Şelale Gül Suyu



Yaklaşık üç aydır kullandıgım vazgeçemediğim ürünlerimden biri gül suyum.Olmazsa olmazım diyebilirim bu ürünüm için.Baş ucumda duran her daim kullanılmaya hazır ürünüm hakkında daha evvel günlük kullandıgım ürünlerde yazmıştım fakat şimdi biraz daha detaylı yazmak istiyorum.

Bu gül suyu saf bir gül suyu yani yemeklere katılan gıda aroması içeren bir ürün.Kaliteli bir ürün oldugunu düşünüyorum ve hiç bir yerde tekrardan bu ürünü bulamadım aşure zamanıydı galiba her yerde gül suyu bulmanın daha dogrusu dogal gül suyu bulmanın bol oldugu bir zamanda almıştım.Umarım bir daha bulabilirim ben bu ürün çünkü neredeyse yarısını harcadım.Kimyasal katkı maddesi ve boya maddesi içermemesi ürünün en güzel yanı.400 ml olan bu ürün ayrıca alkolsüz.Şimdi gelelim faydalarına bizim apartmanda bu ara favori ayva çekirdeklerini yarım çay bardagı gül suyunda 1 gece bekletip yüzlerine sürüyorlar ayva çekirdegi salya olarak tabir edeyim salya bırakıyor jel şeklini alıyor onu yüzünüze sürüp kuruyana kadar bekletince haliyle dogal bir maske uygulamış oluyorsunuz.Ayva çekirdeği cildin yenilenmesine ve aknelerin giderilmesine yardımcı oluyor kırışıkları azalttıgını söyleyende var.Gül suyu da cildi güzelleştiriyor.Fakat ben bu ürünü kullandıgım günlük maske sonrasında kullanıyorum.Yumuşacık yapıyor cildimi ve güzelleştirdigini düşünüyorum .Gün içerisinde agır bir gül suyu kokusu bırakmıyor.Çok hafif bir kokusu var.Cildim de alerji vb. bir durum olmadı yani hassas ciltler için uygun oldugunu düşünüyorum.Bence bu ürünü denemelisiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar