Oyunbozan (Dizi)

Ben bu diziyi sevemedim. Neden bilmiyorum ama izlerken akıcı olduğu halde beni boğdu. Belki Barış Kılıç'ın ya da Tuvana Türkay'ın oyunculuklarından dolayıdır bilemiyorum. Belki de Güllerin Savaşı dizisinden sonra Barış Kılıç'ın tekrar doktor rolünü oynamasıdır. Neden sevemediğimi tam bilmiyorum. Şöyle bir düşünüce dizi aslında konu itibariyle ve işleyiş yönünden farklı işliyor ama yine de bilmiyorum ısınamadım. Aslında dizi de Serhat Tutumluer gibi bir oyuncu varken benim çok sevmem gerekirdi diziyi ama ilk bölümünden itibaren buz gibi oldum. Bu yüzden de diziyi tam anlamıyla inceleme fırsatım olmadı. Fakat şunu yazabilirim ki senaryosu çok hoş bir dizi olmuş. Eğer bozmazsa dizinin izleyeni çok olacaktır. Umarım başarılı bir dizi olur ve tutulur. Fakat beni pek açmadı. İzleyeceklere ve izleyenlere iyi izlemeler.
Reytinglerde 23, tekrarı ise; 28. olmuştur.
OYUNBOZAN

Türü: Korku, İntikam, Gerilim
Yapım: Aka Yapım
Yapımcı: Ali Gündoğdu, Asena Bülbüloğlu
Yönetmen: Emre Kabakuşak
Senaristler: Altuğ Küçük, Ümit Saat
Kanal: Show TV
Günü: Cumartesi
Saati: 20.00
Başlangıç Tarihi: 16 Nisan 2016
Konu:
Yıllar önce kız kardeşini kaybeden doktor Emre, bu kaybın sorumlusu olarak medya imparatoru Mahir Yamaner’i görür ve ondan intikam almak ister. Bu yüzden planlar yapmaya başlar. Fakat planları için kullanacağı yani Mahir Yamaner’in evine kadar sokacağı bir kişi lazımdır. Bir gün anne ve babası yıllar önce ölen Ece'nin kardeşi ölümcül bir hastalığa yakalanır ve Emre'nin doktor olduğu hastaneye gelir. Doktorlara göre kardeşinin yaşama şansı yoktur. Bunun üzerine Ece hastanede sorun çıkarır ve bayılır. Bu arada Emre bu sorun çıkaran kızı araştırır, psikoloji mezunu olduğunu öğrenir. Bunun üzerine Emre, Ece'yle kardeşini tedavi etmesi karşılığı eve sızması için anlaşma yapmak ister. Başta Ece istemese de kardeşini kurtarmak için bu anlaşmayı kabul eder. Emre, Ece'yi vakit kaybetmeden Mahir Yamaner’in evine gönderir. Fakat belli bir süre sonra Emre, Ece'den hoşlanmaya başlar ve işler karışır.
Oyuncular: 
Barış Kılıç 
Tuvana Türkay 
Serhat Tutumluer 
Gülçin Santırcıoğlu 
Kenan Bal 
Serdar Orçin 
Ceren Erginson 
İlayda Akdoğan 
Ozan Dolunay 
Serhat Parıl
Orçun Iynemli 

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bu aralar başlayan diziler reytinglerde geride kalıyor, zor tutunuyorlar. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu diziye denk gelmedim ama show tvde istanbul sokaklari var seviyorum o diziyi konuyu dagitmazlarsa tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O diziyi de izledim sırasıyla yazdıgımdan onun hakkında da yorumlarımı yazacağım. :D Umarım dagıtmazlar ama Türkler genelde ilk sezon olmasa bile ikinci sezonda saçmalıyor. Çok nadir başından finaline kadar bozmadan giden dizi. Son yıllarda Karagül, Behzat Ç, Poyraz Karayel biliyorum ciddi dizilerden. Komedi türünde de Leyla ile Mecnun, Kardeş Payı, İşler Güçler aklıma geliyor. Birde Kanıt vardı o da çok istikrarlı bir diziydi geç saatte yayınlandığı halde reyting rekorları kırmıştı dizi. :)

      Sil
  3. bende pek sevmedim açıkçası=(
    bloğuma bekliyorum=)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)