Orada Ne dönüyor

Kaç kişi online sayısına tıkladıgımda karşıma çıkan manzara beni epey güldürdü aslında bu bir Dünya üzerindeki ülke haritasıydı ee Türkiye'den ve  balkanlardan  hayli fazla  giriş yapan oldugundan  ister istemez  göstericilerde bi bölüme toplanmıştı ama benim bakış açıma ve hayalime göre öyle değildi.
Orada ne dönüyordu noluyordu  diger göstericiler 3-5 hatta tek takılırken o bölümde ne kaynıyordu da  bu kadar bir toplanma olmuştu. Orada kavga mı vardı ? Orada bir  eylem mi vardı? Orada bir dedikodu mu vardı? Yoksa orada bir dügün olup  hayal mı çekiliyordu? Bu  sorular kafamda  yankılanıp durdu.Sahi bir topluluk olsa orada ne olurdu? :D 

Bu arada  bu günlerde  eski online  istatistigime geri döndüm sayılır bi ara gerçekten bir sorun oldugunu düşünmüştüm şükürler olsun ki  günlük  ziyaretim bu günlerde iyi gidiyor nazar  değmesin.

 Bu arada   blogumu ziyaret ettiginiz için teşekkür ederim :) 


Yorum Gönder

0 Yorumlar