Sen Benimsin ( Dizi)

Ben bu dizi izlemem asla of ne sıkıcı bu dizi oynamasın dediğim dizilerden biri oldu.İşin tuhafı her sahurda tekrarı yayınlanınca diziyi izledim.Bu nasıl iş hiç anlamadım.Bir tuhaf bir dizi,bu dizi.Yani;izleyiciye hem kendini izlettirmek istemiyor hemde izlettiriyor.Birde her sahur tekrarını verince insan ister istemez izlemek zorunda hissediyor.Dizi Bursa da tam vakıf olamadım ama Gölyazı ve Cumalıkızık'ta çekilen bir dizi.(Yanlış anlamış olabilirim) Dizi tam bir doğu dizisi ama değilmiş gibi,şiveler Anadolu ve ya doğu şivesi gibi ama bazen düzgün gibi de,tam böyle daha çözemediğim bir dizi oldu.Fakat bu tarz silahların ,konakların başrol erkeğin iki eşinin olmasından hoşlanıyorsanız,bu tarz dizileri seviyorsanız kesinlikle izlemelisiniz.Bütün karakterleri sevdim fakat Elvan karakterini hiç sevmedim.o karakter ne uyuz ne pislik bir karakter öyle.Tam bir sülük.Senarist öyle bir yazmış ki nefret etmemek mümkün değil.Ayrıca başrol karakterlere de uyuz olduğum doğrudur.Başrolde uyuzluk açısından O Hayat Benim başrol karakterlerini tek geçerdim buna bir yenisi de bu dizi eklendi.Senaristler karakterleri sıkıcı yazıyorlar aslında bütün her şey başrol karakterler etrafında dönüyor fakat o kadar sıkıcı karakterleri oluyor ki diğer oyuncular daha çok ön plana çıkıyor.Misal;Elvan ya da evin büyük gelini Şefika gibi.(Bu arada O Hayat benim ve bu dizi aynı yapımınmış gihgih.)İşte böyle dizi, izlenebilirliliği var deneyin.
Reytinglerde ilk bölüm; yayınlandığı sırada 23. sırada tekrarı 36. sırada kapatmış.
2.bölümü: yayınlandığı sırada 6.,tekrarı 24. olmuş.Bu şekilde dizi iyi bir yükseliş göstermiş.
Sen Benimsin

Tür: Aile,Dram,Romantik
Yapımcı Firma: Pastel Film
Yönetmen : Kudret Sabancı
Yapımcı: Yaşar İrvül- Efe İrvül
Senarist : Pınar Ordu- Serdar Soydan
Görüntü Yönetmeni :Hüseyin Devrim
Proje Tasarım : Esin Gök
Müzik : Kıraç
Başlangıç Tarihi: 19 Haziran 2015
Günü:Cuma
Saati:20.00
Konu:
Bir trafik kazası sonucu tanışan çift ailelerinden habersiz evlenirler.Aileler duyunca her iki ailede bunu kabullenmezler ve istemezler.Ejder ve Nağme ilk görüşte aşka inandıkları için evlilikler ve aşklarını korumak isterler.Nağme gelin gittiği çiftliğe ayağını basar basmaz kendini farklı bir o kadarda zor bir hayat içerisinde bulur.Nağme toz pembe rüyadan uyandıktan sonra hayal kırıklığı ve Ejdere karşı güven sorunu yaşar.Fakat her şeye rağmen mücadeleyi ve aşkını korumayı bırakmaz.Çiftimiz zor ve meşakkatli bir yoldan geçerek mutluluğa ulaşmaya çalışırlar.
Oyuncular:
Ejder Yenilmez Gökhan Keser
Nağme Yenilmez Ruveyda Öksüz
Bereket Yenilmez Güven Hokna
Şimal Toprak Burak Sergen
Şefika Toprak Seda Akman
Elvan Zorlu Dila Danışman
Ahlas Toprak Ruhi Sarı
Cemile Yenilmez Özgül Kavruk
Nevin Deniz Buket Dereoğlu

Yorum Gönder

0 Yorumlar