Ne Annemden 3 Yaş mı Küçüksün

Facebook  hesabımı açtım açalı acayip komik anlar yaşıyorum. ^_^Facebook'u ilk açtıgımda ne yapacagımı bilemedim  bayagı bir süre bir şey olmayınca bende  bütün kfanları eklemeye başladım.Önüme kim gelirse arkadaşlık yolladım  hatta arada kfan olmayanlarda  karışmış  asdfghjklşl (rezillik)  :D Bayagı bir süre bunu yaptıktan sonra   ekledigim  kfanlar  bana selam atmaya başladılar.Ee büyügüz ya bizde bir agırlık olsun diye bize selam yazılmadıkça gidipte selam yazmıyoruz öhöm öhöm.. Neyse  ilk başta ismimi sormakla başlıyorlar ki ismim parantez içinde yazılı  sanırım onu görmüyorlar.Ardından yaş mevzusuna sıra geliyor yaşımı sorup da cevap verdikten sonra çok komik bir ortam oluşmaya başlıyor.O kadar şaşırıyorlar ki   Neee? Gerçekten mi? Valla mı? Oha benden çok büyüksün sen. Hadi canım sende ciddi misin?  gibi komik sorular geliyor.Hani benle yaşıt benden  büyük  kfanlar olmasa diyecem ki galiba Türkiye'de en büyük kfan benim. Böyle  şaşırtıcı tepkileri gördükçe kendimi kahkaha atarken buluyorum. Artık sırf o an için  bekler oldum biri yazdıgında aha yazdı  kesin şimdi onu şaşırtcam diye bekliyorum.Hani yaşım gerçek anlamda çokta büyük değil ama demek ki küçük olunca  büyük yaşta  ulaşılmaz oluyor 9-17 yaş arası kfanları çok seviyorum verdikleri tepkiler çok sevimli oluyor gülmeme sebep oluyor. :D


Yorum Gönder

0 Yorumlar