Ankara'ya Yılın İlk Kar'ı Düştü


Sabah 9 gibi uykumun en derin yerinde horlamam ve gök gürültüsü ile uyandım. Cama bakmadığım için galiba yine yağmur yağıyor diye düşündüm.Fakat gök gürültüsü o kadar çoktu ki uyuyamadım uyandım. Tabi cama bakmadan,gittim yüzümü yıkadım,çaydanlığı ocağa koydum ve salona doğru geldim.Dışarı bir baktım.
Amaaaaaa!!!! Kar yağıyor ya! Hemde nasıl bir kar size anlatamam size,tipi şeklinde incecik ama yağmur gibi yukarı yukarı yağıyor.İşin tuhafı sanki yağmur yağıyor gibi gök gürültüsü geliyor gaipten.Öyle bir gök gürültüsü ki sanırsın şiddetli yağmur yağıyor.Hani o ardından gelen yıldırımı insan bekliyor.Ben hayatımda ilk defa kar yağarken gök gürültüsü olduğunu duydum.Gök gürültüsü olur mu normalde de bilmiyorum ama benim için sıra dışı bir olaydı.Beklenmedik bir kar ile beklenmedik bir gök gürültüsü aslında beni mutlu etti.Çocuk gibi hemen heyecanlandım.Sanki okulların tatil olmasını bekleyen çocuklar gibi kalbim küt küt attı.Normalde kar sevmeyen ben bile böyle olduysam,seven kişi nasıl olmuştur ALLAH bilir.Aslında ilk aklıma gelen sınavlarım oldu. Bu günlerde sınavlarım olduğu için,nasıl gidip geleceğim aklıma geldi.Ardından ''-Aman,salla gitsin!Anın tadını çıkar Zühal.'' moduna girdim.Gününün bu kar ile kötü geçmesine sebep olanları bilmem ama ben farklı bir mutlu oldum. Güne güzel uyanmama yaşama sevincimin artmasına vesile oldu bu kar.Bende durdum,duramadım hemen bu güzel anı fotoğrafladım.
Devamı gelir mi bilmiyorum ama tipinin ardından,pamuk gibi yağdı.Pamuk gibi yağarken,güneş açtı ve bir süre güneşle yağdıktan sonra durdu.Şimdi de hava kapalı ve yavaş yavaş yağan kar erimeye başladı.Bakalım bu kar Ankaralılar için tadımlık mıydı yoksa doyumluk mu olacak. 

Yorum Gönder

20 Yorumlar

  1. Ne kadar güzeel. İstanbul'da buz gibi. Kar yağsa da çocuklarla oynasak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hemen hemen bir kaç haftadır yumuşak bir hava söz konusuydu, ta ki bu güne kadar. Cidden birden hava Ankara'nın meşhur ayazına bıraktı kendini. :3

      Sil
  2. Ama sonra güneş çıktı ardından yağmur :c Umarım devamı gelir *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur yağmadı bu taraflara ara ara kar serpiştirdi. Şu sınavlarım geçsin de öyle gelsin dur hele. :D

      Sil
  3. Kar yağması ne güzel :))
    Her yer bembeyaz olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama anında da eridi, tutucu bir kar değildi. :3

      Sil
  4. Çok güzellll. Ben de çok severim karı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevmem ama bu seferki kar için çok sevindim. :D

      Sil
  5. Kesin tadımlık, Ankara'nın soğuğu var sonuçta dillere destan :)
    İlk kareler bunlar olsa gerek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadımlık gözüküyor bence hava değerleri düşecek ve o kuru ayazla devam edecek. Evet ilk kareler bunlar. :D

      Sil
  6. Allah`ım ben de istiyorum amaaa :(((( Burda daha güneş var yahu! Kar istiyorum, yağmur istiyorummmm :((((((

    YanıtlaSil
  7. Van'a dun yagdi falan ama smdi eridi giti sayilir bakalm burda ne olacak bu arada yazmasn adini da ögrenemicez ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sormak aklına gelmedi mi kız? Van'da havalar nasıl ? :3

      Sil
  8. bugün karı görünce çok sevindim. saat 10 civarıydı.şöyle lapa lapa yağsa keşke bende sanki 40 yıldır kenyadaymışım gibi sevindirik oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çocuk gibi sevindim. Ara ara gün içinde serpiştirdi yine sonradan ama o ilk tadı bulamadım. :D

      Sil
  9. tanrım, ne kadar da güzel.
    o ağaçlar tıpkı ipeklerle örülmüş gibi duruyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok hoşuma gitti. Apartmanın önünde ulu bir çam ağacı var. Çok seviyorum o ağacı.Haliyle biraz tepesine yakın çektim ama alt bölümleri daha tatlıydı. :D

      Sil
  10. Kar mı? Orda kar yağar İstanbul'da biz üşürüz... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar evet. Yok yahu Ankara'da üşüyor ayaza vurdu ortalık fena. :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)