Bana Kore Dizisi Öner

Selam okuyucu kardeşim nasılsın?
Beni sorarsan iyi gibiyim hayat aynen devam ediyor..Düşündüm de son zamanlar çok fazla öneri geliyor bloguma fakat  derli toplu olmuyor  ya unutuyorum izlemeyi ya da  benden farklı dizi  önerileri isteyen arkadaşlar var..Bana dizi önerir misin?Cevabını bekliyorum...

Dipnot: Her ne kadar  kore dizisi olsa da başlık tayvan,japon,çin ve asyanın diger ülkelerinin dizilerine de açıgımdır :)

Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..


Öneri İsteyene Kolaylık Gelen Öneriler : 



I need romance(1. ,2. ve 3.sezon )

boys over flowers


playful kiss


big


the musical


dream high(1.ve 2.sezon)


what's up fox


can you hear my heart 

the prencess man 


a gentilems dignty


gu family book


my girlfrends a Gumiho


bridal mask 

nice guy

city hunter


what's up


shut up flower boy band


hello my teacher


monstar


me too flower


I do ı do


personel taste

secret garden


flower boy next door


you are beautiful you


you have fallen for me


k-pop ultimate audition


I'm sorry I love you


faith


love rain


reply 1997

my princess

queen in hyuns man

cain and able


cheongdamdong alice


flower boy ramyun shop


oh my lady


marry me mary


panda and hedgehog


protect the boss


extravagant challenge


the king 2 hearts


the greatest love


rooftop prince


to the beautiful you


beautiful spy


wild romance


ma boy


adolescence medley


the masters sun


her legend


good doctor


coffe prince

my girl

lady castle

the partner

midas

reply 1994

doctor champ

haeundae Lovers 

that winter the wind blows

a love to kill

after school



color of  women

golden rainbow

ghost

I hear your voice

my name is Kim Sam Soon

padam padam

secret love (secret)

scent of a woman

49 days


empress ki

still marry me

düşlerimin prensi

the heirs

playfull kiss


Pinocchio


Man from the stars

School 2015

Yorum Gönder

29 Yorumlar

  1. Yeniden merhaba...Ben ilk olarak japon dizisiyle başladım izlemeye...Hana Yori Dango'ydu o da...ilk sezon,ikinci sezon ve final filmi...Büyülenmiştim... Daha sonra Mei Chan No Shitsuji adlı japon dizisini izledim...O da hoşuma gitti..Daha sonra Hana Yori'yi öneren arkadaşım bana I hear your voice dizisini önermişti...Ama o koreydi...Japondan sonra kore izlemek acaba nasıl olacaktı...Merakla bekledim olanları ...İzledikten sonra tek kelimeyle bayıldım...Daha sonra ise kopmamacasına kore dizisi hayranı oldum..Kore dizilerini izlerken taywan dizilerinden de iki tane izledim tabi...Onlar da harikaydı...Eğer taywan yapımı izlemediysen mutlaka öneririm bu iki diziyi de..(1-Devil Beside You 2-Romantic Princess ) Şimdi sırayla izlediğim dizileri yazıyorum sana..
    1-Hana Yori Dango-1.sezon (Japon dizisi)
    2-Hana Yori Dango-2.sezon (Japon dizisi)
    3-Mei Chan No Shitsuji (Japon dizisi)
    4-I hear your voice
    5-Playfull Kiss
    6-Boys Before Flower
    7-To the Beautiful
    8-City Hunter
    9-Love Rain
    10-Goong(Düşlerimin Prensi)
    11-Personal Taste
    12-Flower Boy Ramyun shop
    13-The Heirs
    14-Her Legend
    15-49 Days
    16-The Moon That Embraces the Sun (İlk tarihi kore dizim :)
    17-Coffee Prince
    18-I'm sorry,I love you
    19-The Master's sun
    20-A gentleman Diginity
    21-The Return of Iljimae
    22-Queen in Hyuns Man
    23-Smile Again
    24-Secret Love
    24-The Beautiful Man
    25-Romantic Princess (Taywan dizisi-Harikadır izlemeyene mutlaka tavsiye ederim..Ben şahsen bayıldım)
    26-Devil Beside You (ilk taywan dizim)

    Şu an devam eden dizilerden Golden Rainbow'a bakıyorum...(8.bölüme geldim )
    Bir de Ojakyo Brothers'a başladım...Onda da 3.bölümdeyim daha..

    Elimde Olan indiriğim ve daha izlemediğim diziler
    1-A love To Kill
    2-Protect the Boss
    3-Gu Family Book
    4-The Princess Man
    5-Can You Hear My Heart
    6-You are Beautiful
    7-Mary Stayed Out All Night
    8-Three Dads,One mom
    9-Nice Guy
    10-My girlfriend is Gumiho
    11-Full House
    12-Heartstrings
    13-Rooftop Prince
    14-The Greatest Love
    15-My Fair Lady
    16-Tree of Heaven
    17-Adolesence Madley
    18-The King 2 Heart
    19-Spring Waltz
    20-Birth of a Rich Man
    21-Hello My Teacher
    22-The Winter the wind blows
    23-Secret Garden
    24-Sungkyunkwan Scandal
    25-Shining Inheritance

    Bunun dışında Lovely Complex adında animeyi izliyorum bir taraftan da..21 tane japon filmi bir sürü de kore filmi var izlemediğim izleyeceğim arşivimde :) Endless Love diye bir aşk serisi varmış...sanırım ben onun son dizisini (spring waltz) indirmişim ilk iki seri dizisini de indiryorum şimdi en azından tam olsun sırayla başlayayım...Bu arada senin söylediğin I miss you ile 4 bölümlük 20 years old dizisini de indiriyorum..Çok fazla oldu umarım okurken yorulmazsın canım benim...Bu kore dizileri filmleri yüzünden güncel filmleri takip edemiyorum..Film izlemeyi çok seviyorum...Elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum...Okulda çalışırken film günleri yapıyordum haftada bir gün :) Şimdi senin önerilerine bırakıyorum kendimi...sevgilerimle o tatlı yanaklarından öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar (:
    Maşaallah arkadaşlar izlediğim dizilerin çoğunu yazmışlar, bende kalanları yazayım bari (:
    Haeundae Lovers
    That Winter The Wind Blows
    A Love To Kill
    After School
    Color Of Women
    Wild Romance
    Golden Rainbow (hâla devam ediyo)
    Ghost
    I Hear Your Voice
    My Name is Kim Sam Soon
    Padam Padam
    Secret
    Scent Of a Woman
    The Partner
    49 Days
    Just You ( Tayvan yapımı ve gerçekten çok beğendiğim bir dizi)
    Yazılmayan bir tek bunlar geldi aklıma (:
    Eğer istersen film de önerebilirim (:
    Bu arada blogun çok hoş, başarılarının devamını dilerim canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havva hoş geldin tabi ki bütün önerilerini yarın eklicem başka önerilerde gönderebilirsin filmlerde dahil :) aa teşekkür ederim pek ilgilenmiyorum bu yıl ama idare eder :) beğenmene çok sevindim :) yine gel :D

      Sil
  3. Merhaba bi dizi önermeye geldim "empress ki" çok güzel dizi birinci bölümüne bak sevmesen 9 bölümden bak her şeî anlicaksin ben drama sevmem ama bunu çok sevdim (azeri kizi) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin azeri kızı uzun zamandır yoktun ortalıkta özlettin kendini listeme önerini ekliyorum evet benimde sevdigim dizilerden bende baktım bir kaç bölüm ama sınavlardan devam edemedim devam etmeyi planlıyorum sınavlarım bitti öneri için teşekkürler :)

      Sil
  4. merhaba, kore dizileri izleme konusunda acemi sayılırım ama bütün yazımı kore dizilerine adadığımdan dolayı birkaç tavsiyede bulunabilirim sanırım :)

    Gu Family Book- favorimdir, listenin başından kaldırılamaz teklif dahi edilemez.
    My girlfriend is a gumiho- fantastigi çok severim buda fantastiğin en güzellerinden.
    Muhteşem kraliçe-tarihi en güzel anlatan dizilerden.
    Prensin Şarkısı-tarih deyip bakmamazlık yapmayın 3.bölüme geldinizmi bidaha bırakamazsınız.
    İnspiring Generation- aksiyon ve aşk kokan güzel dizi.
    Who Came From Stars- Fantastik ama busefer gumiho degil, bir uzaylı. diğerlerine benzemez.
    Sarayın İncisi- vee yine tarih yine saray. seviyorum ama napıyım :)
    Faith- tarih ve fantastik bi arada.. en sevdiğim iki tür.
    The King 2 hearts- ilk bölümden insanı baglıyor. yani tam benim gibi zor begenenlere..




    bu dizilerin hepsi çok kaliteli hepsi çok güzel. bunlardan tek bir tanesini izleyip bitiren tek bir kişi bile beğenmedim diyememeli bence. ilk bölümlerden insanı sarıyor hepsi. bu nedenle sıkılmadan finale geleceksiniz eminim. iyi izlemeler kore sever arkadaşlarım :) [TÜRK KIZI]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazını severek okudum öneriler için teşekkür ederim :D fantastik tarihi seviyorsun sanırım :D bu çok güzel bu aralar yine fantastik tarihi bir dizi var severek izleniyor 20 bölüm güncel dizi pazartesi salı günleri oynuyor korede 49 days dizisini izlediysen(fantastik dizi) oradaki ruh bekçisi oynuyor Jung Il Woo :) ve TVXQ kpop grubundan Yunho başroldeler ^_^

      tanıtım : http://yeppudaa.com/showthread.php?t=66719-The-Night-Watchman-s-Journal-G-ney-Kore-2014-Dizi-Tan-t-m

      Sil
  5. Benim izlediklerimin hepsini izlemişsiniz :) man from the stars ve pinocchio dizilerini yazmamışsın, onları tavsiye ederim ben de hem de çokkk :) Kesinlikle izleyin, listenizin ilk sıralarına girecek dizi ikisi de :)

    Man from the stars dizisinde başrollerde Jun Jİ Hyun ve Kim Soo Hyun var hani dream highte oynayan çocuk ve my sasy girl filminde oynayan kız :)

    Pinocchio ise daha yeni başlayan bir dizimiz şimdilik sekiz bölüm yayınlandı, haftada iki kere yayınlanıyor :)
    Başrollerde Park Shin Hye ( you are beautiful, heartstrings, the heirs ...) ve Lee Jong Suk var.( Secret Garden, I Hear Your Voice...)
    Bu iki dizininde orjinal konuları var, birisinde çok ünlü ve kariyerinin zirvesini yaşayan bir aktrisin insan görünümlü bir uzaylıya aşık olması:)
    Dİğerinde de yalan söyleyemeyen, yalan söylediğinde hıçkırmaya başlayan ve etrafındaki insanların yalan söylediğini anladığı ve böyle bir huya sahip olmasına rağmen muhabir olmak istemesi ve sevdiği çocukla muhabir olarak rakip olması ve sevdiği çocuğunda gerçekten muhabir olmak istemesinin nedeni aslında yıllar önce ailesi bir muhabirin söyledikleri yüzünden dağıldığı için bunun imtikamını almak istemesi:)
    Neyse ben kendimi çok kaptırdım, daha da uzatmayayım, kesinlikle izleyinnnnnn :)))))))))))))))
    fightinggg :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe ben yazmıyorum öneri geliyor ona göre benim tavsiye konum değil bu sizlerin tavsiye konusu bu yüzden bol tavsiye gelirse daha iyi olur...Bu konu şöyle çıktı benim tavsiye konularım hayli bir fazla blogumda hatta bu yüzden bloguma ugrandıgını bile düşünüyorum (hemen sag tarafta çok okunanlardan anlayabiliriz) çnkü diger postlarıma göre öneri postlarımın trafigi daha fazla :D Neyse öneri postlarımın altına sürekli öneri gelince böyle bir post açıp isteyen diledigi kadar öneri yapabilir düşüncesiyle bu postu açtım o yüzden aslında hepsini izleyen ben değilim ya da dizileri yazan ben değilim sadece yorumları kopyala yapıştır yapıyorum :) Çok yazdım hemen önerilerini ekliyorum :) Daha fazla önerilerini bekliyorum :)

      Sil
  6. Herkese merhaba.kore dizi ve filmlerini izlemeye goong ile başlayan biri olarak eski sayılırım.Sanırım kızlar biraz farklı düşünüyor.çünkü bir erkek olarak yukarıda çok çok iyi olan kore dizilerinin yanında bence çok kötü diziler de vardı.Neyse izlediğim en iyi ve etkileyici fil a werewolf boy dü.Bana bu film kadar etkileyici bir fil önerin lütfen.Şu aralar 'KILL ME HEAL ME' dizisi çok iyi ilerliyor.şiddetle tavsiye ediyorum.Pişman olmazsınız.Bunun dışında 'LOVE RAİN' benim için efsane bir dizisidir.Hatta ilk dört bölümü mükemmel bir film tadındadır.neyse daha isterseniz tavsiye edebilirim.hatta running man bölümü tavsiyeleri de veririm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynıyız bende onla başladım.Miracle In Cell No.7,Secretly and Greatly filmlerini izlemediysen izlemelisin. Evet o dizi çok iyi ilerliyor bende izliyorum kill me heal me gerçekten harika bir dizi zaten şu aralar en çok sevilen diziler healer ve kill me heal me oldu, Love Rain için izleyenler yarı yarıya çogu sıkıcı buldu ben gibi ,ama beğeneni de çok çok fazla tabi ^_^

      Sil
    2. Iki filmi de izledim.Iyi filmlerdi.Başka önerin var mı?Healer hakkında ayrıntılı bir bilgi verir misin?İzlemeye değer mi sence.Love rain i nasıl sıkıcı bulursun şaşırdım doğrusu.Bu arada bloğun bi harika.Kolay gelsin :)

      Sil
    3. teşekkür ederim blogumu beğenmene çok sevindim :D başka önerim var fakat hangi filmleri izledigini çözemedim o yüzden şu linki buraya bırakıyorum : http://renklitirtil.blogspot.com.tr/2014/06/tavsiye-edebilecegim-kore-filmleri.html
      Love Rain için yazdıgım gibi yarı yarıya beğenenlerin sayısı çogu kişi beğendiyse çogu kişi sıkıcı bulup beğenmiyor onlardan biride benim cidden zorla izledim :D Ama tavsiye konularımda da mevcuttur benim değil genelin beğenmesini göz önüne alıyorum tavsiye ederken.
      Healer : İzlemeye değer bir dizi 20 bölümlük. Yeni final yaptı zaten yayınlandıgı dönemde bayagı popüler oldu tutuldu.Hatta dizi bittiginde aglayanlar bile oldu gerçekten güzel diziydi.Çok özel bir aşk var bunun yanında aksiyonu içerisinde barındırıyor.Çogu kişi City Hunter dizisini izlediysen onunla karşılaştırdı . İlk 2 bölümünü izleyip diziyi denemeni tavsiye ederim sararsa zaten senindir sarmazsa kapatır başka dizilere bakarsın :D
      Dur konusunu bulup kopyalayım :D
      Yeppudaa dan kopyaladım : KONUSU

      Kim Moon Ho (Yoo Ji Tae) büyük bir yayın şirketinde popüler bir muhabirdir. Bir gün, geçmişte yaşanan bir davanın gerçeğini öğrenir. Bilerek davayla ilgili kişilere yaklaşır ve onlara yardımcı olur. Bunu yaparak hakikati ortaya çıkarmak için mücadele eder. Bu konuda ona internet muhabiri Chae Young-Shin (Park Min-Young) ve "Healer" olarakta bilinen Seo Jung-Hoo (Ji Chang-Wook) yardım eder.

      Sil
    4. Teşekkür ettim.çok sağol

      Sil
    5. rica ederim tekrar beklerim ^_^

      Sil
  7. Tesadüf neticesinde bir diziye rasladim adi "Devil beside you" tayvan dizisi. HARİKA bir diziydi. Çok beğenerek bakib zevk aldiğim diziler arasinda en başlarda yer aldi bile. Ayni oyuncularin başka bir dizisi daha varmiş şimdi onu izleyceğim. Bakalim oda bu kadar güzelmi :) ama bu çok eylenceli bir diyidi özellikle morelimin bozuk olduğu zamanda denk geldiğim için şansliyim çünki çok güldüm. Baş röldeki çocuk tam bir KARİZMAYDİ. En önemliside kiskançlik doluydu. Genelde izlediğim diziler arasinda kiskançlik tavan yapmiş yapimlar yer aliyor ve halada onlari tecih ediyorum. Bütün izlediğim diziler kiskançlik konulu. Neden bilmiyorum ama bu kendini beğenmiş çocuk, iyi, saf, temiz kiz ve okulda geçen romantik komedi, aşk üçkenli bu kileşe konulari çok seviyorum ve bikmiyorumda... İzlediğim diziler arasinda Taivan, Japon ve Kore dizileri mevcut ama en çok ilgimi çeken taivan dizileri nedense... Birde son olarak eyer bu diziyi izlediysen buna benzer bir dizi aklinda var mi? Artik boyle dizilerin çoğuna bakdiğim için bulamiyorum dolayisiyla çok mağdurum :D ( Azeri kizi "Zühal"in zivrosu :P) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diziyi izlemedim :D ama haberdarım o tarz bir dizi bilemiyorum şuan aklıma gelirse yazarım sana :D bende japon dizilerine çok meraklıyım :D

      Sil
    2. Tamam :D evet söylemişdin seviyon diye :D aslinda japon dizileride güzeldir. Pek çok izlemeğ firsatim olmadi izlediklerimi beğenmişdim.Love in Tokyo ve onun şimdi ikinci sezonunu gelmiş :D geldiğini öyrenince resmen çiğlik atdim :D Annem ne oldu kizim diye sordu "HİİİİİİİİİİİİİİİÇ" diye cevap verdim :D kizim kafadan üşütmüşdür diye düşündü her halde :D Ondan sona Hana Yori Dango, Rich Man por women, Koizora,Yukan club ( bunun Icin doğrusu zaman kaybiydi diye düşünüyorum bazen saçma dizilerde çika biliyor :D) diger kore dizilerinin japon versionlarinin çoğuna bir goz atmisdim :D aslinda daha çok izledim tabii ki amma çimdi bu kadarcik var aklimda :/

      Sil
    3. Yazamadım sana cevap üzgünüm kusura bakma üniversite sınavına girdim o yüzden anca şimdiye kaldı.Bitmek üzere 2 sezon 2 bölüm kaldı :D 2 hafta daha beklersen hepsini bir çırpıda izleyebilirsin.Japon dizileri uçuk oluyor fakat ben japon dizilerine çok düşkünüm bana çok hitap ediyor Japon dizileri. ^_^

      Sil
    4. Allahım zaman nasil da akip gitmiş. 2 yil oldu sen benden gitdin gideli ay pardon bir anlik Koray Avciya bağladim da :D işte uzun zamandir kore dizisi izlemiyordum. Bu gün kafayi takdim eski sevdiğim bir kaç diziye göz atdim. İzleyip de yeniden izlediğim diziler çok nadir oluyor genelde ama bu dizi Empress Ki, Moon Lovers olunca durum başka tabii ;) yine biraz ağlayip-güldüm falan filan derken bi baktım senin blogundayim. Ee anlat bakiyim sen napiyon nasil gidiyor Zuliş? ^_^ (Azeri kızı)

      Sil
    5. Merhaba Zuliş değil cx Zühal. :) İyiyim nasıl bıraktıysan öyleyim. Evet bayağı oldu nerelerdesin? :3

      Sil
    6. Ehehe benim güzelim isimleri kisaltip karizmasini bozma gibi bir huyum var da ondandir Zuliş demem :D yoksa adini falan unutmadim yahu. Ben tam olarak derslerimle evledim Zühalcim. Pek biyerde olduğum söylenemez yani :D yaşamiyorum okuyorum. Gothenin de dediği gibi keşke 2 hayatim olsaydı. Birini yaşar diğerini okurdum. yine içimdem filosof çıktı :P (Azeri kızı)

      Sil
    7. ALLAH kolaylık versin canım benim. :)

      Sil
    8. Amin canim cümlemize :)

      Sil
  8. bence wanted ve heartstring ve playfull kiss <33

    YanıtlaSil
  9. kill me heal me ve the best hit en sevdiğim iki tanedir onları da ekleyebilirsin :)))))

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)