Ve Beyin Hızla Uzaklaşır


Tam 11 gün sonra vizelerim var.Zaman yaklaştıkça bütün konular birbirine girdi.Çalıştığım derslerden hiç zevk almıyorum.(Zaten ders çalışmaktan kim zevk alır ki?) Git gide bunalıma girmeye başladım.Ya kötü notlar alır da ders bırakırsam kaygısı başladı.Ders çalışırken hep uykum geliyor.Başka şeylerle ilgilenmeye başlıyorum.Yani,dikkat dağınıklığı var.Zengin koca düşünceleri yavaş yavaş gelmeye başlıyor.Sinirli ve stresliyim.En ufak şeyde harlı ateş gibi yükseliyorum.Eh!Haliyle çevremde ki insanları da kırabiliyorum.Bazen düşünüyorum da önünde sonunda zaten ölmeyecek miyiz? Neden bu kadar uğraşıyoruz ki?Hem bu devirde en yüksek okulu bitiren bile kendi mesleğini yapamıyor ki.

Geleceğimi düşününce; 
Ben Türkolog mu olacağım?
Hayır. 
Öğretmen mi olacağım?
Hayır. 
Peki ben bu bölüm bitince ne olacağım? Neye çaba gösteriyorum? Bence oturup önce bunu bulmam lazım.Sonra bu okulu bitirmem lazım.Haksız mıyım bu konuda?Düşününce hedefim bile yok.Gelmişim 3. sınıfa hala ileri de ne yapacağıma karar veremedim... ve bu kararsızlıklarla ben iyi notlar almayı planlıyorum.Cidden bu düşüncelerle,kararsızlıklarla,ikilemlerle sonunda ne olacağımı çok merak ediyorum.İnşallah ilerde ev hanımı olup kendime, atletli göbeğini kaşıyan kocaya elma soyup uzatma görevini edinmem.Şahsen bu kadar emek,bu kadar stres ve bu kadar çıkmazın boşa gitmesini istemem.


Biz kararsızların hali ne olacak acaba?

Yorum Gönder

20 Yorumlar

  1. Sende mi Türk Dili ve Edebiyatı okuyordun :) merak etme ne istersen onu olursun. Ben de aynı bölümden mezunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende. İnşallah bakalım kısmet ama hedefim yok hala. :D

      Sil
  2. tıpkı ben ne diyim :D bölümüm belli ama stres tavan ne yapacağını bilememe özellikle vize zamanları okulu bırakma fikirlerinin akın etmesi:D Allah hepimize kolaylık versin ne diyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,direk zaten okulu bırakıyorum. Sonra evleniyorum filan hayaller hayaller... Amiiin :D

      Sil
  3. bi an kendimi gördüm... aynı düşünce aynı duyguya sahibiz.. napcaz biz? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bilmiyorum, ALLAH sonumuzu hayretsin. :D

      Sil
  4. Edebiyaat *-* Hangi üniversite? :3

    YanıtlaSil
  5. Bende edebiyatçıyım:)
    Karar vermek senin için zor inşallah karar verirsin.
    Yazı tura at :) hahaha

    YanıtlaSil
  6. Hangi ünvana sahip olacağına fazla takılma. Demek istediğim ünvanı göz önünde fazla bulundurma. Benim lügatımda insan seviyeleri vardır. Bir insan ömrü hayatı boyunca bence kendini geliştirmeye, yeni şeyler öğrenmeye çalışmalıdır. Tabii ki bu benim kişisel hayat görüşüm. Derslerden zevk almak istiyorsan benim gibi farklı taktikler deneyebilirsin. Mesela dersi dersten geçmek için değilde, dersin kendine sağlayacağı bilgiyi ön planda tutarak dersi dinlersen eminim ki, biraz olsun odak problemin kalkar. Umarım dikkat dağınıklığın geçer. Çünkü çok kötü bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel ve bilgilendirici yazmışsınız, teşekkür ederim. Bu güzel öğütleri beynimin bir tarafına yazdım bile. :3

      Sil
  7. Bazen bende de bu beyin gidişi oluyor, aynen bu gifteki gibi. Başım çok ağrıyor ve sonra beynim uçmuş gibi oluyor dinlenince. Garip ama gif çok güzeeel *.* :)

    Bende bu olay Teogdan sonra oldu. Ben Teoga gireceğim diye her şeyi çalışmaya vermiştim ve düşünmüyordum pek fazla. Şimdi her türlü düşünüyor ve halden hale giriyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gifi görür görmez bu beni anlatıyor dedim kendi kendime. ALLAH yardımcın olsun seninde. :3

      Sil
  8. Bende kararsızlıktan felsefe seçtim. Dahada kararsızlıktan gittim isteğe bağlı hazırlık sınıfında okuyayım bu yıl dedim.Birde AÖF ikinci üniversite de adalet öğrencisiyim..Ne olacak bu halimiz ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu kararsızlıkla ne olacağımızı bende kestiremiyorum. ALLAH kolaylık versin işin zor. :D

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)