Lapitak El Bakım Kremi ve Ayak Kokusuna Karşı Bakım Kremi

Uzun zamandır yazmayı planladığım ama bir türlü yazamadığım yazılardan birini bu gün fırsatım varken yazmak istedim. Bir kaç yıldır düzenli olarak Lapitak markasının el ve ayak olarak ürettiği iki ürünün kullanıyorum. Küçücük bir parçası bile tenimin yumuşacık olmasını sağlıyor. Baştan yazmak istiyorum üründe paraben mevcut. Ürünlerin kutularını annem attığı için içindekiler bölümünü yazamıyorum ama az miktarda olsa paraben mevcut. (Kutularını attığım için içindekiler bölümü sizlerle paylaşamıyorum.)


El bakım kremi: 
Lapitak, ellerinizin doğal nemini koruyarak, kuruma ve çatlamaları önlenmeye yardımcı günlük el bakım kremidir.Uzun süre devam eden nemlendirici etkisiyle sıcaktan- soğuktan kuruyan ve yıpranan ellerin bakımını yaparak, ipeksi bir görünüm verir.
El, diz ve dirsekteki çatlayan ve sertleşen deriyi yumuşatarak cildin canlanmasına yardımcı olur ve cildi besler.
İçeriğinde ki gliserin, allantoin ve E vitamini tırnakları güçlendirerek çatlama ve kırılmalarına karşı korur ve tırnakların bakımını yaparak doğal parlaklık verir. Kuruyan ve sertleşen tırnak etlerini yumuşatır. Manikür uygulama ve sonrası kullanım için ideal bir kremdir.Oje sürmeden önce kullanılabilir. Dalgalanma yapmaz ve ojenin kuruma süresini kısaltmada yardımcı olur. Etil alkol ve domuz yağı içermez.

Kullanımı:
Gün içerisinde istenilen sıklıkla kullanılabilir.

Ayak kokusuna karşı bakım kremi: 

Kullanımı: 
Ayaklar temizlenip kurulandıktan sonra masaj yapılarak krem cilde yedirilir. İlk 4 gün için sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez, sonrasında ise günde bir kez kullanılması tavsiye edilir. Kadın-erkek her yaşta kullanım için uygundur. Etil alkol ve domuz yağı içermez. Ayak bakımı ile birlikte ayakkabı ve çoraplar iyi temizlenmeli, mümkünse pamuklu çorap tercih edilmelidir.

Ürünler hakkımda deneyimim:
Ürünleri düzenli olarak kullandığımdan yazının başında bahsetmiştim. Çok az miktarda kullanıldığında bile faydası görülebiliyor. 

El Kremi, özellikle soğuk günlerde ve ev temizliği yaptığım günler de kurtarıcı gibi geliyor. Ürünün parlak bir yapısı var ve bu yapıyı çok seviyorum. Hızlı bir emiciliği olduğu için diğer kremlere göre daha avantajlı geliyor. Özellikle toplu taşıma aracı kullanacaksam dışarı çıkarken bu kremi tercih ediyorum. Çünkü tutunurken sürdüğüm krem yüzünden ellerim kayganlaşabiliyor ama bu krem hemen içine çektiği için kuru bir his yaratıyor. Bu şekilde böyle bir durumla karşılaşmıyorum. Tırnak etlerimi keseceksem de bu kremi tercih ediyorum. Tırnak etlerini hızlı bir şekilde yumuşattığı için daha kolay bir işlem yapabiliyorum. Tırnaklarımı uzattığım zamanlarda sağlıklı uzaması adına tırnaklarımı ovarak kremi kullanıyorum. Bu da çok etkili oluyor. Ayrıca komik ama soğuk günlerde dudaklarım çok narin olduğu için bir kez dışarı çıksam bile çatlıyor kanıyor dudak kremi yerine bu kremi tedavi amaçlı kullandığım zamanda hızlı iyileştiriyor. Tabii ki el kremini dudağa sürmek ne kadar doğru bilmiyorum ama hızlı iyileştirdiği ve rahatlattığı için tercih ediyorum.

Ayak kokusuna karşı bakım kremi ile bu yaz tanışma fırsatım oldu. Normalde topukları çatlayan ya da topukları sertleşen bir ayağım yok. Yaz kış çorap giyip günlük bakım yaptığım için ( bu yüzden açık ayakkabı bile giymiyorum) bu tarz bir konu ile karşı karşıya kalmıyorum. Fakat ayak kokusu maalesef oluyor. Yaz aylarında karşı karşıya geldiğim bu sorun bir erkek ayağı kadar olmasa da spor ayakkabı nedeniyle koku yapması çok rahatsız edici hale gelebiliyordu. Daha evvel ayak su içine katılan ayak kokusu tozu kullansam da bu beni tatmin etmiyordu. Bu yüzden bu kremi keşfettim. Kullandıktan hemen sonra ayak kokusu biraz daha minimuma indi. Ayak kokusu problemi olanlar varsa mantar, deri soyulma sorunu ve benzeri sorunları olanlar varsa bence denemeli bu ürünü belki çare olur sizlere de.

Ben iki üründen de memnun kaldım sizlere de tavsiye ederim. Ürünü alalı uzun zaman oldu ama el kremini 10 küsur liraya ayak kokusuna karşı bakım kremini de 13 lira ya almıştım. Kozmetik marketlerden ya da eczanelerden temin edebilirsiniz.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)