Rüya (Dizi)

Uyarlama yapmıyorsak klişe dizi yaparız. Bizim sistemimiz de bu şekilde ilerliyor kabul etmek lazım. Bu dizi de bir sonra ki sahnede ne olacağını bildiğimiz dizilerden biri. Her zaman bildiğimiz hayalleri olan fakir kız ve ona zulüm yapan herhangi üvey bir ebeveyn. Baskıcı bir ağabey ve tuhaf bir kenar mahalle. Zengin iyi niyetli yakışıklı bir adam ve hırsını bir şeylerden çıkaramamış kötü bir kişiliğe sahip ikinci adam. Şımarık bir zengin kızı ve iyi niyetli zengin adamın gaddar annesi... Bu karakterler varsa muhakkak dizi nasıl ilerler ne olur biliriz. Hatta biraz uğraşsak diyalogları bile önden biz söyleriz. Bu yüzden dizi benim için ilk eksisini almış oldu. Türkiye'de ki senaristler artık daha yaratıcı senaryolar çıkarmalılar. Oradan buradan araklayıp ya da bilinen konu üzerinden gitmemeliler. İzleyici ciddi olarak bıktı. Büyük ihtimal dizinin izleyici kesimi belli bir yaş üstü ve oyuncuların hayranı olacaktır. İkinci olarak erkek oyuncularını sevmiyorum ama bu diziye ikisi de cuk oturmuş. Fakat ne kadar sevmesem de bana göre Hazal Filiz Küçükköse ve Ceyhun Mengiroğlu çok yakışmışlar. İkili sahnelerinde birbirlerine karşı vücut dilleri, mimikleri kimyalarının nasıl uygun olduğunu biz izleyiciye aktarıyordu. Hazal Filiz Küçükköse gerçekten yetenekli bir oyuncu. İnsan izlerken eleştiremiyor bile. Keza, sevmesem bile Ceyhun Mengiroğlu ve Ulaş Tuna Astepe'de yetenekli oyuncular. Bu yüzden kadro seçimi çok iyi olmuş. Yine de bu senaryo hakkında olumsuz düşünmeme engel değil. İşleyişi bari farklı olsaydı en azından bir albenisi var derdim. İşleyişi de aynı olunca maalesef severek ya da ilgi ile izlediğim bir dizi olmadı.  Dizi de beni  rahatsız eden iki  olay vardı. Birincisi  geçişlerde kullanılan müzikler çok kulağa çarpıyordu, ikincisi  Yıldız karakterinin  sürekli kız demesiydi.  Nasıl itici  bir  hitap, kız, kız!  O kadar antipatik duruyordu ki kulağımı tırmalıyordu.  Sevemediğim için fazla yazacak bir şey bulamıyorum, diziyi izleyeceklere şimdiden iyi izlemeler. Benim pek ilgimi çeken bir dizi olmadı. Yani, sevemedim kara gözlüm ama bir emek vardır ve herkesin zevk aldığı bir tür vardır. Bu yüzden ben beğenmedim diye izlememezlik yapmayın. Her zaman her şeye bir şans vermek gerekir. Vaktiniz varsa diziyi bir izleyin derim. Kim bilir belki çok seveceğiniz bir dizi olur.

Dizi ilk bölümüyle reytinglerde yayın zamanı, 4. sırada, tekrarı ise 5. sırada tamamladı.
RÜYA 

Tür: Romantik, Dram
Senaryo: Kaktüs Yazı Grubu
Yönetmen: Cemal Şan
Yapım: Gold Film
Yapımcı: Faruk Turgut
Yapım yılı: 2017
Yayın günü: Salı
Yayın saati: 20:00
Yayın kanalı: SHOW TV
Başlangıç tarihi: 18 Temmuz 2017
Konu: Hayallerinde tasarımcı olmak isteyen Elif, zengin dünyanın tekstil veliahttı Bulut Giray'la tanışır ve sonsuz aşkımız burada başlar. Ancak bu aşkın önünde o kadar çok engel vardır ki! Elif'in üvey annesi tarafından kendinden yaşça büyük inşaatçı Selami ile evlendirilmek istenmesi bunların en başında gelir. Üvey anne fettan Gülendam kendi geleceğini güvence altına almak için daire karşılığı Elif'i satmak istemektedir. İşsiz babasının sıkıntıları, vurdumduymaz abisinin sorumsuzlukları, üvey kız kardeşinin kıskançlıkları ve tüm evin geçimini sağlamaya çalışması Elif'in tüm hayallerine engel olmaktadır. Elif'in bu sonsuz aşkı yaşamaya hakkı yoktur ancak Bulut Giray da Elif 'i kolay kolay bırakacak bir genç değildir. Zengin bir ailenin veliahttı olan Bulut’un annesinin cemiyet hayatından çocukluk arkadaşı Şahika ile evlenmesi istenir. Fakat Bulut, Elif’le evlenmekte kararlıdır. İki aşığın önündeki engeller bununla da bitmez. Bulut'un babasının yıllar önceki ilişkisinden olan erkek kardeşi Alaz'ın tüm ailenin hayatını mahvedecek planları vardır. Peki, bu iki sevgili tüm bu planlara ve kötülüklere karşı ne yapacaklardır.

Oyuncular:
Hazal Filiz Küçükköse
Ceyhun Mengiroğlu
Ulaş Tuna Astepe
Özge Özdener
Atilla Saral
Özge Sezince
Buse Varol
Turgut Tunçalp
Goncagül Sunar
Emir Çubukçu
Devrim Özkan

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Başroldeki adamı paramparçadaki ozan olan burak tozkoparana benzeten bir tek ben miyim ya aşırı benziyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dizide Deniz karakterine can veriyordu. Birbirlerine benziyorlar evet. :)

      Sil
    2. Paramoarcayi izlemedim onun için bilmiyordum ama görünce asiri benzettim :)

      Sil
    3. Bende izlemedim ama fragmanlardan biliyorum. :D

      Sil
  2. İnsanların yanlışlarını söylemek hoşuma gitmese de söylemeliyim çünkü detaycı biriyim yayınlandığı kanal STARTV değil SHOWTV.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu günlerde yoğunum olabilir, insanlık hali gözümden kaçmış olabilir. Sonuçta hepimiz insanız mükemmel değiliz. Aynı şeyi geçen Çocuklar Duymasın dizisinde de yapmışım biri uyarmış, o postum da o yorumu bulup nasıl üslupla yazılır bakmalısın belki insanların yanlışlarını söylemek hoşuna gitmezken kendi yanlışını da görür düzeltirsin... Kanal kısmını düzeltiyorum kendini öven yorumcu.

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)