Dedikodu// Siwon Asker Oldu


Aslında başlığı Changmin ve Siwon asker oldu olarak açmalıydım, bu yüzden o şekilde açtığımı düşünebilirsiniz.
Bu gün Siwon ve Changmin birlikte asker oldular.Bu iki yakışıklı askeri uğurlamaya ‪‎Leeteuk‬,‪‎Kangin‬,Exo üyeleri, Minho(SHINee),Kyuhyun‬ gitti.
TVXQ 1 yıl 5 aylığına ara verecek, ‪Super Junior‬ ise askerdeki üyeleri dönene kadar 6 üyeli grup olarak işlerine devam edeceklermiş.
İkilimiz 1 aylık eğitimden sonra karakollara verilecekler.
Polis olarak yapacakları askerlikleri,18 Ağustos 2017'de bitecek.Sağ salim gidip gelmeleri umuduyla.


Siwon için açılan bazı pankartlar : 


*10 yıl önce ve 10 yıl sonra,sonsuza dek senin fanınım!
*Ne zaman seni özlersem turp yiyeceğim.Sağlıcakla kal,2 yıl sonra yeniden görüşürüz.
*21 ay çok da uzun değil,tıpkı şu an olduğu gibi bekleyeceğim.Seni bekleyeceğiz.
*Siwon-ah endişelenme <3 Bekleyeceğiz.
*10 yıldır birbirimizi sevdik.1 yıl 9 ay beklemek problem değil..Seni bekleyeceğiz!


...ve  Siwon'un babası uğurlamada....

Şimdi gelelim benim duygularıma;
Changmin ile birlikte gittikleri için direk olarak duygularımı yazmadım.Bu yüzden sona sakladım.Açıkçası ben ergen kız misali,üzülürüm ağlarım diye bekliyordum.Fakat tam tersi bütün gün sırıttım ve hiç etkilenmedim.Diğer üyeler asker olduğunda daha çok üzülmüştüm.Kangin harici, bütün üyelerin asker oluşunu gördüm -''İçlerinde üzülmediğin bir üye oldu mu?'' derseniz rahatlıkla,
 -''Biasım olan Siwon.'' yazabilirim.Siwon'un polis olacak olmasının bir rahatlığı mı desem,yoksa sonradan acısı çıkar bir durum mu desem bilemedim.Sonuç olarak ne olursa olsun 2 yıl boyunca bekleyip aynı şekilde sevmeye devam edeceğim.
Tatlı MaSi'miz çok zorluk çekmemen dileğiyle.

Changmin'e destek için:

Twitter: @MaxChangmin

Siwon'a destek için:

Twitter@siwon407
IG: siwon1987

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Aaa benim Siwonum gamzeli yakısıklım askere.gidiyor.
    Changminde öyle sağ salim dönsünler artık.

    YanıtlaSil
  2. sevenlerinin onun için toplanıp uğurlaması hem Changmin hem de Siwon için oldukça sevindirici olmuştur. umarım her ikisinin de askerlikleri sorunsuz geçer. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım, güzel dileklerin için teşekkür ederim. :3

      Sil
  3. "Ne zaman seni özlersem turp yiyeceğim." :))))

    YanıtlaSil
  4. Yaa şu turp yeme işine bende bayıldım :) Siwon'un askere gidişinden ziyade en çok She was pretty deki hali daha çok etkiledi beni ;) İşleri rast gitsin diyelim :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)