This Blog is protected by DMCA.com

19 Ekim 2017 Perşembe

Yüz Yüze (Dizi)

Dizi başlamadan evvel ilk dikkatimi çeken senarist Ethem Özışık, yönetmen Osman Taşçı ve müzikler Toygar Işıklı'dan çıkmaydı.Yapım resmen üç büyükleri kamera arkasına toplamış desek yeri. Bu yüzden dizi için beklentim bayağı bir artmıştı. Bunun yanında oyuncu kadrosu ve fragmanları da çok ilgi çekiciydi.

Birkan Sokullu ve Sinem Kobal'ı başka bir projede çift olarak izlediğim için çok uyumlu olacaklarını biliyordum ama bu tür bir dizi için ikisi de nasıl durur emin değildim. Birkan Sokullu erkek olduğu için karakter olarak daha kolay kabul edildi izleyici tarafından. Sinem Kobal ise şimdiye kadar hep cici kız karakterlerine can verdiği için hem ters köşe yaptı izleyiciyi hemde ilk etapta pek kabul görmedi. Sosyal medyada okuduklarıma göre bu şekilde bir algı oluştuğunu hissettim.

Açıkçası bende Sinem Kobal kısmında biraz deyim yerindeyse dumura uğradım. Dövüştüğü kısımlarda biraz şaşırdım, garipsedim ama bir o kadar da sevdim. En azından sahne için çalışılmış ve yapay durmuyordu. Zaten bölümün ortalarına doğru karakterin daha çok oturduğu fark ediliyordu. Bir iki bölüme karakter tamamen oturunca efsane bir oyunculuğun ortaya çıkacağını düşünüyorum. Bu haliyle de çok iyi ama bir iki küçük pürüz var gibiydi. Özellikle ses tonlamasının oturması lazım.

Birkan Sokullu'nun bir önce ki dizisinde olmadığını, pot durduğunu yazmıştım ama bunda olmuş. Karakter üzerine tam oturmuş hiç bir potluk yoktu. Bir de oyunculuğu bir tık daha gelişmiş belliydi. İnandırıcılık konusunda bana daha çok geçti. Mimikler, bakış, yerinde ses değişimi çok hoşuma gitti. Bence Birkan Sokullu bu karakteri bekliyormuş. Birde uyumunu bildiğim bir partner ile olunca on numara beş yıldız olmuştu.

Yalnız bence dizi de başrolleri bile geçen bir karakter vardı benim için Özgür Emre Yıldırım. Tatar karakteri öyle bir karakter ki Ethem Özışık imzasını bu karaktere attığı belli oluyor. Bilirsiniz Ethem Özışık'ın böyle deli içten harbi diyeceğimiz karakterleri meşhurdur. Bu karakter de o karakterlerden bir tanesi olmuş. Bana göre ilk bölümün kahramanı Tatar yani Özgür Emre Yıldırım'dı. Performansı hiç düşmedi bu yüzden izleyici olarak bana çok geçti.

Diğer tüm oyuncuları başka dizilerden bildiğimiz kıymetli oyunculardan seçmiş olmaları Cast'ın iyi çalıştığı anlamına geliyor. Her bir oyuncunun kendine göre bir oyunculuk tarzı var. Bu yüzden genel olarak tüm oyuncuları çok beğendim. Kurgu, konu, çekim filan çok kaliteliydi. İlk bölümün günahı olmaz bir iki yerde küçük hatalar vardı ama o da bir iki bölüme giderilir konu ve işleyiş oturur. Vallahi ben diziyi beğendim. Film tadında izledim desem yalan olmaz. Bu sezon başlayan iyi yapımlar arasında yerini aldı. Eğer fırsat bulursanız muhakkak bu diziyi izleyin.
Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır. 
Yüz Yüze

Tür: Dram, Romantik, Aksiyon, Polisiye
Senaryo: Ethem Özışık
Yönetmen: Osman Taşçı
Yapımcı: Timur Savcı, Burak Sağyaşar
Yapım: Tims&B
Yapım yılı: 2017
Yayın günü: Perşembe
Yayın saati: 20:00
Yayın kanalı: Show TV
Başlangıç tarihi: 19 Ekim 2017
Konu: Kanatları kırık, yaralı iki melek… Seliha ve Cihangir... İkisinin de dışında kırılmaz birer kabuk. Ve suçlu bir dünya.. Cihangir ve Seliha bu dünyanın tamamen zıt kutuplarında dururken hayat onları bir araya getirecektir. Seliha azılı bir çetenin peşinde. Cihangir o çetenin lideri. İkisi de aynı mahallede, burunlarının dibinde, ip uçlarını toplayarak birbirini arıyor. Ama birbirlerinden habersiz…

Hayatı boyunca aşktan kaçan bu iki insan, şimdi en olmadık zamanda “Yüz Yüze”dir. Düşman olduklarını bilmeden...
Oyuncular:
Birkan Sokullu
Sinem Kobal
Taner Ölmez
Özgür Emre Yıldırım
Muhammet Çakır
Ece Çeşmioğlu
Başak Daşman
Rüzgar Aksoy
Merve Dizdar
Selin Yeninci
Ali Seçkiner Alıcı
Nihal Dinçel
Celal Öztürk
Kağan Uluca
Kirkor Dinçkayıkçı
Fikret Urucu
Doğanay Ünal
Arda Görgen

4 yorum:

  1. Tatar iyi oyunculuk sergiledi ama bu bölüm en çok ona sinir oldum.Daha banka için hazırlanırken fazla hevesli geldi gözüme dedim bu çocuk bi bela çıkaracak öyle de oldu ona göre nefsi müdafaa ama kızıştıran taraflardan biri de kendisi,sonuçta iki tarafta can kaybetti.Seliha geleceği bilemezdi belki ama tatar daha sakin kalabilirdi.Üzüldüm çocuğa,hoş ötekini de seliha vurdu ama iki taraf için de acı bir olay oldu.Sinem Kobal'ın sesi,tonlaması karakteri henüz bana pek geçemedi.Kötü değil sadece henüz alışamadım.Alışkın olmayınca bünye sanırım bir garipseme yaşıyorum bu tarz karakterleri yabancı dizilerde görmeye alışkınım:) Birkan Sokullu sevdiğim bir oyuncudur.Bakalım ilerleyen bölümler neler bekliyor bizi izleyip görecez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemde sinir kaptı Tatar karakterine. Sinem Kobal ters köşe yaptı zamanla alışırız galiba. evet izleyip göreceğiz. :)

      Sil
  2. şimdilik fena bulmadım bende bakalım ilerleyen dönemlerde nasıl olacak :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma