Aşkın Formülü Yok (Film)

Hemlock Grove dizisinin bütün bölümlerini bitirdiğime göre Bill Skarsgard'ı artık rahatça sömürebileceğimi düşünüyorum.İlk sömürüm Aşkın Formülü yok yani Simple Simon filmi oldu.Bill Skarsgard ilk adını Dünya'ya bu filmle duyurmuş Hemlock Grove ile ününe ün katmış.(internetin yalancısıyım)Bu yüzden ilk bu filmle başlamak istedim.Keza başladığıma da değdi diyebilirim.Filmde ki bütün oyuncular çok iyiydi.Özellikle Bill Skarsgard Asperger sendromu çok iyi yansıtıyordu.Tek beni rahatsız eden yanı filmin;finali biraz oldu bittiğe getirilmiş gibiydi.Senaristten mi yönetmenden mi kaynaklı bilemedim ama bu kadar iyi oyuncuyu bir araya getirip böyle bir final yapmalarını birazcık garipsedim.Film 84 dakika değil de bence 120 dakika filan olmalıydı ki film yarım kalmazdı.Bunun harici çok iyiydi hiç sıkılmadım diyebilirim.Vaktiniz varsa tatlı bir aşk hikayesi izlemek istiyorsanız hiç durmayın.
Aşkın Formülü Yok
 (I rymden finns inga känslor,Simple Simon)

Tür: Romantik,Komedi
Yönetmen: Andreas Öhman
Yapımcı: Jonathan Sjöberg,Bonnie Skoog Feeney
Senarist:Andreas Öhman,Jonathan Sjöberg
Müzik: Josef Tuulse
Sinematografi: Niklas Johansson
Düzenleme:Mikael Johansson,Andreas Öhman
Üretim şirketi: Naif AB,Sonet Film AB
Yayın tarihi: 3 Eylül 2010
Süre: 85 dakika
Ülke: İsveç
Lisan: İsveççe
Konu:
18 yaşında olan Simon Asperger sendromludur.Her şeyi saniye hatta saliselere göre ayarlar.Her zaman programlı olan Simon ayrıca dokunulmaktan ve düzenli olan hayatının değişmesine tahammül edemez.Bir gün abisi başka bir eve çıkmak ister.Simon buna karşı çıkar ve abisiyle yaşamak ister.Simon için artık her şey onun düzeninde değildir.

Oyuncular:
Bill Skarsgard Simon
Martin Wallström Sam
Cecilia Forss Jennifer
Sofie Hamilton Frida
Susanne Thorson  Jonna
Kristoffer Berglund Peter
Lotta Tejle Simon'un annesi
Per Andersson  Fransız şef

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Çok güzel gözüküyor, ama siz böyle güzel güzel filmler paylaşırsanız ben başladığım dizimi bitiremem ki =/ Neyse, bu son olsun =D (Tabii ki olmayacak =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh paylaşmayım mı ay ama o zaman da böyle güzel şeyleri bilmeyenler mahrum kalır.N'apsak acaba? :D

      Sil
    2. Sonuçta bu gerçek değişmeyecek, biraz fazla maymun iştahlı mıyım.. Aslında öyle değil, başladığım şeyden sıkılmıyorum ama diğer şeyleri de yapmak istiyorum.. Mesela dizi izlerken bloga da girmem bnu gösteriyor sanırım =)

      Sil
    3. O dikkat dağınıklığı aslında maymun iştahlılığı değil.O bende de var durdurup izlediğim şeyi başka şeylere bakıyorum. :D

      Sil
  2. İzleyecek farklı bir film arıyordum. Çok iyi oldu bu yazıyı görmem.
    Konusu merak uyandırıcı en kısa zamanda izlemeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden iyi izlemeler umarım beğenirsin. :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)