Saray Cralips Nacho Peynirli ve Taco Acılı Kraker Tadım


Saray'ın bu ürün pek damak tadıma uymadı. Ürün güzeldi ama ben kraker özellikle de acılı kraker sevmiyorum. Cips kraker tarzı şeyler beni bayıyor. Bu yüzden misafirlerim geldikçe kendim az yiyerek onlara ikram ettim. Genel olarak zemininde ürün bildiğimiz krakerdi. Kıtır kıtır çerezlik bir üründü. Bana iki çeşitte geldiği için ikisini de deneme şansım oldu. Acılıdan bir iki tane anca aldım, peynirliyi daha çok yedim. İki üründe de tereyağı baskındı ama peynirli de daha çok belli oluyordu. Acılı da acı baskın olduğu için pek algılayamadım. Yalnız iki üründe de damağımda yağ bıraktı. Bu yüzden bana göre yağlı olduğunu düşündüm.


Ürünlerin ikisinin de rengi birbirine yakındı. Acılı olanın üzerinde baharat taneleri vardı. Şekil olarak dudak şekli olması hoşuma gitti. İçeriğine baktığımda ilk dikkatimi çeken sodyum metabisülfit oldu. Bu ürün neden kullanılıyor bilmiyorum ama keşke olmasaydı. İnsan sağlığına zararını bildiğim için üründe olmasını beklemiyordum. Çoğu paketli üründe kullanılan bu madde yerine daha organik formüller bulunabilirdi diye düşünüyorum. Sonuç olarak Saray'ın bu ürünü de seveni için güzeldi benim damak tadıma uymadığı için yemeyi pek tercih etmedim. Görürseniz alın ve deneyin belki seversiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar