This Blog is protected by DMCA.com

29 Aralık 2017 Cuma

Tavsiye Edebilecegim Kore Dizileri #vol 6

Her yıl sonu gelen postlarda 6 olmuşuz. Kah taklit edildik, kah çalındık ama yılmadık yine postu paylaştık. Kaç kişi paylaştık bilmiyorum ama paylaştık. Sonuç olarak cidden bu yılda bu postu paylaştığım için mutluyum. En azından bekleyen takipçilerim var. Ve onlar için böyle yararlı şeyler yapmak beni mutlu ediyor. 2017'de bir sürü dizi geldi ama ben sadece izlediğim dizilerden post hazırlamak istedim. Yani şu dizi yok bu dizi yok diye yazmayın tavsiye etmek isterseniz tavsiyelerinize her zaman açığım. Aslında 2017 başında artık Kore dizisi tavsiye etmemeyi ve izlememeyi düşünmüştüm ama çevre faktörlerinden yine kopamadım ve izledim. Yıl sonunda izlediğim dizilerin afişlerine baktığımda tam 50 tane afiş olduğunu gördüm. Ne zaman oldu bu bilmiyorum. Çünkü ben bu yıl hep Çin dizisi izledim gibi hissediyorum.7/24 Çin dizisi yayınlansa izleyecek kıvama geldiğim şu yıllarda bu kadar Kore dizisi izlemem şaşırtıcı geldi. Listeye baktığımda -'' İyi ki izlemek istememişim birde izlemek isteseydim neler olurdu.'' diye düşünmeden edemiyorum. Her neyse inşallah listem beklediğiniz gibidir ve inşallah beğenirsiniz. İzleyeceklere şimdiden iyi izlemeler.

Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..


İşte o afişler;

Afişler, alfabetik sıraya göre sıralanmıştır.
A Korean Odyssey
Age of Youth 

Age of Youth 2


Andante

Avengers Social Club

Because This Is My First Life

Binggoo

Black Knight

Black

Chicago Typewriter

Chief Kim

Circle

Criminal Minds

Defendant

Deserving of the Name, Live Up To Your Name, Dr. Heo

Duel

Falsify

Fight My Way

Girls’ Generation 1979

Go Back Couple

I'm Not a Robot

Jugglers

Just Between Lovers 
Man To Man



Manhole

Melo Holic

Money Flower

My Golden Life

My Only Love Song

My Secret Romance

Naked Fireman

Nothing To Lose

Oppa Is Missing

Revolutionary Love

School 2017

Secret Forest

Sensitive Boss

Strong Woman Do Bong Soon

Strongest Deliveryman

Suspicious Partner

The Best Hit

The Bride of the Water God

The Miracle

Tomorrow With You

Tunnel

Two Cops

Voice

While You Were Sleeping

Witch’s Court

Woman of Dignity

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma