Twitterda Anket Furyası

Çok zaman olmadı geçtiğimiz günlerde Twitter yönetimi anket eklentisini de ekleyerek büyük bir hata yaptı.Özellikle Türk kullanıcılara bence bu anket seçeneğinin açılmaması lazımdı.Çünkü o kadar saçmalamaya başlandı ki,insan yapılan anketleri hayretle karşılar oldu.Maalesef  her şeyin suyu çıktığı gibi artık bununda suyunu çıkardılar.Ana sayfada normal tiviklerden çok,anket tivikleri olduğundan haliyle insanın canını sıkmaya başladı.Ben açıkçası pek giriş yapmak istemiyorum sırf bu yüzden.Hani evlat olsa sevilmeyecek bir durum söz konusu oldu bu da resmen beni siteden soğuttu.Bir ara şu spam tivikleri vardı,gerçi hala var ama onun yerini artık bu anketler aldı.ALLAH benim gibi bıkmışlara sabır versin.

ve;
Emre Aydın'ın da yazdığı gibi.
Umarım kısa sürede şu eklenti popülerliğini yitirir de bizde adam akıllı yazılan tivikleri görebiliriz.
Dipnot: Fark ettiyseniz tweet yazmıyorum,tivik yazıyorum buna çok takılmazsanız sevinirim.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. aslında bu genel olarak internet ortamında bu tip konulara sık sık rastlamak şaşılacak şey değil, hoş bir şey değil ama durum böyle devam ediyor. mesela en basitinden benim kayıt olduğum rpg sitelerinde yeni bir kurgu için yönetici arkadaşlar direk bir rütbe çıkartıyor ki; rütbeden kastım da karaktere verilen sorumluluk. alım serbest olduğundan da site içinde bir bakıyorum herkes bir anda kara cuma günlerinde ki alışveriş çılgınlığını yaşar gibi o rütbeyi alıp karakter açmaya başlıyorlar. ha yönetiyorlar mı? hayır. sadece açmış olmak için açıyorlar. twitterın da anket olayını benim takıldığım sitede ki rütbe çılgınlığına benzettim doğrusu. kimileri sadece anket açmış olmak için açıyorlar. bu da olayın cıvkını çıkartmaktan başka bir şey değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğin site ve ortamı bilmiyorum ilginçmiş.Kesinlikle öyle!Güzel yorumun için teşekkür ederim. :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)