İyi Bir Telefon Almak Şart

Ben bu son bir yıla kadar hiç telefonla ilgili değildim.Telefon kullanmayı sevmezdim.Benim için telefonla konuşmak sıkıcı,mesajlaşmak ise tam bir  işkenceydi.Fakat bu son bir yılda telefon benim ihtiyacım haline gelmeye başladı.Önce instagram olayı patlak verdi. Herkes instagram için bana yazınca bir gaz ile açayım dedim,gittim kuzenime açtırdım.Tabi akıllı telefonum olmadığından kullanamadım hesabı.Ardından internetten bulduğum fotoğraflar yerine neden kendim fotoğraf atmıyorum bloguma diye düşündüm.Bu seferde telefonumun görüntü kalitesi iyi olmadığı için çektiğim fotoğraflar tost makinesinden çıkmış gibi oldu.İkinci ihtiyacımda böyle ortaya çıktı.Zamanla sosyal hesaplarımda aktif olunca insanlar whatsapp gruplarına davet etmeye başladılar.Bir kaç kez -''Telefonum yok.'' desem de, -''Bu devirde telefonun mu yok?'' diye cevaplar aldım.Haliyle doğru söylesem de inandırıcı gelmedi.



ve bu gün;
Bu gün iyi bir telefonun ne kadar önemli olduğunu anladım.Resmi bir işim vardı ve benim net bir şekilde resmi bir kağıdı çekmem gerekliydi.Telefonum iyi olmadığı için maalesef çektiğim fotoğrafların hepsi çok kötü bir şekilde çıktı.Resmi işim acil olduğu için acelece fotoğraflamam gerekliydi.Artık son çare komşunun telefonunu istemek aklıma geldi.Düşünebiliyor musunuz? Sanki komşudan bir fincan kahve ister gibi telefonunu isteyecektim.Tam kapıdan çıkacakken kardeşimin profesyonel fotoğraf makinesi aklıma geldi.Fakat ben 2-3 yıldır evin içerisinde olan bu makineyi kullanmayı bilmiyordum.Çünkü hiç ihtiyacım olmamıştı ve bu yüzden de karıştırmak aklıma gelmemişti.Hemen kardeşimi aradım,anlattı.Fakat ben üniversiteli kara cahil bunu beceremedim.Sadece makineyi kullanmayı değil çekmeyi de alışkın olmadığım için beceremedim.Çektiğim bütün fotoğrafların hepsi rezaletti.Ya elim titremişti ya da yamuk çekmiştim.Her neyse bir şekilde fotoğrafladım.Bu sefer telefonum olmadığı için yine bilgisayara fotoğrafları aktarmam gerekliydi.4 aydır kullandığım bilgisayarımda meğerse 16 gigabyte'lık büyük hafıza kartı sokulacak yer varmış.Büyük uğraşlar sonucunda bunu da öğrenmiş oldum.Bir şekilde uğraşa uğraşa şükür ki resmi işlemimi hallettim.Günün sonunda çok çok iyi anladım ki zamanında bize lüks olarak görülen şeyler bu gün ihtiyaç haline gelmiş ve üzgünüm ki teknoloji bizi esiri yapmış.
Şimdi ilk fırsatta bir akıllı telefon sahibi olmak istiyorum.En azından kullanmasam bile bir ihtiyaç halinde elimin altında bulunsun istiyorum.

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. kendimi bildim bileli telefonum var. ortaokuldan beri daha telefon yeni çıkmışken bir telefonum vardı meraklıydım sonra da yine meraklı olduğum için sürekli değiştirdiğim sayısız telefonum oldu. artık o kadar sıkıldım ki 2 yıldır aynı telefonu kullanıyorum ama oda az biraz kafayı bozdu ve yeni bir telefona ihtiyacım var. teknolojinin esiri değilim senin gibi bende mesajlaşmayı telefonda konuşmayı hiiç sevmem ama ama sosyal mecralara bayılrırım. ben telefonu ulaşılabilmek için değil kendim istediğime ulaşmak için kullanıyorum :) yani bence her şey enin elinde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefon değilde ergen günlerimde sürekli hat değiştirirdim. Herhalde bir on tane filan hat değiştirmişimdir. 18 yaşımdan bu yana aynı hattı kullanıyorum. Telefon konusuna gelince ilk 15 yaşındayken telefonum oldu o günden bu güne 3 tane telefon değiştirdim. Bir tanesini parayla gidip aldık diğer ikisi şuan ki de dahil teyzemin telefonlarıydı. Bunun haricinde son 5 yıldır telefon kullanmıyordum.Galiba bu yüzen tamamen yaşantımda yeri kalmadı. Şuan çok anlamsız gelse de özellikle yaz başından bu yana ihtiyacımmış gibi hissediyorum.Yazdığın şekilde ihtiyacımın telefonla konuşmak ve ya mesajlaşmak için değil tamamiyle özellikleriyle alakalı olduğunu anladım. :3

      Sil
  2. telefon mukemmel kolaylasıtırıyor hayatı ozellıkle de akıllı olanlar tabıkı :) ancak koydugun resımde dıamond en sevdıgım ama brbat telefonlardandır goruntu kalıtesı berbat :)
    ınsallah en kısa surede guzel bır telefona kavusursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şuan blogumda fotoğrafladığım bütün fotoğraflar o telefondan çıkma, herkes berbat diyor ama ne hikmetse benimki o kadar berbat değil, evet bir akıllı telefon kadar süper bir fotoğraf çıkaramıyorum ama idare ediyor. Amin, hepimiz inşallah. :D

      Sil
  3. İlk telefonumu Lise 3 te aldım hala aynı telefonu kullanıyorum.Kendisi akılsız akıllı bir telefondur.:)Bozulana kadar onu kullanacağım.İnsanlar telefonu alıp altı ay geçmeden değiştiriyor.Buna karşıyım o telefonun canını çıkartana kadar kullanmak gerek diye düşünüyorum.Telefonun şimdiden hayırlı olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle iyice bozulacak ya da biri telefon değiştirecek bana telefonunu verecek de ancak öyle değiştiriyorum. Ha değiştirdiğim telefonu da kullanması için muhakkak ihtiyacı olan birine veriyorum. İyice perti çıksın ziyan olmasın biri daha kullanabilsin diye. İnşallah, teşekkür ederim. :3

      Sil
  4. Her telefon için geçerli değil ama gerçekten ihtiyaçlarını karşılayacak bir akıllı telefon edindiğin zaman günlük bir çok işini kolaylıkla halledebiliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, artık öyle olduğuna inanıyorum. :3

      Sil
  5. Ben telefonumu evde unuttuğumda bile kalp krizi geçirecekmiş gibi oluyorum bu anlamda seni taktir etmedim desem yalan olur. Umarım bizler kadar esiri olmaz, ihtiyacın kadar kullanırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım, benim hiç ilgimi çekmiyor nedense telefon. Yanımda bile taşımadan dışarı çıktığım olabiliyor. Fakat bende de bilgisayar tutkunluğu var. Hep aklım blogumda kalıyor. -''Acaba mail gelmiş midir? Acaba yorum yapan olmuş mudur?'' Hep bunu düşünüyorum. Bu da bir nevi bilgisayarın beni esir ettiği anlamına geliyor galiba. :D

      Sil
    2. Tam bir blogger :)
      Ama bunu telefonla da yapabileceğini düşünürsek, bence telefonda ayrılmaz bi parçan olacak :)))

      Sil
    3. Ehehehe! Bana göre aslında sen bir tam bloggersın, yazılarını çok severek okuyorum. Öncelikle bir sahibi olabilsem ayrılmaz parçam mı olacak bakacağım. :D

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)