Fantastik Kore Dizileri


Tavsiye Edebileceğim -Fantastik Kore Dizileri

Bir arkadaşım bana bol bol fantastik dizi öner dediginde aklıma sizlerde geldiniz ve sizin için bir öneri postu hazırlayım dedim.
Araya korku ve bilim kurguda serpiştirerek listemi hazırladım ...
Umarım begenirsiniz :)
Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..
49 Days
Freeze

Arang and the Magistrate

Big

Bride of the Century

Don't Worry I m A Ghost

Dream of 400 Years

Faith

Flower Grandpa Investigative Team

 Future Choice

Ghost Soul

God's Gift - 14 Days

Grudge The Revolt of Gumiho

Gu Family Book

Hi! School Love On

I Hear Your Voice

I Love Lee Tae Ri

Jeon Woo Chi

Korean Ghost Stories

My Girlfriend is a Gumiho

Nail Shop Paris

Nine Time Travelling Nine Times

Operation Proposal

Queen Inhyun’s Man

Rooftop Prince

Secret Garden

Secret Invastigation Record

SETI

The Master's Sun

The Mermaid

The Moon That Embraces the Sun

The Night Watchman

The Thousandth Man

Thousand Years of Love

Time Slip Dr. Jin

Vampire Flower

Vampire Prosecutor 2

Vampire Prosecutor

Who Are You TvN

You Who Came From the Stars


Love Cell
Orange Marmalade

Shine or Go Crazy

Blood
Scholar Who Walks the Night
The Village: Achiara’s Secret

Sensory Couple






Yorum Gönder

70 Yorumlar

  1. Teşekkürler çok güzel olmuş. Zaten bir çoğunu izledim ama yenilerini arıyordum :) Ellerine ve emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Faith, City Hunter benzeyen bir dizi önerirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Time Slip Dr. Jin - Faith dizisine benziyor.
      Healer- City Hunter dizisine benziyor. :3

      Sil
    2. Healer sifaci diye gecen imdb puani cok yuksek bi dizi var. Kore fanlari tavsiye ediyor

      Sil
    3. Öneri için teşekkürler. :)

      Sil
  3. Vampirli kore dizileri onerirmisin. Listende olanların dışında... Lütfen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde bildiğim izlediğim dizileri paylaşıyorum haliyle başka vampirli dizi bilmiyorum. Fakat mart ayında bir dizi başlayacak Vampire Detective adı Lee Joon,Oh Jung Se ve Lee Se Young'un oynayacağı düşünülüyor. :3

      Sil
  4. Don't Worry I m A Ghost ve Love Cell'i kısa oldukları için izlemeyi düşünüyorum bi de 14 Days'ı.geçenlerde de Big'i izlemiştim ve çok beğenmiştim.baya güzel hazırlamışsınız,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. aslında moorim schoolda fantastik bir dizi hemde çok harika ama bunlarada iyi bende yeni dizi arıyordum bir tane buldum saolllllll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul türü dizileri bölümüne yükledim güncellemedim daha çoğu tavsiye postumu. Rica ederim. :)

      Sil
  6. Bilim kurgu tarzında zihin okuma tarzında da filmler ya da diziler önerirsiniz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Gu family book gibi bi dizi onerirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarihi tilki dizi bilmiyorum. Bu yüzden şu dizileri incelemelisin.
      Fantastik tarihi: Scholar Who Walks the Night, Faith
      Dokuz kuyruklu tilki : My Girlfriend is a Gumiho

      Sil
  8. Kill me heal me ve sensory couper dizisini siddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. Moorim school'u izlediysen, o tarz film önerirmisin? Önerirsen çok mutlu olurum. Ve ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledim de bu postu güncellememişim şimdi fark ettim demek okul önerilerinde var sadece. İzlediğim diziler yukarıda ki dizileri haliyle okul- fantastik türü iki dizi izlemişim Hi! School: Love On ve Orange Marmalade ikisini inceleyebilirsin. :)

      Sil
  10. selam unnu bi sey sorcaktimda bu arda bu sayfa cok guzel bayiliyorum .))) uni shut up flower boy band dizisi mini dizi mi yani 1.bolumu falan 15dklik olanlardan mi yoksa 50 dklik falan olanlardan mi bide unni ben su ana kadar playfull kiss bof monstar school serileri the heirs moorim school hi school love on izledim baska onere bilecegin var mi bide unni onceden bi dizi izlemistim sadece ilk bolumu izlemistim sonra birakmistim ilk bolumu su sekildeydi cocuk baska bi sehirdendi galiba baska bi okula transfer oluyor sonra belalo cocuklar falan vardi o kadardi bunun adini biliyor musn sey unni bana dizi onerecegin zaman boyle belali cocuklarin dizisi tarzinda olursa cok mutlu olurum .)) biraz fazla soru sordum galiba kusura bakma .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam,
      Shut Up Flower Boy Band dizisi 16 bölüm olup her bölüm 47 dakikadır. Anlamadım diziyi ama The Heirs olabilir mi acaba ilk aklıma gelen o oldu. Okul türü dizilerime ulaşmak için üst bölümde ki sekmelerden K-Drama&Film sekmesine bakmanı rica ederim bulamazsan google'a '' okul türü kore dizileri renklitirtil'' yazarsan çıkarım. Tüm önerilerim orada :)

      Sil
  11. Secret garden gibi bir dizi önerir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'a ''fantastik kore dizileri renklitirtil'' yazarsan çıkarım. Oradan önerilerimi görebilirsin. :)

      Sil
  12. Bana City Hunter ve Healer gibi onlara benzeyen dizi önerebilir misin ? ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'a ''renklitirtil aksiyon kore diziler'' yazarsanız tavsiye postuma ulaşabilirsiniz. :)

      Sil
  13. Selam bu dizilerden imdb'si en yüksek olanı hangisi acaba? Blogunuz çok güzel, imdb puanlarını da yazarsanız çok daha ilgi çekici olur diye düşünüyorum. Man from a star 'ı izledim kore dizisi olarak ve çok beğendim. İçinde bilim kurgu,romantik komedi barındıran dizi imdb'si de yüksek bir dizi önerebilir misiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef imdb puanlarını takip etmiyorum. İzlediğim dizileri önce oyuncu kadrosu sonra konusuna göre seçiyorum. Bu yüzden de sadece izlediğim diziler tavsiye etmeyi uygun görüyorum. Yine de öneri için teşekkür ederim. imdb puanını bilmediğim ama benim sevdiğim dizilerden biri olan 49 Days ve ya The Master's Sun dizilerini öneririm. :)

      Sil
  14. kill me heal me unutmuşsun bence ve lets fight ghost :) bunları da eklersen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kill Me Heal Me fantastik değil psikolojik bir dizidir. Tür olarak romantik, komedi, tıp (psikoloji) kategorisine giriyor. :) Let's Fight Ghost dizisine gelince daha bu yıl izlediğim hiç bir diziyi güncellemedim güncellediğimde izlediğim için o diziyi de ekleyeceğim. :)

      Sil
  15. Bana night watchman's journal tarzı dizi onerirmisiniz tarihi olacak gunumuz dizilerini izlemiyorum mirror of the witch ve gu family book u izledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arang and the Magistrate dizisini bir araştırın beğenmezseniz başka öneririm. :)

      Sil
    2. Başka onerebileceginiz fantastik tarihi var mi

      Sil
    3. Maalesef izlediklerim bunlar. :)

      Sil
  16. Keske konusunu da yazsaydin vampir filmi ariyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef sistemim bu şekilde. Önermesi benden araştırması senden. :)

      Sil
    2. Bana hem romantik hem fantastik bi dizi önerirmisin:D bide 49 days izliyorum yarıda bıraktım hani ruh bekçisi varya ben onla shin ji hyun birlikte olsunlar falan istiyodum hani ruh bekçisi so yi kyunga aşık olduğu andan sonra noluyo?? Biraz uzun oldu ama :D

      Sil
    3. Merhaba google'a ''49 Days Spoiler'' yazarak sorularının cevabına ulaşabilirsin. Listemden Big ve My Girlfriend is a Gumiho dizilerini öneririm. :)

      Sil
  17. kesinlikle ve kesinlikle ve kesinlikle izlemelisin dediğin bir diziyi önerir misin fantastik başlığı altında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya benim ilk izlediğim kore dizisi goblin ve çıtayı öyle yükselittim ki goblin gibisini arıyorum şu an. hiç bir dizi beni tatmin etmiyor. harbiden mükemmel ve çok etkileyiciydi onun gibi bir dizi önerebilir misiniz?

      Sil
    2. Goblini izlediysen orada bırakman lazım üzerine çıkan bir dizi bende bilmiyorum. :D Yine de Man From the Stars dizisini bir dene. :)

      Sil
  18. Bence önerdiğiniz dizileri puanlandirmalisiniz veya sıraya koymalisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz için teşekkür ederim. Fakat böyle bir şey yapmayı düşünmüyorum. Her yıl yıl sonunda Kore dizilerinden top 10 yapıyorum. :)

      Sil
  19. Ne zaman izlemediğim bir dizi bulacağım bütün sitelere baktım ama hemen hemen hepsi izlediğim veya ilgimi çekmediği için sıkılıp yarıda bıraktığım diziler şuna motelim sıfır sıfır sıfır :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde başka ülkelerin dizilerini araştırıp izleyeceksiniz. :)

      Sil
  20. Fantastic couple tarzi bir dizi var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2006 dizisi Fantasy Couple'ı diyorsan izlemedim nasıl dizi olduğunu bilmediğimden öneri yapamam. Sensory Couple dizisini diyorsan hafızamı yoklayabilirim. :)

      Sil
  21. Yok hafıza kaybı tarzı bir dizi izlemelisin bize çok yakın ve köyde geçiyor :)

    YanıtlaSil
  22. Sanki doctors strange eksik gibi 😅💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doctor Stranger dizisini yazıyorsanız o dizi aksiyon dram türünde. Doctor Strange filmini yazıyorsanız o zaten ne Kore dizisi ne de postum film postu. :)

      Sil
  23. Eğer biliyorsan Angels 'n' Devils'e benzer bir dizi söyler misin? Diğer boyutları biliyorum ama altyazılısını bulamadım maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer Asya dizilerinden fantastik türde olanları ben yazayım sen bir incele:
      My Girlfriends Boyfriend,
      My Amazing Boyfriend,
      Love Timeless,
      Love O20,
      Devil Lover,
      Ice Fantasy,
      Angel Magic,
      Novoland The Castle in the Sky,
      Pi Li MIT,
      Prince Of Wolf,
      Proud of Love,
      The Secret Angel,
      Three Lives Three Worlds Ten Miles of Peach Blossom,
      Two Spirits' Love.

      Sil
    2. Çok teşekkürler 💗 hemen inceleyeyim.

      Sil
    3. Çok teşekkürler 💗

      Sil
  24. W-two Worlds de fantastik bi dizi ve izlenebilecek en mükemmel dizi bence Lee jong suk ve han hyo joo var başrollerinde bence onuda eklemelisin Strong women Do Bong Soon u da ikiside en süper dizileridr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok dizi izliyorum sadece Kore değil Tayvan, Tayland, Çin, Japonya ve arada Hint ve Pakistan dizileri. Bunun yanında bir sayfaya replik yapıyorum. Bu arada bu tarz postlarımı güncellemek aklımdan çıkıyor sadece W değil bir sürü fantastik dizi eklenmesi lazım. :)

      Sil
  25. Goblin i de öneririm yeni izledim ve çok beğendim

    YanıtlaSil
  26. S.A. BİR SORUM VAR MILLET GECEN BIR UZAK DOĞU DIZI IZLEDIM COCUGUN FOTO HAFIZASI VAR OTOBSTEKI HIRSIZLIGI COZUYORDU HER SEKILDE ARADIM AMA BULAMADIM BILEN VARMIDIR

    YanıtlaSil
  27. Man off stars yada w tho tarzinda bir dizi onerir misiniz simdiden tesekkur ederimm

    YanıtlaSil
  28. Bir dizi vardı çok önceden izlemiştim ama bitirmemistim bir kız bir liseye başlıyordu. Burda üç grup vardı bu gruptan birini seçmesi gerekiyordu. 1 ve 3 grup secilmeleri için yarış yapıyordu. Ama kız kimsenin secmedigi 2.grubu seciyordu

    YanıtlaSil
  29. Selam.Bana yeni çıkmış 2017-2018 fantastik kore dizileri lazım.Eger bilen varsa yaza bilirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neye lazım merak ettim... 2017'den önereyim.
      Deserving of the Name, Live Up To Your Name, Dr. Heo
      Manhole: Wonderland's Feel
      Binggoo
      The Bride of the Water God
      My Only Love Song
      Chicago Typewriter
      Tunnel
      The Miracle
      Strong Woman Do Bong Soon
      Tomorrow With You

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)