Smut Nedir?

Bu konu hakkında yazmazsam olmazdı. Özellikle Facebook'ta popüler olduğunu sanan bir kaç kişinin genelde hep kullandığı güncellemelerden biridir. Okuyorum, yazmaya gidiyorum, bu çok harikaydı falan fistan. Belli süre sonra baygınlık geçirten güncellemeler çoğu zaman bunu görmek istemiyorum olarak işaretlenir devamında o kişi arkadaşlıktan çıkarılır. Aslında bu konudan muzdarip olduğumu ve sürekli olarak terim ile ilgili güncelleme yapanların ne kadar itici olduğundan bahsediyorum.
Her neyse konumuza geçelim terim nedir hep birlikte anlayalım.
Terim 1980'lerden kalma yetişkinler için yapılmış çizgi romanlarla başlamış. İngiltere'de çok yaygın bu terim hakaret, küfür olarak kabul edilir. Yani müstechen kelimesinin argo karşılığı diyebiliriz. Türkçeye çevrildiğinde açık seçik anlamına gelir. Özetine gelirsek açık seçik ve edepsiz olarak nitelendirdiğimiz ficler diyebiliriz.

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Adsız yorumunu yayınlayamıyorum anlamadım sebebini n'apayım başka tanım bulamadım edepsiz aklıma geldi. Okuyunca cidden komikmiş :D

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)