İçimdeki Fırtına (Dizi)

İlk defa bir dizi hakkında ne yazacağımı bilemedim. Ne yazsam acaba ne yazsam acaba düşünüp duruyorum. Sevdim mi yoksa sevmedim mi bilemedim ama ilk bölümden acayip sıkıldım. Sonra düzelir mi bilmiyorum ama garip bir şekilde bir eksiklik hissettim. Sanki diziyi Hatice Aslan ve Merve Boluğur götürdü gibi bir şey oldu. Aslında ben tüm oyuncuları severim sevdiğim oyunculardan bir kadro oluşturulmuş ama neden böyle oldu bilmiyorum. Dizi hakkında düşüncelerim o kadar karıştı ki sanırım beklentimin altında bir başlangıç oldu. Her ne kadar ne yazacağımı bilmesem de yine de kendimce bir şeyler yazmaya çalışayım. Öncelikle  Kore dizisi Glass Mask'dan uyarlama bu dizi, onu da izlemedim, nasıldır bilmiyorum bu yüzden orijinal diziymiş gözüyle izlemeyi tercih ettim. Önceki cümlelerimde yazdığım gibi oyuncuların hepsi sevdiğim ve tanıdığım oyunculardan oluşuyordu. Bu yüzden oyuncuların oyunculukları bana göre on numara beş yıldızdı. Sadece Yusuf Çim'in kaşlarını biraz farklı almışlar sanki bir tık kalın gibi bu da görsel olarak biraz tuhaf geldi. Ve rol olarak Gizem'in rolünü sevmedim. Sinmiş bir kız rolü Gizem'e yakışmamış. Daha aktif bir rolde olmasını isterdim. Gizem'in haricinde diğer oyuncuların rolleri oyunculara uyan rollerdi. Dizi konu itibariyle klasik bir konuya sahip. İşleyişi de yavaş olunca haliyle akıcı bir dizi yerine sıkıcı bir dizi olmuş. Yine de bir sonra ki bölüme konu oturunca belki düzelir gibi geliyor. En azından senaryo değil ama oyuncuların diziyi hareketlendireceğini düşünüyorum. Sonuçta ilk bölümden karar vermemek gerek. Pek yazacak bir şey bulamıyorum vallahi beni pek sarmadı dizi. Muhakkak dizinin seveni olacaktır. Vaktiniz varsa entrika türü dizileri seviyorsanız izleyin derim. Belki siz seversiniz.

 Reytinglerde  yayın zamanı 16. sırada, tekrarı ise 32. sırada tamamlandı. 
İçimdeki Fırtına

Tür: Entrika, Dram, Romantik
Yönetmen: Doğan Ümit Karaca
Senaryo Uyarlama: İpek Kadılar
Yapım: Aslan Film
Yapımcı: Uğur Kızılaslan, Selman Kızılaslan
Kanal: Star TV
Günü: Cumartesi
Saati: 20.00
Başlangıç Tarihi: 11 Şubat 2017
Konu:
Ezgi kardeşi Deniz ile evlenmek üzere olan Emre’ye uzun süredir aşıktır. Sadece Emre’yi kardeşinin elinden almak için yaptığı plan hiç beklenmedik olayların birbiri ardına gelmesiyle kontrolden çıkar. Düşman iki kardeşin yürüdüğü geri dönüşü olmayan yolda, karşılarına çıkacak olan olayların sürükleyici hikayesi anlatılmaktadır.
Oyuncular: 
Merve Boluğur
Gizem Karaca
Yusuf Çim
Burak Yamantürk
Mehmet Özgür
Levent Can
Tarık Pabuççuoğlu
Bilge Şen
Servet Pandur 
Hatice Aslan

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. oyuncu kadrosu iyi diye beklentiniz yüksek olmuştur büyük ihtimal belki düzelir diğer bölümlerde

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)