Mere Dad Ki Maruti (Film)

Bu gün keyfime  diyecek yoktu  battaniyemi aldım  koltuguma yerleştim elimde kahvemle   farklı bir şeyler izlemek istedim..Sonunda hint filmi izleyim dedim.Televizyon smart tv olunca  televizyonda kocaman izlemeyi tercih ettim.Film başta tereddütle  yaklaştığım bir film olmuştu ama yine de bir şans vermem gerektiğini düşündüm.Daha evvel  filmin içinde ki müzik kısımları youtube'da görmüştüm müzikleri hoşuma gitmişti eğlenceli gelmişti filminde eğlenceli olacağını düşündüm  keza düşündüğüm gibi çıktı film.Spoiler vermeden hemen film hakkında bir şeyler yazayım.Film başta acaba sıkıcı bir film mi olacak hissi veriyor ardından çok matrak bir film ortaya çıkıyor  sıkılmadan  izledigim gülebildigim sahnelerle dolu  biraz trajikomik biraz komedi  bir film olmuş. İzlemeden önce yorumları okumuştum zaten  izleyiciye hitap etmiş beğenilmiş bir film olmuştu  bende bu  beğenenlerin arasına katıldım.İzlemeniz gereken eglenceli filmler listenize bu filmi de  eklemeyi unutmayın.Bir içeriğiyle ilgili bilgileri yazmamak olmaz.
Mere Dad Ki Maruti //  Babamın Marutisi 


Yönetmen: Ashima Chibber
Yapımcı :Yash Raj Films ,Y-Films
Senaryo: Neeraj Udhwani ,Pooja Desai,Ashima Chibber
Hikaye: Neeraj Udhwani
Müzik: Sachin Gupta
Sinematografi: Adil Afşar
Düzenleyen: Antara Lahiri
Üretim şirketi :Y-Films
Dağıtıcı: Yash Raj Films,ShowMaker Riser Pictures
Yayın tarihleri :15 Mart 2013
Süresi: 101 dakika.
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
Bütçe: 5 crore (US $ 810,000)
Gişe: 12.54 crore(US $ 2,0 milyon)

Oyuncular :

Saqib Saleem / Sameer

Rhea Chakraborty / Jasleen
Ram Kapoor / Tej (Sameer'ın babası)
Prabal Panjabi / Gattu
Ravi Kishan / Pathan
Benazir Shaikh / Tanvi
Karam Rajpal / Daljeet


Konu:
Khullar ailesi  güzel  ve nazik kızını evlendirmek için dügüne kalkışırlar.Dügüne 3 gün kala evin babası kızının düğünü için hediye araba almıştır. Evin oglu Sameer  araba ve motorlara  düşkün bir üniversite  öğrencisidir.Tek bir derdi vardır o da  bir  araba ve ya motor sahibi olmaktır.Ayrıca Sameer okulun en güzel  ve sexy kızına aşıktır.Bir gün  bu güzel ve sexy kızla  çıkma şansı olur  ve onu etkilemek ister  bunun içinde babasının değerli hediyesi Maruti ERTIGA'ya gözünü diker ve çalar . O gece kızla birlikte çıkar ve başına bir sürü olay gelir.Dügüne kadar çaldıgı arabayı eve götürebilecek midir?
 

Yorum Gönder

0 Yorumlar