Tavsiye Edebileceğim Japon Dizleri

Pek fazla zaman bulup kdrama izlemesemde izleyipte beğendigim 3-5 tane vardı   jdrama sevene onları  önereyim dedim.
Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..

 İşte benim jdrama tavsiyelerim;
49  Forty Nine

Boku no Ita Jikan

Hanazakari no Kimitachi e

Itazura na Kiss

Nodame Cantabile

One Liter Of Tears

The Last Cinderella

Vampire Heaven

Yamada Taro Monogatari

Yamada-kun to 7 nin no Majo



Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. tırtılcım puanlasaydın keske hangısını ızlesem dıye kararsızım sıddetle tavsıye rttıgın dızılerıde ayrı bır lıstemı yapsan .bırde good mornıg call dızısını onerıırım gercekten guzel bır dızı japon dızısı lıstene yakısıcahını dusunuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba vallahi puanlama işinde iyi değilim ben beğendiğim dizileri hep googlea'' Beğendigim Japon Dizileri Top 10 renklitirtil'' yazarsan top 10 listeme ulaşırsın. Ancak elimden gelen o. :)

      Sil
  2. Y şu Yamada-kun 7'nin Majo'yu görünce duygulanmadım değil ;; bu normalde bir anime ancak çok sevildiği için bir de dizi yapılmış. Eğer izlemediysen kesssinlikle izlemelisin çizimleri falan çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok güzel öneriler teşekkür ederim

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)