Bitmek Bilmeyen Kalem Sevgim

Okul dönemi girdiğinden bu yana kalem hastalığına yakalandım.Şöyle ki ne zaman dışarı çıksam ve hangi dükkanda kalem görsem, içimde hemen alma isteği oluşmaya başladı.O kadar renkli ve tatlılar ki hepsi benim olsun istiyorum.Eh! Tabi annemde bu durumdan belli süre sonra yakınmaya başladı. Yine cuma günü biraz alışveriş yapmak için dışarı çıktık.Bayağı bir şeyler aldık.Son artık eve geliyoruz gözüm kalemlere ilişti.
Eh! bende durur muyum hemen daldım ve gözüme hangisi güzel gözüktüyse aldım.Sonunda annem -''Pes!Artık sana bir şey diyemiyorum. Eylülden bu yana kırtasiye malzemesi alıp duruyorsun,hala doymadın.Herhalde kırtasiye dükkanı açmayı düşünüyorsun.'' dedi.O zaman güldüm de şöyle düşününce cidden bir sürü sticker,post it,renkli post it,kalemler,çeşit çeşit boyalar aldım.Yani;beni de gören ilkokula giden kız çocuğu sanır.Yaşım gelmiş 26 ya hala böyleyim.Nedense sevimli renkli kırtasiye malzemelerinden vazgeçemiyorum.Şimdi Aralık ayının ortasında yine bir kırtasiye durumum olacak.İnşallah yine çeşit çeşit kalemler görüp yapışmam.

Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. Renkli kalemleri bende severim
    Bloguma bekliyorum cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa zamanda uğrarım, yorum için teşekkür ederim. :3

      Sil
  2. Bende çok seviyorum renkli renkli ama insan yine de kullanma kıyamıyor. :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet kullanmaya kıyamıyor. :3

      Sil
  3. Benim de kalem artı defter hastalığım var ondan dolayı eylül zamanı marketlere gitmemeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay! Bu yıl defter de ben çok aldım.Hepsini kullanmadım ama doldurdum eve. :D

      Sil
  4. Geçenlerde yeğenime alırken kendime de aldım bir tane. Okullu değilim ama merak işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi insanın canı çekiyor görünce almak istiyor.Kullanmasa bile benim olsun evime götüreyim diyorsun içten içe. :D

      Sil
  5. ahh ahh kalemler benim de en büyük zaafım.her kırtasiyeye girişimde mutlaka en renklilerinden alırım :) kullanması güzel ama alıp alıp bööyle seyretmesi bile güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynıyız bende öyleyim rengarenk alırım bakarım sonra çocuklar oynamasın diye saklarım. :D

      Sil
    2. 😊😊 kalem almak iyidir.hep alalım alanlari sevelim 😀

      Sil
    3. Kesinlikle alalım aldıralım. :D

      Sil
  6. Renkli kalemler, renkli defterler benim de favorim yaş 29 ama :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de hunharca fosforlu kalem almışım sığdıramıyorum artık eve :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fosforlu kalem favorimdir. Birde simli tükenmez kalemler. :D

      Sil
  8. ben daha 25 de yapışıyorum sen 26'ymışsın dolayısıyla benım 2 sene daha hakkım var :) Aynı durum bizde de var inanamazsın evdekilere.. :) Artık bırakmaya başladım renkliler hariç :) Gidip paraya kıyıp shaker alınca başka uçlu kaleme gerek duymuyorum sadece renkli yönünde ilerliyorum yoksa ben hem renklı hem uclu alırdım :)

    Destekçinim arkandayım ıyı gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shaker mi? *_* Hangi modelini aldın? Renkli tükenmezler vazgeçilmezim. :3

      Sil
    2. Pilot markanınkini siyah sari seritli olan kesin gormussundur :)

      Sil
    3. He güzel günlerde kullan. :D

      Sil
    4. sagol canımcım sende :)

      Sil
  9. Ahh ahh yalnız değilsin.. kırtasiye bu sebeple girmek istemiyorum ama dayanamıyorum bi bakmışım kırtasiyedeyim... kalemler defterler cicili biçili her şey... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra için gidiyor hele alamazsan değil mi? :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)