Dışarı Çıkınca Para Harcıyoruz Evde Mi Otursak?

Dış kapıdan adımımı atar atmaz bir para harcama potansiyeli geliyor içten içten.Hiç bir şey almazsam muhakkak karnım acıkıyor en ucuzundan simide para harcıyorum.Ben normalde çok asosyal bir insanım.Bu geçmişten gelen bir şey değil.Bazı sıkıntılardan dolayı tercihimi bu yönden kullandım.Yani;demem o ki çevremde ki bütün herkesi kendimden uzaklaştırmayı tercih ettim.Bir de büyüdükçe insanların gerçek halini görüyorsunuz ya ondan kaynaklı oldu benim.Neyse bu zaman içerisinde yiyiciler azalınca ister istemez paranın kıymetini ve tutumlu olmayı öğrendim.Buna rağmen ne zaman dışarı çıksam muhakkak para harcama isteği duyuyorum.

Sadece bu hafta market alışverişi için 200 lira filan gitti galiba..Annemle her çıkışımızda;
''-Aa! bu da ucuzmuş, aa! bu da indirimdeymiş.'' derken toplasan bir poşetlik bile olmayan ürünlere Dünya'nın parasını verdik.Aslında düşünüyorum da bence bu bir tuzak.Fiyatları ucuz gibi gösterip insanları cezbediyorlar sonra da bu şu derken bir sürü para harcatıyorlar.İstediğin kadar tutumlu ol bilinçli,ol bir şekilde o para çıkıyor.Elbette ki indirimler iyidir ama bir çok ürün indirim olunca insanın gözü dönüyor hangisine saldıracağını bilemiyor.Birde hala peşimi bırakmayan arkadaşlarım var bir türlü kurtulamadım onlarla dışarı çıktığımda daha da para harcıyormuşum gibi geliyor.En kötüsünden ''-Hadi bir bardak çay içelim.'' diyorlar.Sonra ''Aaa! yanında şunu da isteyelim.'' diyorlar birde Alman usulü olunca yine para gidiyor.İnsanın dışarı çıkınca gönlü açıldığı gibi cüzdanının ağzı da bir şekilde açılıveriyor.Hiç yoktan gideceğin yere verdiğin ulaşım ücreti oluyor.İşin özü annemin geçen gün dediği gibi: ''-Dışarı Çıkınca Para Harcıyoruz Evde Mi Otursak?''

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. bizim balkon var mis. manzarada idare eder tv de var. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimde balkon varda manzara karşı apartmanın bir balkonu.Şanslıymışın...:D

      Sil
  2. Bizim bolkon erciyes manzaralı ama yaş küçük olunca daha çok birşey istiyorsun ve ailen üzülme diye alıyorlar hele küçük çocuklar ağlamasın diye neler alinmiyorki . birde kendimden örnek kardeşim yemek yemez ne kadar zorlasanda kusar onun için aburcubur alıyoruz aylık aburcubur için 100 ,150 TL gidiyor yanı evde otursanda olmuyor misafiri fln :D benim karışık yorumlarından bir tane daha inşallah anlamssindir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım anladım,Tabi ki öyle evde kalınca da faturalar kabarık gelir ama en azından kendini kaptırırcasına para harcamazsın. :D

      Sil
  3. Ben de önceden hiç evden çıkmazdım, üniye başladığımdan beri de eve giresim yok. Para harcama sorunu da olmasa eve anca yatmaya girerim ama dediğin gibi dışarıda olunca cüzdan hep boşalıyor ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh eskiden bende iyi gezerdim arkadaşların bir alosuna bakardı.Kesinlikle öyle hep para lazım gezmek için. :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)