U Prince Series / Tayland (2016)

Bu seriyi izlemeyen kaldı mı bilmiyorum ama kıyısından köşesinden izlemelisiniz. Şimdiye kadar bir seri harici çeviri bulan tüm serileri izledim. Zaten dizinin replik kısmı bende olduğu için izlememe gibi bir şansımda olamazdı. Aslında ilk seri için replik yapacağım demiştim ama baktım çok iyi zaten her seri mini dizi kıvamında, çerezlik gibi bu iş bende dedim. 

Serinin bir tanesini izleyememe durumuma gelince;
 Bu biraz istem dışı bir durumdu. 3. sınıfım ve Eski Türk dilleri ağırlıklı olduğu için mecburen finallerde tüm izlediğim dizileri bırakmak zorunda kaldım. Yaklaşık 4 hafta kadar neredeyse hiç dizi izlemedim. O seri de final zamanıma denk gelince mecburen atlamak zorunda kaldım. Fakat en yakın zamanda izleyip yine sizlere o dizi hakkında da bilgi vermeyi planlıyorum. Bu seri Tayland menşei bir seri. Tayland'da bu şekilde bir kaç tane daha seri halinde dizi mevcut.. Bir nevi artık ülkenin dizi sistemine yerleşmiş bir format. Bahsedeceğim dizi 12 seriden oluşuyor. İlk seri 8 bölüm, diğer seriler ise 4 bölümden oluşuyor. Bölüm başı 59 dakikadan oluşuyor. Seri ülkenin en yakışıklı erkeklerinden oluşturulmuş bir dizi. Tayland dizileri izliyorsanız bir çok tanıdığınız oyuncuların olduğunu göreceksinizdir. Dizi bir üniversitenin öğrencilerinin aşklarından oluştuğu için genel türüne Okul, Romantik, Komedi diyebiliriz. Her bölümde üniversitenin prensi olarak adlandırılan 12 yakışıklı erkekten bir tanesinin aşklarını izliyoruz. Ayrı ayrı post yazdığım için daha fazla bilgi vermek istemiyorum. Her seri için yazdığım yazıları okuyarak bilgi edinebilirsiniz.

Bu arada her seride farklı hikaye anlatılsa da oyuncuları farklı olsa da seriler birbirine bağlantılı sayılabilir. Bazen bir önce ki ya da bir sonra ki prensi seri içinde görebiliyorsunuz. Bu yüzden ilk seriden izlemenizi tavsiye ederim.

Yazı serileri çevrildikçe ve ben bloguma yazdıkça güncellenecektir. 

1.Handsome Cowboy
U Prince Series: The Handsome Cowboy Yazım -

2.Gentle Vet
U Prince Series: Gentle Vet Yazım -

3.Lovely Geologist


4.Badass Baker


5.Absolute Economist


6.Foxy Pilot


7. Playful Comm-Arts

8.Extroverted Humanist

9. Single Lawyer

10. Crazy Artist

11.Badly Politics



12. Ambitious Boss


Yorum Gönder

28 Yorumlar

  1. daha önce hiç Tayland dizisi izlemedim ama bunlar çok sevimli görünüyorlar. iyi bir başlangıç olacak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, güzel başlangıç olur. Umarım seversin. :)

      Sil
  2. ah su kore fimleri diziler ah :)

    YanıtlaSil
  3. Ben seriyi bilmiyordum,güzel gözüküyorlar.peki sen en çok hangisini sevdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hepsini sevdim ama Push ve Esther olduğu için ilk serinin yeri bir başkaydı benim için. :)

      Sil
    2. öyle mi,amanım olunca izlemeye çalışacacan,teşekkürler :)

      Sil
    3. Rica ederim, ben teşekkür ederim.

      Sil
  4. Ne kadar tatlı diziler yapıyorlar ya^^ ilk fırsatta izlemeye çalışağım♥ blogunu yeni keşfettim takipteyim, kendi bloguma da beklerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi izlemeler umarım beğenirsiniz. En kısa zamanda uğrayacağım. :)

      Sil
  5. Japon ve Çin dizileri beni hiç sarmadı ama Kore ve Tayland dizilerine aşığım *-* Bunu da ilk defa duydum en kisa zamanda basliycam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çin dizileri çok güzeldir keza Tayvan dizileri de sen doğru diziyi bulamamışsın. :) Muhakkak izlemelisin. :)

      Sil
  6. Bu seriden başka hangi dizilerin serileri var biliyor musun çok sevdim seri dizileri de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 seriden oluşan Ugly Duckling Series var ama çevirisi var mı bilmiyorum. :)

      Sil
  7. Ben badass baker ı izlemek çok istiyorım ama sayfaya girince bir reklam çıkıyor ve kapanmıyor izleyemiyorum yardımcı olabilirmisin acaba rica etsem? :/

    YanıtlaSil
  8. Siyah sayfanın yarısını kaplayan bir reklam sağ üst köşesinde çarpıı işareti var ama kapanmıyor benden kaynaklı birşey mi bunu merak ettim çok izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook hesabın varsa Tayvan Drama adlı 13 bin üyelik bir sayfa var oraya mesaj atar mısın? Yoksa ben iletişime geçeyim adminiyle. Normalde böyle bir problem yok ama emin olamadım.

      Sil
  9. ben 1 ve 11 i izledim bayıldım diğerlerinide izlemeyi düşünüyorum . sizced ilkk hangisinden balayayım karar veremiyorum da :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4-6 olabilir aslında hepsini sıradan izleyin derim 4 bölüm zaten. :)

      Sil
  10. Tam aradığım gibi düzenli ve güzel bir blog :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba 5. Bolumde basladi bu ilerliyo donuyo sonraa basliyo ve basa sariyo ve ben izleyemiyorum yardimcci olur musunuzz benden kaynakli bi sıkinti mi bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğiniz sitede 7 tane ayrı izleme linki vardır birinde sorun çıkarsa öbüründen devam edin ve evet sorun sizin internetinizden kaynaklı bir sorun. :)

      Sil
  12. Ben ilk dört seriyi izledim harika , 5. Serinin 1. Bölümünü izledim ama ikinci bölümde video yayınlanmıyor ayrıca linklere bastıgımda gelnıyor desgısık bırseyler gelıyor lütfen yardım edermisiniz linkleri guncellermısınız . Absolute economist bölümün devamını çok merak ediyorum , izlemessem olmaz rüyalarıma bile girmeye başladı . Lütfen yardım edın.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeviren site kapandı artık izleyemezsiniz. :)

      Sil
  13. Single lawyerde izlemek için tıklaya vuruyorum açılmıyo. Sayfanın üstünde 404 not found yazıyo açılmıyo. Error mu veriyo?

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)