Tehlikeli Karım (Dizi)

Uzun zaman sonra nefesimi tutarak izlediğim bir dizi buldum. ALLAH'ım şükürler olsun pazar günleri artık zap yapmaktan sıkılmaktan kurtuldum. Dizi cidden istenileni vermiş yapımda emeği geçen herkesi tebrik ederim, vallahi helal olsun. İnşallah yarın sabah çok yüksek bir reyting ile dizinin bu enfes bölümü taçlandırılır. Dizinin ilk dakikasından itibaren o kadar heyecanlandım ki normalde benim bilgisayar başında izlemem gerekirsen televizyonun önüne oturup sonuna kadar izledim.

Öyle bir kurgu yapmışlar ki -''Vay arkadaş!'' dedim. Resmen film gibi ilk bölüm çekmişler ve şimdiden nasıl devam edeceğini merak ediyorum. Her ne kadar buna benzer bir film olan Gone Girl'e benzetseler de senaristler işleyişte işi bitirmişler. Artık senaryolarını takip edeceğim iki senarist daha var. Bunlar Nalan Merter Savaş ve Vilmer Özçınar. Cidden ikisini de tebrik ederim. Mantıklı bir şekilde bu kadar entrika ve zekice kurgulanmış bir diziyi bize sundular.

Bu arada dizi ''Boku no yabai tsuma'' Japon dizisinden uyarlama. Fakat son zamanlarda çıkan diziler arasında cidden böyle bir diziye ihtiyacımız vardı ve onu karşıladılar. Açıkçası o kadar çok beğendim ve etkilendim ki diziden bıraksanız arka planda olan teknik ekip için sayfalarca methiyelerle dolu cümleler kurabilirim. İnşallah sonra ki bölümlerde ilk bölüm gibi olur ve düşüncelerim değişmez.

Gonca Vuslateri, Mustafa Üstündağ ve Bige Önal çok saygı değer ve iyi oyunculardır. Oyunculuklarını kusursuz bulurum ama bu dizide Seçkin Özdemir ayrıntısı çok göze çarpıyordu. Bence dizi tutmasa bile (tutacağını düşünüyorum) Seçkin doğru projeyi doğru karakteri bulmuş. 2014 yılında başrolünü oynadığı dizi bittikten sonra altı tane projede oynadı. Evet, diziler güzeldi ama Seçkin hep bir tık havada kalıyordu. Yani; bir şeyler tam oturmuyordu, yoktu. Fakat bu diziyle biraz da oyunculuğunu geliştirerek tam anlamıyla uymuş ve olmuş şekilde karşımıza çıktı. Bence bölümün kahramanı tartışmasız Seçkin Özdemir'di.

Gonca Vuslateri'ye bayılıyorum. Kadın minicik ama devasa boyutta bir oyunculuğa sahip. Ayrıca bu oyuncunun olduğu dizinin tutmama ihtimali de çok düşük oluyor. Seçkin Özdemir'le uyumlarına bayıldım. Tehlikeli bir eşi oynaması ve performansı muazzamdı.

Komik gelecek ama Mustafa Üstündağ ve Seçkin Özdemir'in uyumuna da bayıldım. Hatta ilerleyen bölümlerde bu ikiliyi birbirine yakıştırabilirim bile. Birbirlerine oyun atmaları, bakışmaları, beden dilleri çok hoştu. Başrolde bu ikisi olsaydı kadın oyuncular olmasaydı bile güzel olurmuş. Bence Seçkin ve Mustafa kamera arkasında çok iyi anlaşmışlar bu da kamera önüne yansımış.

Bige Önal'a fettan karakterler çok yakışıyor. Böyle bir sinsilik var oyunculuğunda. Direk bakıldığında tatlı kız ama oyunculuk kısmına gelince o sinsiliği hissettiriyor. Zaten bu hissettirdiği için çok iyi oyuncu. Kadın sinsiliği o kadar güzel oynuyor ki resmen bütünleşiyor. Şöyle tatlı, ev kedisi bir karakterde hiç düşünemiyorum. İlk bölüme göre gayet başarılı bir performans sergiledi.

Dizinin jenerik kısmını çok beğendim. Canlı renklerin kullanıldığı çekim ve çekim açıları hoşuma gitti. Seçilen mekanlar çok güzeldi. Drone detayını çok sevdim. Orijinalinde var mı bu detay bilmiyorum ama çok güzel düşünülmüştü. Sahnelerde ki arka plan yani dekor çok hoşuma gitti. Kıyafet seçimleri çok dikkat çekiciydi, oyuncuların kıyafetlerini de sevdim. Sahnelerde kullanılan müzikler, sahnelerle çok uyumluydu. Tüm oyuncular karakterlerini benimseyip bütünleşmişlerdi. Bu yüzden bana göre dizi kusursuz olmuştu. Yukarıda da yazdığım gibi inşallah dizi tutar ve sonraki bölümleri de böyle heyecanlı olur. İyi ki uyarlamışlar, iyi ki hakkını vererek bu projeyi bize sunmuşlar. Tüm set ekibini tebrik ederim. Vaktiniz bile yoksa vakit yaratıp bu diziyi izleyin. Şiddetle, hunharca diziyi öneririm. Muhakkak bu diziyi izleyin.

Bu yazı renklitirtil bloguna aittir ve kullanılması kesinlikle yasaktır.
Dizi ilk bölümüyle reytinglerde yayın zamanı, 13. sırada, tekrarı ise 28. sırada tamamladı.
TEHLİKELİ KARIM

Tür: Romantik, Suç, Gerilim
Senaryo: Tsutomu Kuroiwa
Senaryo uyarlama: Nalan Merter Savaş, Vilmer Özçınar
Uyarlama adı: My Dangerous Wife // Boku no Yabai Tsuma
Yönetmen: Çağrı Bayrak
Yapım: MF Yapım
Yapımcı: Fatih Aksoy, Faruk Bayhan
Yapım yılı: 2018
Yayın günü: Pazar
Yayın saati: 20:00
Yayın kanalı: Show TV
Başlangıç tarihi: 25 Mart 2018
Konu:
Aldatılan bir kadın için üç seçenek vardır; ayrılmak, affetmiş görünüp mücadele etmek ve görmezden gelmek. Derin bunların hiçbirini yapmadı!
Oyuncular:
Gonca Vuslateri
Seçkin Özdemir
Mustafa Üstündağ
Bige Önal
Erdem Akakçe
Ceren Soylu
Fatih Dönmez
Nilay Erdönmez
Bihter Dinçel
Hakan Atalay
Mert Aydın
Emine Şans Umar
Görkem Kasal
Melisa Darıcı
Erdal Baran Şahin
Burak Akyol

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Orjinalini izledim ve beğenmiştim.Bu akşam bizimkileri izlemeye fırsatım olmadı.Bi ara netten bakıcam çok merak ediyorum çünkü,orjinal dizi daha karanlık gibi gelmişti bana belki Japonların çekim tarzından da kaynaklanıyor olabilir.Birde hd izlemedik tabi:))
    Orjinalinde ki adamın duygu geçişleri güzeldi.O yüzden Seçkini çok merak ediyorum.Yolu açık olsun dizinin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izlemedim ve izlemeyi düşünüyorum. Diziyi çok beğendim çok iyi uyarlamışlar hiç uyarlama olduğu belli olmuyordu. İnşallah izleme fırsatın olur görüşlerini merak ediyorum. :)

      Sil
  2. Bizde kardeşimle baktık vay dedik yani bol heyecan bol aksiyon vardı 😁😊bende şimdiden çok merak ediyorum yeni bölümü😁bakalım bizi neler bekleyecek 😁😊emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  3. Ay çok izleyesim geldi internetten ilk bölümünü izlemeliyimm ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemelisin. İzlersen düşüncelerini merak ediyorum yazarsan sevinirim. :)

      Sil
    2. İzledim bayağı sevdim film tadındaydı inşallah düşüşe uğramaz ve tutar. Ses, müzik kullanımı ve oyunculuklar çok iyiydi. Böyle yapacaklarsa istediklerini uyarlasınlar :D

      Sil
    3. Sevmene sevindim, kesinlikle katılıyorum. :)

      Sil
  4. ay ben de çok severek izliyooom :)

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)