The Little Prince / Küçük Prens (Film)

İzlediğim en güzel animasyon filmleri arasında yer alan filmlerden biri oldu.Kitaba göre okumadığımdan nasıldır bilmiyorum ama filmine bayıldım.Hatta sonlara doğru gözlerim dolu dolu oldu,ağlamamak için kendimi zor tuttum.Öğüt verici,ders çıkarıcı türde mesajlar vardı filmde.Bunun yanında çizimlerine bayıldım.Çok farklı bir çizim tarzı vardı.Özellikle karakterlere yakın olan sahnelerde çizimleri incelediğinizde,her şeyin en ince ayrıntısına kadar düşünüldüğünü ve çizildiğini rahatlıkla görebiliyorsunuz.Genel olarak animasyon çok akıcıydı,nasıl başladı nasıl bitti anlamadım.Bittiğinde ise bir daha izlemek istedim.En hoşuma giden yeri yıldızlarla ilgili sahnelerdi.Özellikle sonlara doğru yıldızlarla ilgili bir sahne var ki çok etkileyici geldi bana.Animasyonun büyüsünün kaçmasını istemediğim için yazacağım cümleleri yarıda kesmek istiyorum.Kesmezsem spoiler vereceğimi düşünüyorum.Bu da okuyucu için hiç hoş olmaz.Yazımı bitirirken emin olarak şunu yazabilirim;mutlaka ne olursa olsun izleyin.Ölmeden önce izlenilecekler listesinde bulunsun.
The Little Prince
 (Le Petit Prince,Küçük Prens)


Yönetmen:
. Mark Osborne
Yapımcı: Dimitri Rassam,Paul Rassam,Aton Soumache,Alexis Vonarb
Hikaye: Irena Brignull Bob Persichetti
Roman: Küçük Prens (The Little Prince ) /Antoine de Saint-Exupéry
Müzik: Richard Harvey ,Hans Zimmer
Sinematografi: Kris Kapp,Adel Abada
Düzenleme: Carole Kravetz Aykanian,Matt Landon
Üretim şirketi: Onyx Films,Orange Studio,On Entertainment
Dağıtımcı: Paramount Pictures
Süre: 108 dakika
Ülke: Fransa
Dil: İngilizce
Yayın tarihleri: 22 May 2015(Cannes), 29 Temmuz 2015(Fransa), 18 Mart 2016(Amerika Birleşik Devletleri)
Konu:
Antoine de Saint-Exupéry ünlü hikayesi Küçük Prens'in animasyon uyarlamasıdır.Animasyonda;bir Pilotun uçağı bir çöle düşer ve bu çölde başka gezegenden gelen küçük bir prens ile karşılaşır,bir süre birlikte yolculuk ederler,sonra birbirlerini kaybederler.Yıllar sonra bu pilot kapı komşusunun küçük kızıyla arkadaş olur ve küçük prens hikayesini onunla paylaşır.

Oyuncular ( Seslendirmenler)
Küçük kız Mackenzie Foy
Aviator Jeff Bridges
Anne Rachel McAdams
Küçük Prens Riley Osborne 
Sayın Prens Paul Rudd 
Tilki James Franco
Gül Marion Cotillard
Yılan Benicio del Toro
Akademi Öğretmeni Paul Giamatti
Kral Bud Cort
İş adamı Albert Brooks
Kendini beğenmiş adam Ricky Gervais,
Hemşire Jacquie Barnbrook
İlgili Komşu Marcel Bridges
Polis Jeffy Branion

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. O zaman en yakın zamanda izlemeliyimmmm ^^ Çok güzel yazmışsın ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  2. Kitabını çok severim ama animasyonu izlemeye cesaretim yoktu pek tüm büyüsü kaçar diye.Sayende en kısa sürede izleyeceğim ^_^ :D

    YanıtlaSil
  3. Bende izlemeliyim .En son animasyon olarak Ters Yüzü izledim oda mükemmeldi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ben de tam bugün kitabını okumaya başlamıştım. Animasyonunun olduğunu bilmiyordum. Acaba ilk önce izleyip sonra mı okusam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben önce izlemeye karar verdim. Kitap okuma listemde vardı, fakat izleyip okumanın daha iyi olacağını düşündüm... Yine de sen bilirsin. :3

      Sil
  5. Kitabını okudum ve cok sevdim.
    Küçük prenste benim gibi yıldızları çok seviyordu:D
    Sıra filmi izlemede:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah filmi de çok seversin. Ben severek izledim. :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)