Love Flight/2015 (Tayland)

-spoiler içermez-
Push'ı görür görmez -''Ben bu diziyi izlemeliyim.'' dedim kendi kendime ve vakit kaybetmeden başladım.Acaba bu Push ne yiyor ne içiyor,nerede büyüdü de bu kadar yakışıklı oldu merak içerisindeyim.Resmen adamı izleyeceğim diye alt yazıları kaçırır oldum.Bir insana bir gözlük bu kadar mı yakışır arkadaş? Bu Asyalı erkekler neden bu kadar yakışıklı oluyor.Birde genelinin gamzesi var çıldıracağım.Gamzeli yakışıklıya methiyeler dizdiğime göre diziye geçebilirim.


Dizi bir uçağın içerisinde geçiyor.Bu uçakta her tip insan var ve bu insanların uçakta kaldıkları süre içerisinde başlarına gelenleri anlatıyor.Hava limanında başlayıp,hava limanında biten dizinin senaryosu çok ilginç geldi.Konu itibariyle sanki hava yollarının reklamını yapıyorlarmış hissi uyandırdı bende.Başrol kızı pek sevemedim,biraz itici buldum tipini,bu yüzden direk olarak Push için bu diziyi izlediğimi yazabilirim.Birde dizide keşfettiğim 3 tane çenebaz kadın var.Gerçi kadın olduklarına emin değilim ama bilmiyorum artık,sonuçta Tayland dizisi ne çıkacağı belli olmaz.Çerezlik,vakit geçsin niyetine bir dizi arıyorsanız tam sizlik bir dizi.

Dizi 4 bölümden oluşan,her bölümü 24 dakika olan bir dizidir.

Love Flight (รักสุดท้ายที่ปลายฟ้า) 

Tür:Romantik
Yapım Yılı:2015
Yayın Kanalı: GMM25
Yayın Günü: Cumartasi
Yayın Saati:18:30
Bölüm Sayısı: 4
Başlangıç Tarihi: 10 Ekim
Konu:
Mek ve Fah birbirine seven bir çifttir.Bir gün Fah hayallerinin olduğunu ve uçuş görevlisi olmak istediğini açıklar.Bunun üzerine Fah izin vermez.Fakat Mek hayallerinin peşinden gitmek ister ve evi terk eder.Ayrılıktan bir süre sonra Mek ve Fah bir uçuşta tekrar karşılaşırlar.

Oyuncular:
Push Puttichai Kasetsin 
Ungsumalynn Sirapatsakmetha

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Hiç Tayland dizisi izlemedim ama böyle sen paylaşınca izleyesim geliyor :))))

    YanıtlaSil
  2. Bende izlemedim ama ne güzel:)
    Bölüm sayısı az hemencecik biter. Çerez gibi:)
    Kızzzz gamzeli yakışıklı çooooook tatlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çerezlik bir dizi,ay vallahi çok tatlı. :D

      Sil
  3. PUSH UN OYDANIDIĞI DİZİ ÖNERİRMİSİNİZ BEN Bİ KAÇ 4, 5 TANE İZLEDİM AMA İZLEMEDİĞİM VARSA İZLEYEBİLİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeviri bulmuş dizileri şunlardır;
      Bu dizileri tayvandrama sitesinden izleyebilirsiniz.
      I Wanna Be Sup'tar
      Angel Magic
      Love Flight
      Roy Leh Sanae Rai

      Bu diziyi google'a yazarsanız çıkar
      Ugly Duckling Perfect Match

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)