

      Sil
  2. Benim masamın üstü savaş alanı şu an :D Ben de toplim diyorum ama hep erteliyorum şimdi senin yazını okudum ya belki bana da ilham gelir toplarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah o ilham gelir,bir şeyler itelemeyince insan kalkıp yapamıyor. ^_^

      Sil
  3. Bir an şüphe ettim bu kız başak burcu değil miydi diye!Ayrıca en nefretlik iş oda toplamak hele benim gibi üşengeç biri için.En son bir arkadaşım da kaldığım da annem dipten temizlemişti.Arada bir hafif toplama oluyor da anneme o yetmiyor.Benim ki de her girişinde odaya söyleniyor.Bir şey değil evde kalcakmışım derdine düştü;)Sanırım bütün anneler aynı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bazen burcumdan şüphe ediyorum,aynı dertten müzdaribiz. :D

      Sil
  4. Aynı usengeclik bende de var maalesef :( ben temiz ortamda ders calisabiliyorum o yüzden evdeki odaları sırasıyla ders çalışıp sonra her yeri dağitiyorum :) üşengeclikten bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra da annenden zılgıtı yiyorsun değil mi? Aynıyız vallahi. :D

      Sil
  5. Bazen benmde odam daginik oluyor ama bn gercekten bir basak burcuyum ve ozelliklerimi harfi harfine yerine getiriyorm duzensizlige gelemem ama snde haklisn bazen dagilmiyor deil bu arada gecmis olsun artik bir dahaki temizlige kadar rahatsin 😃😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,ben çok seviyorum düzensiz olmayı. :D

      Sil
  6. Evde filan çok düzenli biriyimdir.
    Am yatagımı toplamaktan hiç hoşlanmam odamdaki her şeyi toplarım ama yatağımı toplamaya karşıyım:)

    Evde bazen canım hicbir seyi toplamak istemiyordu bende hic toplamıyordum.
    Biri bir tarafta digeri baska tarafta dağılıyordu.
    Sendeki üşengeçlik banada arada bir kesin geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin geliyor kesi.Birde o toplamadığın zamanlarda çat kapı gelen misafir var ya işte o an gerçek bir dram. :D

      Sil
    2. Hepte toplamadığım zaman yakalanırım:)
      Tam bir dram evet

      Sil
    3. Aynen öyle sonra kapı çalınca o hızla hararetli toplamaya çalışma işi tam bir rezalet. :D

      Sil
    4. Bizim oda birde tam kapının yanında ben direk kapıyı kapatıp kapının kolunu tutuyorum:)

      Sil
    5. O ne ki benim odam salondan girişli :D

      Sil
    6. Hahah seninki daha fenaymış. Anladım şimdi :D

      Sil
  7. Her gün yaşadığım şey desem ^^

    YanıtlaSil
  8. Ben kız kardeşimle aynı odayı paylaşıyorum.O çok dağınık sürekli toplamak bana düşüyor.Dağınıkkende iyi ama topladıktan sonra daha güzel sanki odalarımız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel oluyor ama üşengeçlik başa bela . ''Aman böyle de iyi.'' deyip geçiyorsun. :D

      Sil
  9. Bazen masamı toplamaya üşendiğimden ders çalışacak yer olmadığı için evde fellik fellik masa arıyorum :D odamda çalışacaksam 1 saat uğraşıp toplamam gerekiyor ama toplu olunca da hiçbir şeyi bulamıyorum ki -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyleyim ya ders çalışırken düzenli olunca bulamıyorum. :D

      Sil
  10. Bazen sayılmaz ;) Özellikle eskiden ailemle yaşadığım zamanlarda daha dağınık olsam da hala dağınığım :( Ve bende senin gibi düşünüyorum :D :D Yaşasın yalnız olmamak !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın yalnız olmamak! Dagınıklık başa bela anam. :D

      Sil
  11. Odamı haftada bir ancak topluyorum hem vakit olmuyor hem okul zamanı dağılıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, fakat ben her gün toplamak zorundaymışım gibi hissediyorum. :(

      Sil
  12. Ben de hiç sevmiyorum bu olayı ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napcaz acaba ilerde evleninice ne olacak merak ediyorum. Birde çocuk yatagı da toplanacak. :/

      Sil
  13. Olmaz mı annem sürekli söyleyip duruyor ben sadece masamı toplamaktan yanayım bi de bende le yan gibiyim yatak toplayana kadar Allah canımı alıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin kafandanım biraz gerçi masa toplamak da zor geliyor bana. :D

      Sil
  14. Aslında tam beni anlatmışsınız, bende tam böyle bir insanım. Çoğu zaman üşengeçlikten toplamak istemesem de annemden kaçış yok maalesef. :D

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)