Aashiqui 2 (Film)

İş aşk filmine  gelince dram romantik en iyisidir dedim ve kuyumu kazmış oldum.Romantik komedi ruh halimi berbat etmekte üzerime yoktur.Fakat izledigime pişman değil hatta neden daha önce izlemedin be kızım  deyip duruyorum kendime.Film hiç beklemediğim bir şekilde ilerledi ve ben biraz ters köşe oldum diyebilirim.Fakat film bittiginde üzerimde kocaman bir yük hissettim .Bu günlerde hassasım ondan mı yoksa  film mi  bu kadar  duygusaldı anlayamasam da bana çok dokunan bir aşk filmi oldu.Her türlü duyguyu barındırıyordu  aditya roy kapoor  mimikleri shraddha kapoor güzelligi   filme ayrı bir hava katmış  hatta  tam yerinde dogru oyuncular seçilmiş dedirtiyordu film.Her zaman ki gibi müzikleri eşsizdi sözlerin anlamlı oluşu  zaten  insanı kendinden geçiriyordu...Televizyondan izlemesem  bir sürü caps alabilecegim bir filmdi. listenize almalısınız bu filmi. Neyse bu muhteşem  aşk filmi hakkında spoiler vermeden hemen bir tanıtım yapayım;

Aashiqui 2



Yöneten: Mohit Suri
Türü: Romantik Dram
Yapımcı: Mahesh Bhatt,Gulshan Kumar
Sunum:Mukesh Bhatt,Bhushan Kumar, Krishan Kumar
Senarist:Shagufta Rafique
Orijinal Müzik:Mithoon, Ankit Tiwari ,Jeet Ganguly
Arkaplan Müzik:Raju Khan
Sinematografi: Vishnu Rao
Düzenleyen: Deven Murudeshwar
Üretim şirketi : Vishesh Films
Dağıtımcı: T-Series Films,M M Films (India)
Yayın tarihleri: 26 Nisan 2013
Süresi :140 dakika
Ülke: Hindistan
Dil :Hintçe
Bütçe: 9 crore (US $ 1,5 milyon)
Gişe:   110 crore (ABD $ 18.000.000) (100 Gün)
Oyuncular:
Aditya Roy Kapoor /Rahul Jaykar
Shraddha Kapoor / Aarohi Keshav Shirke
Shaad Randhawa / Vivek
Mahesh Thakur / Saigal Uncle
Shubhangi Latkar / Aarohi'nin annesi
Chitrak Bandhopadyay / Salim Bhai
Mahesh Bhatt  / Rahul'un  babası (ses)
Salil Acharya / Aryan
Ankit Tiwari  / Studyoda besteci  rolunde 

Konu:
Büyük bir ün kazanmış hindistanın önemli sanatçıları  içine adını yazdırmış Rahul  ,10 yıl içinde ruhsal çöküntüye ugramış ve artık şarkı söylemek  ızdırap haline gelmiştir.Bu ızdırabını dindirmek için kendini içkiye verir. Kariyeri içki yüzünden günden güne biterken  gittigi bir halk konserinin çıkışında  Aarohi adlı bir  kızla tanışır.Rahul bu kızın sesini dinler dinlemez etkilenir ve hak etmedigini düşündügü ünvanını bu kıza vermek onu yükseltmek ister.Bu ikili  bu yolda ilerlerken bir sürü zorlukla karşılaşırlar tabi zamanla bu zorlukların yanında büyük bir aşka kapılırlar.

Yorum Gönder

0 Yorumlar