When I See You Again/2015 (Tayvan)

-spoiler içermez-
Dizimiz ana tema olarak ''İnsanlar üzerinde ki ilk  izlenimimiz doğru mudur?''(Toparlayamadım cümleyi arkadaş.)Yani; ilk tanıştığımız insanı doğru mu tanıyoruz ya da her hareketi doğru mu algılıyoruz bunu işliyor esasen.Kafamızda kurduğumuz şeylerin ne kadar doğru olduğunu sorgulatıyor dizi.Dizi tür olarak romantik komedi olmakla birlikte akıcı ama bir o kadar da klasik bir konu işliyor.Hemen hemen herkesin seveceğini düşündüğüm dizi de bana albenisini gösteren başrol erkek oldu.Sanırım ilk defa bir başrol erkeğe aşık oldum diyebilirim.Yok yok rolü değil bildiğiniz oyuncunun tipine aşık oldum.

O kadar tatlı ki işte bu dedirtiyor kendine.Fakat maalesef bir gerçek var ki o Tayvanlı ve ünlü bir oyuncu.Her neyse başrol erkeğe aşkımın yanında izleyenler -''Aaa! ne kadar da J-Hope bir kız diyorlar.''(J-Hope Bangtan Boys grubunun üyesi) Cidden de Ho Seok'a kız çok benziyor.Sanki kayıp kız kardeşi gibi duruyor.Başta izlerken fark etmemiştim ama bu yazıları görünce o gözle bakmaya başladım.Oyunculuklarına gelirsek,başroller o kadar uyumlular ki gerek mimikleri gerek uyumlarıyla aralarında başka bir kimyanın olduğunu keşfedebilirsiniz.Kız oğlana göre biraz yaşlı duruyor açıkçası ama kesinlikle bu durum göz yadırgaması yaşatmıyor bilakis çok yakıştırıyorsunuz.(Kız 84 doğumlu,Erkek 86 doğumlu)İşin özü vaktiniz varsa bu diziyi şiddetle izlemelisiniz.
When I See You Again
(He Saw Her A 2nd Time, 他看她的第2眼, 
tā kàn tā de dì 2yǎn)
Tür: Romantik, Komedi
Senarist:  Du Xin Yi,Wang Yu Qi
Yönetmen: Chen Jia Hong,Zhang Jin Rong
Yapım şirketi: Sanlih E-Television
Üretim Yönetici yapımcı: Xie Xiao Fen
Yapımcı: Chen Hui Ying
Ülke: Çin Halk Cumhuriyeti (Tayvan)
Dil:  Mandarin
Kanal: TTV
Yayın Günü: Perşembe
Yayın Saati: 20:00
Süresi: 90 dakika
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Tarihi: 31 Mayıs 2015  -11 Ekim 2015
Konu:
Xia You Qian düzenli,çalışkan,zeki ve disiplinli bir lise öğrencisidir.Fakat;çevresinde ki insanlar tarafından zorbalık görür.Bir gün An Xi adında bir liseli kızla tanışır ve arkadaş olurlar.Xia You Qian zamanla An Xi'ye karşı duyguları olur ve bir gün açılmak ister.Bunun üzerine An Xi onu tersler, bu yanlış anlaşılmalar ve bir takım olaylar sonucu Xia You Qian köyünden ayrılır.Bu olayın üzerinden 10 yıl geçer.10 yıl içerisinde Xia You Qian kendini daha da geliştirmiş ve bir şirketin müdürü olmuştur.Bir gün iş dolayısıyla Xia You Qian terk ettiği köyüne bir süreliğine geri dönmek zorunda kalır ve ilk aşkı An Xi ile yolları tekrar kesişir.Bu yanlış anlaşılmaların sonucunda ikilinin ilişkileri nasıl olacaktır?

Oyuncular:
Jasper Liu 
Mandy Wei
Jet Chao 
Ivy Wei
Vent Teng
Debbie Chou 
Deyn Li 
Lawrence Liu
Zooey Tseng
Tina Chou 
Sara Ding 
Gao Meng Jie

Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. ay bu kız jhope a çok benziyo :DDDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tıpkısının aynısı değil mi :D Peruklu J-Hope gibi :D

      Sil
  2. Başroldeki erkek çok taş harbiden :D

    YanıtlaSil
  3. dizi güzel duruyor.denemeye değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin ben bu yaz yine izlemeyi planlıyorum. :)

      Sil
  4. Buna mə başlasam. klassik və komediya varsa izləməyə dəyər , həm sən də məsləhət görürsənsə ;) Qızın mimikasını sevdim mən :D bir başlayım oğlan haqqında ayrıca yazaram sənə :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu diziyi 2. defa izliyorum ben tavsiye ederim :F

      Sil
  5. bi yerde bundan bahsetmiştin, tatlı intikam yorumunda heralde.ben de izliyim madem dedim başladm, toplamda 20 bölüm 19unu izledim, 20. bölüm açlmıyo hiçbi yer de :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir yerde derken Tayvan Drama çevirdi bu diziyi sadece nasıl açılmıyor?

      Sil
    2. bilmiyorum açılmıyor, birkaç sitede var hiçirinde de bulamadm

      Sil
    3. Anladım tamamını sadece Tayvan Drama çevirdi ilk iki bölüm olarak yeppudaa çevirdi gerisi hırsız site lütfen videoların içinde bulunan uyarılara göre izle dizileri. Yani hangi site çevirmişse ondan. Eğer ki site ismi farklı video içeriğinde ki isim farklıysa o site hırsız sitedir ve izinsiz çalmıştır. Senin her izlemen o kişilerin cebine para olarak dönüyor ve öyle üç beş lira değil büyük paralar dönüyor ortada. Yani birilerine haram para kazanmasında ön ayak olmuş oluyorsun. :) Şimdi baktım 20 bölümde Tayvan Drama da vk ve od var ikisi de sitelerin üyelik istiyor vk.com ye ya ok.ru sitelerine ücretsiz üye olursan izleyebilirsin, ondan izleyemiyorsun. Sitelere üye olmak istersen anlatarak yardımcı olabilirim. :)

      Sil
    4. neredeyse tamamını tayvan dramadan izledim; ama bazı bölümler açılmadı başka yerlerden izledim.bilinçli bir şeklde değildi ama karşıma ilk tayvan drama çkmıştı.hıı siteye üye olayım madem izliyim son bölümü,asya dizi serüvenim boys over flowersta başlamştı. ah aahh ilk bölümü çok sıkıcı olsa da etrafmdakilere zorla izlettm hep, hepsiyle de bi daha izledim :)

      Sil
    5. Evet çoğu kişi bilinçli değil maalesef ama o siteler çeviri yapan tüm sitelerin çevirilerini izinsiz alarak yapıyorlar. Sırf bu dizi sitesi değil Kore dizi çevirisi yapan sitelerden de alıyorlar. Bu yüzden herkese yazıyorum izlerken izlenilen videonun en başında uyarı olur. xx sitesinin çevirisidir oradan izleyin diye ona dikkat edin diyorum. Benim de Princess Hours dizisi ile başlamıştı. İlk Trt1 yayınlamıştı oradan izledim şu an ise neredeyse tüm Asya dizilerini izliyorum. Kore, Japonya, Tayvan, Tayland, Çin, Hindistan, Pakistan... Eğer çevirisini bulursam başka ülkelerinde izliyorum böyle devam ediyor. Sana bir dizi daha önereyim I Wanna Be Sup'tar dizisi var izlemediysen onu da tavsiye ederim. Tayland dizisidir. :)

      Sil
    6. benim aslında öyle dizilerle pek aram yoktu.boys over ilk izlediğimdi bu ikinci; ama 2 de 2 başroldeki kızlara gıcık oldum:D gerçek hayatta da böyle saflar mı acaba çok merak ediyorum, tepkileri çok abartılı geliyor

      Sil
    7. Geçen bununla ilgili yazı yazmıştım facebook da aynı düşüncedeyiz . Çok saflar ve abartılılar neredeyse diziye girip gerçekleri gösteresim geliyor. :3

      Sil
    8. vala ya dövesim geliyor, sende izlemediysen izle, ilk bölüm çok sıkıcı; ama ötekiler ayyy, hem müdür xia ya aşık oldm demişsnya benmkiler varya ooof off

      Sil
    9. Jasper'in kendisine aşık oldum ben ya diğer dizileri de çok güzeldi. :D

      Sil
    10. bounty hunters izlicem :) lee min ho gördüm

      Sil
    11. Ben izledim, çok komikti tavsiye ederim. Onun çevirisini de TD yaptı. :)

      Sil
    12. yarın başlıcam, iş yerinde çok boşum zaten

      Sil
    13. O zaman umarım beğenirsin. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)