2016 Begendigim Tayvan Dizileri Top 10

Bunlar bir kaç yıl önce diğer Asya dizilerini seveceksin deseler inanmazdım.Kesinlikle diğer Asya dizilerinde kendine bağlayan bir farklılık var. Kültür olarak sevdiğim için mi yoksa daha akıcı geldiğinden mi vazgeçemiyorum. Normalde bir iki dizi izler bırakırım takılmam çok artık ülkelere diyordum. Fakat öyle bir karşıma çıktılar ki vazgeçemiyorum. Virüs gibi böyle etrafımı sarmış durumdalar.  Yine  her diğer Asya   dizilerinde yazdığım gibi şu ön yargı işini es geçmek istemiyorum.  Gerçekten artık şu ön yargılarınızı yıkın.  Mesela Kore dizilerinden önce Tayvan dizilerini keşfetseydiniz yine aynı düşüncede olur muydunuz merak ediyorum.  Tamam ilk Kore dizilerini izlemiş olabilirsiniz ama küçümsemek ya da  -''Ay  dilleri çok iğrenç!'' -''Başım ağrıyor onları izleyince.'' ''-Bu dizileri izleyenlerin kafasını yaşamak istiyorum.'' demeniz çok hoş olmuyor. Hem izleyicisine saygı anlamında, hemde dizilere emek verenlere saygı açısından pek adil bir durum gibi gözükmüyor.  Oysa ki  ön yargıları bir kenara  bırakıp izleseniz  ne kadar güzel diziler olduğunu anlayacaksınızdır. Hem bir sürü güzel diziden mahrum oluyorsunuz, hemde izleyenleri kırıyorsunuz. Bu yüzden zaman zaman gereksiz tartışmalar içerisinde de kendinizi bulabiliyorsunuz.  Son olarak bir kere olsun deneyin, keşfedin şu dizileri derim. Daha evvel Tayvan dizilerini tavsiye etmiştim. (Tık) Şimdi ise yıl içerisinde izlediğim diziler içinden bir top 10  oluşturmak istedim.  Çok güzel diziler vardı elbet ama  bana daha yakın gelen birde  izleyicisinin de genel olarak sevdiği dizilerden bir top 10 listesi oluşturmak istedim. Umarım beğenir ve sizde severek izlersiniz. 



İşte Top 10 listem;


1. I am Sorry, I Love You (2015)
2. When I See You Again (2015)
3. Just You (2013)
4. Bromance (2015- 2016)
5. Fated To Love You (2008)
6. Marry Me, or Not? (2015- 2016)
7. Back to 1989 (2016)
8. Go, Single Lady (2014)
9. Refresh Man (2016)
10. Moon River (2015)

Top 10 listem bu şekilde oluştu. Fakat iki dizi vardı ki biri benim için diğeri ise izleyici için efsane diziler arasında yerini almıştı bile. 
1.I am Sorry, I Love You

Benim için şimdiye kadar izlediğim Tayvan dizileri içerisinde en güzel en efsane dizi I am Sorry, I Love You dizisidir. Kalbime o kadar çok dokunmuştu ki dizi izlemelere doyamadım. Keşke bitmesin dediğim izlerken her sahnesinden replik almak istediğim dizilerden biriydi. Zaten Jasper o kadar yakışıklı ki bir gülse ben tutulup kalıyorum. Nasıl bir insan bu kadar yakışıklı doğmuş bilmiyorum. Varlığı yaşama sevinci yaratan, evlendiği zaman mutlaka evlendiği kız kıskanılacak bir erkek Jasper. (Keşke benim olsaydı. *3*) Neyse cıvımadan diziye döneyim. Dizi de dostluğu, aşkı en içten şekilde hissedebiliyordunuz. Finali beni ters köşe yapan nadir dizilerdendi. Kesinlikle vaktiniz varsa izlemenizi tavsiye ederim.

2.Moon River

İzleyici hayatım boyunca asla unutamayacağım dizilerden biri oldu. Konusu, işleyişi filan değil direk olarak izleyicisi tarafını unutamayacağım. Anlatacağım size. Ben replik yapıyorum biliyorsunuzdur. O zamanlarda ben önüme geleni facebook hesabıma ekliyorum 5 bin kişi filan var. Tamamen limiti doldurdum yani. Bu dizi de başlarda haftada 2 gün mü ne geliyordu her şey çok iyiydi. Sonra zamanla istekler filan arttı diziye neredeyse gün aşırı dizinin bölümleri gelmeye başladı. Dizi o kadar çok sevildi ki sürekli izleyici de diziyi izleme ihtiyacı doğuyordu. Neyse gün aşırı gelmeye başladığı zaman sorumluluk olarak dizinin repliklerini yapmaya çalışıyordum, bir yandan da sürekli mesaj filan geliyordu bana işte bak yeni bölüm geldi, senin replikler nerede filan diye. Hatta replik çıkarıyorum diye bir kısım benim diziyi çevirdiğimi düşünüp bana yazıyordu. Artık ben böyleysem çevirmeni, site yöneticisi ne yapıyordur kim bilir diye düşünmeye başlamıştım. O dönem ciddi anlamda insanlarla baş edemediğim için çok bunalmıştım. Artık dizinin sonlarına doğru bayrağı çekecektim ki hemen bitiverdi. O yüzden bu diziden aklımda güzel bir okul dizisi olması ve kendimi baskıda hissetmem kaldı. Sanırım Moon River maceramı asla unutmayacağım. Vaktiniz varsa izleyin demiyorum. Çok sevildiği için vakit yaratın diyorum. Bence bu dizi kaçmaz.




Uyarı: 
Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.





Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun. 




Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.



Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..

Yorum Gönder

0 Yorumlar