Gekkan Shoujo Nozaki-kun (anime)

Animelerim art arda bitiyor ben üzülüyorum bugün finali çevirilen bir animem daha bitti elimde anime kalmadı. :( Ben böyle çatlak böyle odun böyle tuhaf bir anime daha izlemedim.Kesinlikle tavsiyedir.Gülmek,eğlenmek yok artık demek isteyenin izlemesi gereken bir anime... ^_^
Hadi biraz sizler için tanıtım yapayım.
Gekkan Shoujo Nozaki-kun (月刊少女野崎くん)

Türü: Romantik,Komedi,Okul,Shounen
Yönetmen:Mitsue Yamazaki
Yapımcı: Gekkan Shōjo Nozaki-kun Production Committee
Senarist:Yoshiko Nakamura
Müzik: Yukari Hashimoto -Media Factory
Stüdyo: Dogakobo
Lisans:Sentai Filmworks
Yayın Kanalı: TV Tokyo , Osaka TV , TV Aichi ,TSC , TV Hokkaido , TVQ , -X AT
İngilizce Yayın kanalı: Crunchyroll
Yayın Tarihi: 6 Temmuz 2014 -21 Eylül 2014
Bölüm Sayısı: 12





Konusu:

Sakura Chiyo, popüler bir mangaka olan Nozaki-kun'a ilan-ı aşk eder, ancak Nozaki-kun onun hayranı olduğunu zanneder! Duygularını anlamadan, Sakurayı evine davet eder!

Karakterler:

Umetarou Nozaki



Bütün Hayatı manga olmuş bir mangakar.Odun oldugu kadar  misafirperver olan karakterin ne oldugunu  anime boyunca çözemedim  bence benim anladıgım bu çocuk aslında duygulu biride onu saklıyor.


Chiyo Sakura



Sakura Nozaki'ye aşık bir liseli kız.Her zaman hayal dünyasında yaşıyor ve Nozaki'nin her  hareketini kendine algılıyor ve tabi sonunda büyük bir komedi ortaya çıkıyor.

Mikoto Mikoshiba


Okulun yakışıklı sexy  tatlı erkegi tek rakibi Kashima.Kızlar ona iltifat edip bir şey istediklerinde geri çeviremeyen karakterimiz aslında çok utangaç ve kızlardan korkan bir karakter en büyük  hobisi ise Nozaki ye yardım etmek ve bilgisayar oyunları.

Yuzuki Seo


Kız gibi ama kız gibi değil  biraz delikanlı takılan  aşırı hareketleri olan  fakat içinde arkadaşlık yönünden   çok sevecen olan bir kız tabi ona ayak uydurabilirsen. 

Yuu Kashima


Kız ama erkek albenisi olan bir kız .Çogu kişi onu erkek sanıyor ve  en komigide kızların hepsi  ona aşık...Ama Kashima'nın hayran oldugu tek bir kişi var o da senpaisi Hori.Kashima'yı tek zapdedebilen  Hori.

Masayuki Hori


Hori okulun tiyatrosuyla  ilgili bir ögrenci Kashima'dan  hoşlandıgını düşünüyorum. Nozaki'ye yardımcı olan bir arkadaşı.

Hirotaka Wakamatsu


Seo  senpaisi hakkında hep yanlış düşünen bir karakter okulun basketbol  takımından bir oyuncu Seo ile arkadaş olmak istemese de Seo onun peşini asla bırakmaz.

Ken Miyamae


Suratsız  editor.Nozaki'nin editoru olmasına ragmen her zaman aralarında bir mesafe var Nozaki onun büyük hayranı. 

Mitsuya Maeno


Nozaki'nin eski editoru Miyako'nun  yeni editoru.Mangakarların fikrini kendiymiş gibi  geri mangakarlara anlatan pişkin ve yakışıklı editor.

Yukari Miyako 


Nozaki'nin üst komşusu üniversite ögrencisi mangakar.Tanuki takıntısı olan kızımızın  bütün mangalarında tanuki dolu.Tanuki takıntısı yüzünden Nozaki ve Sakurayı çileden çıkarıyor.



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. izlenesi bir anime :D Angel beats da çok güzel bir anime kesinlikle tavsiye ediyorum ^-^

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)