Image and video hosting by TinyPicVurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor!

27 Eylül 2014 Cumartesi

Bir Facebook Klasigi Son Durumumu Beğenir misin?

Sancılı facebook mesajlarım devam ediyor.Arkadaşlarım arttıkça garip kişilikte  farklı farklı insanlar tanışıyorum.Hesabım adeta bir gök kuşagı gibi.Annesinin yaşında  oldugum arkadaşlar mı ,yaşımı duyunca oha diyenler mi, karşılıklı 10 güncelleme diyen mi,sapık  arayışta fanboylar mı  ne ararsanız var..


Karşılıklı beğenmenin bir başka versiyonu da her gün 3-5 hesaptan muhakkak gelen olmazsa olmazımız  durum beğenmesi.Hayır zaten durumun hoşuma gitse  zaten beğenirim  sen neden gelip bana beğen diyorsun ki onu geçtim bu  beğenme yorum yapma amacını anlayamadım  bunu yaptırınca hesabımız popi mi oluyor ya da facebooktan bize para mı geliyor sonucu ne bu olayın anlamıyorum anlamaya da çalışmıyorum.
İşin özü umarım arkadaşlarım  en kısa sürede bu çocukça şeyleri bırakırlar ve  büyümeye başlarlar. 
Yoksa bu gidişle ben her böyle mesaj geldiginde gözlerimi  döndüre döndüre  göz bebeklerimi bi gün  tersine çevircem. :D

Kiko Mizuhara Neden Sevilmiyor



Kiko aslında hiç birimizin umurunda olmayacak bir modeldi ama ne yazık ki GD ile olan ilişkisi nedeniyle özellikle başta Bigbang grubunun fandomu(VIP) ile birlikte çoğu Kore fanın ilgisini çekmeyi başardı.Kiko'yu sevemiyorum tabi ki sevenine saygım sonsuz ama ben almayım.Davranışları hareketleriyle gıcık olduğum ama anti fanı olmadığım bir ünlü.

Kiko Kore' de ve Dünyada ki Bigbang fandomları(VIP) tarafından da sevilmiyor.Peki neden? Onu bu kadar itici yapan nedir? Neden GD ile yakıştırılmıyor? Bunun cevabını sizlerin önüne sermeye çalışacağım.

En başta Kiko'nun partilerde verdiği aşırı fotoğraflar,Kore için önemli olan Japon emperyalist bayrağı önünde ve Yasukuni Tapınağında verdiği pozlar yüzünden nefret almıştır çok sağcı olduğu iddia edilmiştir.Ayrıca uyuşturucu ile ilgili fotoğrafları beğenmesiyle de çok fazla dikkat çekmiştir.

VIPler idolleri GD için endişeleniyorlar hatta bazı fandomlara göre GD'nin kötü alışkanlıklarının Kiko'nun etkisi ile başladığı yönünde.Bu yüzden de hem Kore hem de Dünyada ki fandomlar Kiko'yu sevmiyorlar.

Peki Kiko kimdir?
Kiko hakkında ufak bir bilgi vereyim.
Kiko Mizuhara Yarı Koreli(anne) yarı Amerikan(baba) kökenli 1990 doğumlu Japon-Amerikan bir  model.Gerçek ismi Audrie Noriko Daniel.Sanırsam kız kardeşinin ismi Ashley Yuka Daniel(Yuka Mizuhara).(*Kiko 1 yaşındayken Japonya'ya taşınıyorlar 11 yaşında annesi ve babası boşanıyor Kiko annesi ile  yaşamaya başlıyor bu yüzden Japon-Amerikan model)
K-pop grubu Bigbang'in  lideri G-Dragon ile yaşadığı aşkla gündeme geldi.

Kiko'nun nefret aldığı bir kaç örnek fotoğraf....
(fotoğraflar alıntıdır aldığım site  fotoğrafların sonunda.)

























bu iki erkegi birleşitilmiş bir fotograf bacak arası değil.










bu kiko değil Lina Scheynius zaten etikette de yazmış...


İlgililer:
Not: Bayrak için Japon emperyalizmi ve Korelilerin neden nefret ettiğini  Kore Devrimi ve Japon Emperyalizmi olarak google'da aratabilirsiniz.

Koto No Ha No Niwa (anime)

Hep anime postları yazıyorum değil mi ? Ah beni beni ... ^_^
Sarsa asumanı hafifçe bir gürleme
Kaplasa gökyüzünü olabildiğince bulutlar
Yağmur yağsa peşi sıra
Kalır mıydın o vakit benimle burada!

Yine kısacık minicik çerezlik bir anime ile karşınızdayım anime dediysem mini anime filmi gibi bir şey 1 bölümcük ve 46 dakika fakat müthiş güzel bir anime.
Gerek müzikleri gerek çizimleri ile gönlümü fethetmiş bir anime oldu.Sanırım aşklı şeyleri çok seviyorum ben gerçi aşk kadını da değilim ama neyse.İçinizi ısıtacak bir yagmurla gelen ilişkiyi tanıtcam size; 
Yarım saatcik bir saatcik zamanı olanlara benden tavsiyedir.

25 Eylül 2014 Perşembe

Gekkan Shoujo Nozaki-kun (anime)

Animelerim art arda bitiyor ben üzülüyorum bugün finali çevirilen bir animem daha bitti elimde anime kalmadı. :( Ben böyle çatlak böyle odun böyle tuhaf bir anime daha izlemedim.Kesinlikle tavsiyedir.Gülmek,eğlenmek yok artık demek isteyenin izlemesi gereken bir anime... ^_^
Hadi biraz sizler için tanıtım yapayım.

Ao Haru Ride (anime)

Manga ile başlayıp animeye çevirilen animeden filme çevirilen güzel romantik ve insanın içini ısıtacak bir konuya sahip çizimi harika anime.Güncel olarak takip ettigim anime her bölümünde kalbimi hoplattı.Acayip etkileyici bir aşk hikayesi olan anime beni eritti bitirdi.Gerek konusu gerek çizimi gerek müzikleriyle insanını kalbini fetheden animeyi sizlerle paylaşıyorum...

24 Eylül 2014 Çarşamba

21 Saat Öncesinden Hisseden ELF

Günün olayı bu oldu  aslında 21 saat önce netizenbuzzturkey sayfasında  arkadaşımız yazdıktan sonra sabah saatlerinde Sungmin'in ilişkisi açıklandı.Kesinlikle bir ermiş hissetmiş  bir ELF ...Ön görüsünü tebrik ediyorum  :D

Dedikodu/Super Junior Üyesi Sungmin'in Sevgilisi Varmış


Sabah saatlerinde güzel bir haber geldi   bizim çocuk  kendine manita yapmış. Taş gibi hatunu kapmış ( estetik az olaydı güzel olurdu) Bize de mutluluk dilemek tebrik etmek ve destek olmak düşer ... Umarım mutlu olursun bizim çocuk ... ^_^

23 Eylül 2014 Salı

#Mim Yaz Dostum

Edebiyat okudugu halde Edebiyatı sevmeyen bir insan olarak yeni bir Edebi türde mimle karşınızdayım. ^_^ clrvde bu ablayı mimlemeden durmaz bende severek okur ve  yanıtlarım ama Edebi :D teşekkürler mim için yavruşum  mühü mühü :D  cidden  çok zor bir mim geldi hele ki bende ilham yokken ... ımm napsam acaba başlasam mı bakalım ne kadar saçmalayabilirim deneyim ... Hadi bismillah  :)
Mim : 
Aşağıdaki kelimeleri kullanarak  bir hikaye oluşturmamız istenmiş.
1-Pipo  2-Cahil 3-Taş Plak 4-PSY 5-Yelpaze 6-Sakızlı muhallebi 7-Yastık kılıfı 8-Ehliyet
Ne kadar  kelimelere  bakarken uzun uzun yutkunsam da  yazmak farz oldu başlıyorum ;


 Kaç yıl önceydi?Bu kadar kalbimin hızlı atması  doğru muydu?Yoksa hastalanıyor muydum?
Neden onu gördügümde böyle oldu?Aslında yıllar önceydi bunu bir kez yaşamıştım hani taş plak dedigimiz devirlerden kalma günlerdi.Her şeyden umudumu kesmiş yeniden aşık olmamın  zor olacagını hayatımın böyle devam edecegini düşünürdüm.Ta ki  onu görene kadar. Saçları, gözleri, tenin ter ve parfumle  karışmış kokusu..Hepsi çok farklıydı.Yanında elinde pipo tutan bir adamla karşıma çıkmıştı o anı galiba  hayatım boyunca unutamam.Bu sonbaharın ılık rüzgarı mıydı yoksa  onu gördügümde  havada oluşan aşkın rüzgarı mıydı  anlayamadım.Kalbim deli gibi çarpıyor fakat o an ne yapacagımı bilmiyordum.Yanımdan hızla geçmişti oysa ama o bir iki saniye benim aşık olmam için yetmişti de artmıştı bile.Hemen sokagın sonundaki  yüksek sesle PSY çalan mağazanın yanında ki  sakızlı muhallebi satan  pastaneye girmişlerdi.Arkasından  gitmeli miydim bilmiyordum.O an öyle farklı duygular içerisindeydim ki  donup kaldım oldugum yerde.Bu duygu eski bir duyguydu ama sanki ilk defa oluyor gibiydi.Onunla bir şekilde konuşmalı ve tanışmalıydım ama nasıl?Yüksek sesli  müzik çalan  mağazanın oraya dogru ilerledim ve gözüme bir tane Yelpaze çarptı.Bu Yelpazeyi kullanarak onun her hareketini izleyebilirdim.Bu ve bunun gibi çılgınca düşünceler kafamda dolaşıyordu.Yaşım çok genç olmasa da bu aşk beni cahil bir insana çevirmişti.Aslında yaptıgım saçmaydı,deliceydi  biliyordum ama  kendimi alıkoyamıyordum bundan.Sahi ben ne için oradaydım onu nasıl görmüştüm.Ah!!! gerçekten  kafamı karıştıran bu duygu bütün hafızamı silmiş gibiydi.Evden  güzelce giyinip ehliyet sınavım için çıkmıştım hatırlıyorum sınav heyecanımın yerini nasıl  aşk heyecanı alabilirdi bu delilikti.Sanki o an zaman durmuş gri dünyam bir anda renklenmişti. Bu düşünceler kafamda dönüp dururken aşkın azizligine ugrayıp rezil olma pahasına o yelpazeyi  mağazadan satın alıp  pastane de bir masaya oturdum. Kalbim deli gibi çarpıyor gözümü ondan alamıyordum. Karşımda gülümsemesi daha da fazla  heyecanlandırıyordu beni...Bir süre oturduktan sonra yanlarına bir çocuk ve bir bayan ilişti. Bayan bir eliyle  yastık kılıfı satın aldıgı şeffaf bir  magaza çanta poşeti diger  eliyle de  çocugu tutuyordu.Aşık oldugum adamla birbirlerine bakarak gülüyorlardı.Çocuk birden bayanın elini bırakarak baba diye  aşık oldugum adama dogru koştu ... O an dünya başıma yıkılmıştı..İlk görüşte aşık oldugum adam evliydi ve  belli ki karısına   deli gibi aşıktı.Yıllar önce kaybettigim bu duyguyu buldugum için sevinirken  ve  bu kadar  heyecanlanırken   onun evli olması  kalbimin deli gibi çarpmasının yerini  acıya bırakmıştı.Renkli olan dünyam yeniden grileşmiş  ve kendimi  büyük bir boşluga  bırakmıştım.Hiç tanımadıgım bu adama aşık olmak ve onun evli olması  o an  kalbimin yerle bir olmasına  yetmişte artmıştı bile.Bir süre  kendimi toparladıktan sonra yavaşça oradan ayrıldım.Giderken pastanenin  camından onları gördüm...ve o an hatırladım ki aşk aslında o kadar güzelde bir şey değildi ve her türlüsü her zaman acı verirdi...


Ulan bu ne oldu arkadaş romanın  orta sayfalarından bir şey oldu.asdfghjklşl yazacagım  hikayeye tüküreyim ... Valla bi daha  aklıma bir şey gelmez yazdım gitti :D 
Gülmeyin ha okurken  yapcak bir şey yok bol mimli olsun bu mim bakalım :F bekliyorum sizden de ^_^

22 Eylül 2014 Pazartesi

Baygın Twitter Dm'leri

Sürekli olarak gelen Dmlerden sıkılmaya başladım yok şu facebook grubunu takip et yok  unfollow edenleri gör yok bilmem ne  bitmiyorlarda arkadaş.Her gün twitter hesabımı açtıgımda en az 10 tane bu tarz Dm temizliyorum... Buna Twitter yönetimi bir çare bulmalı...


20 Eylül 2014 Cumartesi

Orada Ne dönüyor

Kaç kişi online sayısına tıkladıgımda karşıma çıkan manzara beni epey güldürdü aslında bu bir Dünya üzerindeki ülke haritasıydı ee Türkiye'den ve  balkanlardan  hayli fazla  giriş yapan oldugundan  ister istemez  göstericilerde bi bölüme toplanmıştı ama benim bakış açıma ve hayalime göre öyle değildi.
Orada ne dönüyordu noluyordu  diger göstericiler 3-5 hatta tek takılırken o bölümde ne kaynıyordu da  bu kadar bir toplanma olmuştu. Orada kavga mı vardı ? Orada bir  eylem mi vardı? Orada bir dedikodu mu vardı? Yoksa orada bir dügün olup  hayal mı çekiliyordu? Bu  sorular kafamda  yankılanıp durdu.Sahi bir topluluk olsa orada ne olurdu? :D 

Bu arada  bu günlerde  eski online  istatistigime geri döndüm sayılır bi ara gerçekten bir sorun oldugunu düşünmüştüm şükürler olsun ki  günlük  ziyaretim bu günlerde iyi gidiyor nazar  değmesin.

 Bu arada   blogumu ziyaret ettiginiz için teşekkür ederim :) 


14 Eylül 2014 Pazar

Türkiye Bu yıl Eurovision Yerine Asiavision'da Temsilci maNga

Bu yıl   çok güzel bir haber geldi.Sonunda ülkecek siyasi gereksiz  şarkı yarışması Eurovision'dan kurtulup at gözlüklerimizi çıkarıp dünyada başka yarışmaların oldugunun da farkına vardık 


Bunun önünü de maNga açtı diyebiliriz. 3.sü düzenlenecek olan  ABU TV Şarkı Yarışması bu yıl Çinde yapılıyor.maNga 25 Ekimde ülkemizi temsil edecek.Belki de bu sayede  ülkemizi asya ülkelerine tanıtmış oluruz ... :)

Bir kaç röportaj 


Neden asiavision'a katılıyoruz  sorusunun yanıtı bu haberde

Yarışmanın Şarkısı ve klibi belli oldu  maNga - Fazla Aşkı Olan Var mı? adlı şarkı ile ülkemizi temsil edecek.


2014 Logosu 

Katılan Ülkeler ve  Temsilcileri





13 Eylül 2014 Cumartesi

Love Stage!! (anime)

Harika bir Shounen Ai  türünde bir anime izledim.Güncel olarak takip ettigim anime gün ihtibariyle  final yapmış bulunmakta. Fakat ben çok üzüldüm  o kadar güzel bir animeydi ki  bitsin istemiyordum.Her güzel şeyin  sonu oldugu gibi bu animenin de sonu geldi.Türde anime sevenlere tavsiyedir  gerçekten kalpleri ısıtacak bir animeydi.Hepinize tavsiye ederim...  ^_^

Tavsiye Edebileceğim Japon Dizleri #vol2


Daha evvel   jdrama tavsiyesinde bulunmuştum. ( Tavsiye Edebileceğim Japon Dizleri #vol1 ) Devamının gelecegini söylemiştim.:) Jdrama için pek fazla vaktim kalmıyor kdrama agırlıkta oldugu için jdrama  tavsiyelerim genelde az  oluyor  geçen ki  tavsiyelerim de 10 tane dizi tavsiye etmiştim bu sefer 23 tane dizi tavsiyesinde bulunuyorum  3. tavsiyede umarım daha fazla dizi  izlerim ve sizlere tavsiye edebilirim ve  umarım sizlerde benim gibi severek izlersiniz  ^_^

Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..
Tasarım:Sawako Kuronuma