Tarihi Kore Dizileri

Tavsiye Edebileceğim -Tarihi Kore Dizileri

Tarihi ve Dram türü ile ilgili bir sürü soru geliyor dizi öner diyorlar.Fakat önerdigim zaman genellikle aynı dizileri izlemiş oluyorum bu yüzden sürekli şu diziyi izledin mi bu diziyi izledin mi diye sormak yerine bütün izledigim dizileri bir araya getirmeye karar verdim. Hem karşımdaki için kolaylık olur hemde benim için acaba kaç tarihi dizi izlemiştim diye düşünme açısından iyi olur diye düşündüm.Yalnız şöyle bir durum var bu sefer diger önerdigim dizilere nazaran tarihi dizi konusunda başkalarının yorumlarını ve dizi önerilerini alarak listeyi hazırladım.Demek istiyorum ki tek başıma hazırladıgım sadece benim izledigim dizilerden oluşmuyor bu liste.Kendi izledigim dizilere baktıgımda bayagı bir tarihi dizi izledigimi fark ettim.Neredeyse listenin yarıdan çogu bana ait diyebilirim.Aslında bu normal birşey çünkü hepimiz zamanında yaptıgımız gibi televizyondan kore dizisi izlemeye başlamışızdır ee 2007'den bu yana oldugunu düşünürsek ve dönem dönem yani güncel izledigimde 10 diziden aşagı izlemedigim için haliyle 1-2 tane tarihi türü oldugu için normal gibi geldi.Emin benim gibi dönem ve tarihi dizilere karşı hoşlantısı olan bir çok insan vardır ve umarım bu liste bir nebze olsun işinize yarar.
Dipnot: Liste tam tamına 43 adet diziden oluşuyor bir haftada hazırladım ,zamanla listeyi yenilemicem eger ki tarihi dizi izlersem onları biriktirip başka bir post açıcam poster sayısı fazla oldugu için bu şekilde yapıcam çünkü postun kasmasını engellemem lazım görsellik oldugu için kasmalar olabilir.Tekrar yineliyorum sadece benim izledigim dizi değil çevremde tarihi türü seven insanlardan da fikir aldım woow kız bir sürü tarihi dizi izlemiş demeyin.Ama konusu ya da işleyişi yönünden bilgi sahibi oldum sorabilirsiniz elinden geldigince yardımcı olurum.Bir de harf sırasına göre sıralıyorum beğeniye göre değil.

Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..

Öneri Listesi;
Arang and the Magistrate

Chuno Slave Hunters

Dae Jang Geum

Damo
Dong Yi


Emperor Of The Sea

Empress Ki

Faith

God of War

Grudge The Revolt of Gumiho

Gu Family Book

Gye Baek
Heaven's Order

Hong Gil Dong

Iljimae

Jang Ok Jung, Live for Love

Jejungwon

Jeon Woo Chi

Jumong

Kim Soo Roo

King Geunchogo

Maids

Night Watchman's Journal

Queen Seon Deok

Secret Door

Secret Invastigation Record

Seo Dong Yo

Shine or Go Crazy

Strongest Chil Woo

Sungkyunkwan Scandal

The Duo

The Goddess of Fire, Jung Yi

The Horse Healer

The King's Face

The Legend

The Moon That Embraces the Sun

The Painter of the Wind

The Princess' Man

The Three Musketeers

Time Slip Dr. Jin

Tree With Deep Roots

Warrior Baek Dong Soo

Yi-San
King's Daughter, Soo Baek Hyang 
Scholar Who Walks the Night

.
Moon Lovers – Scarlet Heart: Ryeo


Love in the Moonlight


Jang Yeong Sil

Yorum Gönder

174 Yorumlar

  1. senden bir ricDA BULUUNCAM EMPRESS Kİ KADAR GÜZEL BİR FİLM VARMI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi yazan adsızda sendin sanırım abi değilim ben bayanım benden olsa olsa abla olur ama yinede sen bilirsin abi demek istersende kabulüm.Soruya gelince efsanevi Empress ki dizisi gibi bir dizi bulursan beni de haberdar et birlikte izleyelim.
      İstediğin dizi kadar güzel olmasa da izlemediysen The Moon That Embraces the Sun dizisini denemeni tavsiye ederim ben çok sevmiştim. Bloguma tekrar beklerim. :D

      Sil
    2. Sa bende bir yorumda bulunayım beraber izleyin derim warrior beak dong soo aşırı tavsiye edeceğim bir dizi ikinci olarak izlemediyseniz dong yi yani sarayın incisi ni izleyin sonra savaş severseniz büyük kral gwangaeto ve büyük kral Yoo young yı izleyin bunların yanında sarayın doktoru ve sarayın mücevheri ni izleyin ayrıyetten demir prenses ide izlemenizi aşırı tavsiye ediyorum

      Sil
    3. varrr Warrior Baek Dong Soo ve Muhteşem Kraliçe

      Sil
    4. Ve Aleyküm Selam
      Çok güzel ^^

      Sil
    5. Yorumlar için teşekkürler. :)

      Sil
  2. of offffff nolcak şu kore dramaların halleri

    YanıtlaSil
  3. king gwanggaeto neden yok listede çok şaşırdım :( çok teşekkürler ve ayrıca ufak bir ricam olucak şayet king gwanggaeto yu izlediysen aynı türde bi önerin olabilirmi sayın renklitirtil abla? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemedim. Empress Ki ve ya The Moon That Embraces the Sun dizilerini bir dene derim. :3

      Sil
    2. 1.sıra empires ki 2. sarayın incisi 3.sarayın dokturu en güzel sıralama

      Sil
    3. Evrim kardeş gwangaeto gibi dizi var ilk büyük kral Yoo young ı izle sonra efsane prens sonra beak dong soo warrior u izle

      Sil
    4. Warrior Baek Dong soo harikaa onu izleyın

      Sil
    5. Oğuzhan kardeş sana katılıyorum.Büyük kral Dae Jo Young efsanedir.King Gwanggaeto da çok iyidir

      Sil
    6. Öneri için teşekkürler. :)

      Sil
  4. Ellerine sağlik cok guzel olmus:)

    YanıtlaSil
  5. Empress ki favorim en çok beğendiğini ve tekrar tekrar izlediğimdir.Onun kadar güzel bir dizi daha yok bence...
    Ha bi de bana listedeki dizilerden en çok beğendiklerini yazar mısın şu aralar dizi arıyorum da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listemdeki dizilerden çoğu izlediğim ama izlemediklerim de var üstte belirtmiştim. Bu yüzden şimdilik sana bir kaç tane sevdiklerimden önereyim. :3
      Gu Family Book, Sungkyunkwan Scandal, The Moon That Embraces the Sun, The Princess' Man, Faith. :)

      Sil
  6. Dong Yi'nin afişiyle oynanmış değiştirmeni tavsiye ederim çünkü diziden olmayan karakterler shopla eklenmiş ve kralın yüzü de değiştirilmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat etmedim bende normal gözüküyor, belki yükleyince izleyiciye farklı gözüküyordur bazen bu hileyi yapıyorlar. Teşekkürler.

      Sil
  7. saraydaki mücevheri toplam 10029 kez ızledim ve izliyorum

    YanıtlaSil
  8. sıkıntım 14. bölüm ses sorunu dublaj bozuk her yere baktım yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilmiyorum Türkçe dublaj izlemediğim için Türkçe dublajları takip etmiyorum. :)

      Sil
  9. bu arada yaş 43 ve hala izliyorum farklı olan benmi yoksa diyer izleyicimi bilmiyorum şimdilerde tv4 cocuk kanalında hergun oynuyor karsılastıgımda cayımı koyar sanki yeni gibi izlerim pcde yüklü birde bildiğim harika dizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke tek diziye bağımlı kalmasanız bir sürü harika dizi mevcut. Alt yazılı olarak başka dizileri de izlemenizi tavsiye ederim. :)

      Sil
    2. selam bu dizileri nerden biliyon

      Sil
    3. ve nerden buluyon lutfen soylersen sevinirim

      Sil
    4. Anlamadım ne demek istediginizi ''alt yazılı'' izlemek istiyorsanız Koreanturk ve yeppudaa çeviriyor dizileri. Dublaj yayınlayan site bilmiyorum. :)

      Sil
  10. Merhaba gu family book izlemek istiyorum ama bi problem var.sonu mutlu bitmeyen dizileri izliyemiyorum.yani sormak istediyim su ki gu family book mutlu mu bitiyo? ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yorumlarda spoiler vermiyorum izleyenler için. Bu yüzden Gu Family Book spoiler yazarsan google'a bol bol spoiler alabilirsin. :) Sadece şunu yazabilirim ki. ''Gibi gibi''

      Sil
    2. Renklitırtıl kardeş ben en son geçen yıl izledim Kore dizisi çünkü izlenecek dizi kalmamış gibi hissediyorum mesela ben bir çok dizi seyrettim ama hepsi tarihi tarihi dizileri seviyorum sadece şuana kadar 30 tane izlemişimdir şimdi bakıyorum konu hoşuma gitmiyor önceden bakıyorum direk beni etkiliyor bana önerebileceğin varmı komple savaş olacak kaliteli savaşlar mesela gwangaeto gibi konusunu okudum adam goguryo krallığının zirvesini yaşatmış beni direk etkiledi bunun gibi bir dizi arıyorum bir kaç tavsiye verirsen iyi olur

      Sil
    3. Tarihi dizi bende pek izlemiyorum eskisi gibi değil diziler genelde o zamanların aşkları anlatılıyor. Zaten ve geçen yılın dizileri tarihi dizi de çiçek çocuklar konulu oldu bu yılında öyle olacak gibi duruyor. Yani birden fazla prensin olduğu diziler. Bilmem belki seversin Moon Lovers – Scarlet Heart: Ryeo 2016'nın en çok tutulan tarihi Kore dizisi oldu. :)

      Sil
  11. The Princess'Man nasıl birçok yerde çok iyi dediklerini görüyorum sizce nasıl? Bugün basliycam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler farklıdır ama genel olarak beğenilen bir dizi keza bende beğenmiştim bence iki bölüm deneyin beğenirseniz devam edersiniz. :)

      Sil
  12. Arkadaslar eskiden izledigim bir kore filmi vardi ismini hatirlamiyorum hatirladigim tek sahne basrol (galiba) kolunu kaybediyor onuda baska biri buluyor ve kendi kolunu ona veriyor bu adamda eskiden sehirleri yikan bir ejderhayi öldürmüş ve onun kani koluna bulaşmış ve super guclere sahip olmustu. Bizim basrolde yeni kol nakli oldugu icin basta kolu koltrol etmekte zorlaniyordu tek hatirladigim bu trt de yayinlaniyordu galiba bu filmi bilen varsa lütfen yardimci olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolsuz Kahraman Wang Yu gibi bir şey mi öyle bir film vardı. Hiç izlemedim duymadım bu konuda bir film :D

      Sil
    2. Film degildi diziydi 😁 fantastik tarihi bir diziydi 2000 li yillarda yayinlanmisti birde kol nakli olmustu basrol 😀

      Sil
    3. Bu arada bu dizilerde cok iyi olmus emeginize saglik kore dizilerine baslattiniz beni

      Sil
    4. Bu arada emeginize saglik cok guzel diziler secilmis kore dizilerine başladım

      Sil
    5. Düşlerimin Prensi
      Denizler İmparatoru
      Efsane Prens
      Muhteşem Kraliçe
      Saraydaki Mücevher
      Zoraki Prens
      Tacir
      Prensin Şarkısı
      Sarayın İncisi
      Bu diziler yayınlandı TRT'de :)

      Sil
  13. Ruzgarin kralligi`da guzel izleyin ben izledim harika umarim begenirsiniz

    YanıtlaSil
  14. Rengli tirtil abla bana dong yi gibi dizi önere bilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi tarihi tarihten alınma kemik olarak bu yüzden tarihi dizilerin konusu başka bir tür girmediği sürece (fantastik, korku) birbirinin aynı oluyor. Empress ki dizisini tavsiye ederim. :)

      Sil
    2. Kardeş dong yi gibi zor bende 30 dizi izledim benim için ilk sıradadır ama ilk 5 sırada olan ve dong yi ye benzeyen bir dizim var sarayın mücevheri bunu izleyebilirsin

      Sil
  15. Renklitirtil abla bana the king dream veya general gye baek gibi savaşlı ve bir kralın hayatı geçen bir dizi önerebilirmisiniz silla ile ilgi bir dizi olursa sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Legend ve ya God of War olabilir mi acaba? Silla Krallığı ile ilgili dizi hatırlamıyorum.
      İzlemediysen Empress Ki ve ya Faith dizilerini tavsiye ederim. :)

      Sil
    2. Teşekkürler bende empiress ki ye başlamıştım sizde yazınca artık hiç bir şüphem kalmadı bu arada listenize the king dream i eklerseniz diğer iZleyenlerede yardımcı olursunuz gerçekten 3 krallığın tarihini anlatan şillanın başarılı bir saltanatını anlatan güzel bir dizi

      Sil
    3. Peki, en kısa sürede eklerim teşekkür ederim. İyi izlemeler. :)

      Sil
    4. Empiress ki yi izliyorum şuan 40.bölümdeyim bitmesin diye artık 3günde bir izliyorum çok güzel bir dizi yahu biterse bunun gibi bir dizi bulabilirmiyim acaba 😂😂

      Sil
    5. Her dizinin yeri ayrı olduğu için aynısından bulman zor olur ama izlemediysen The Moon That Embraces the Sun ve ya The Princess' Man dizilerini tavsiye ederim. :)

      Sil
  16. Hong gil dong nasıl bir dizi ilk bölümü izledim ama biraz saçma geldi sence devam etmeli miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir iki bölüm daha bakın baktınız sarmıyor bırakın :)

      Sil
  17. Muhtesem kiraliceeyi tavsiye ederim siila kiraligiyla ilgili

    YanıtlaSil
  18. Efsane prens kore dizileri icerisinde tarihi acidan cok guzel bir yapit sidetle tavsiye ederim.☺

    YanıtlaSil
  19. Adamın empresski den daha güzelini izledim dün jackpot izleyin valla

    YanıtlaSil
  20. Blade and petal neden yok anlamadim izledigim en iyi tarihi filmlerden birisi izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim öneriler için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7/24 tarihi dizi izleyip, araştırıp eklemediğimden olma olasılığı çok yüksek. :) Tavsiye için teşekkür ederim. :)

      Sil
  21. Gu family book ve mirror of the witch tarzi dizi istiyorum onerebileceginiz o tarz dizi var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'a ''fantastik kore dizileri renklitirtil'' yazarsan çıkarım. Oradan bakabilirsin. :)

      Sil
  22. abla büyük kral dae yuyangı listeye alın bide bana goguryeonun fimlerinden bikaç tane öneri versen efsane prensi izledim rüzgarın krallığınıznı izledim goguryeoyu anlatan filim varsa bikaç öneriri verirsen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krallıklara göre dizi izlemediğim için haliyle hangi krallığa ait bu dizi diye aklımda tutmuyorum. Zaten bu postta ki dizilerin hepsini ben izlemedim yukarı da başta yazdığım gibi başka insanların da fikirlerini alarak yazdım.Senin için yine de öneri olsun diye netten araştırdım bu iki dizi çıktı bu iki diziyi araştırmanı tavsiye ederim. :)
      God of War
      Blade and Petal

      Sil
    2. kuzeyin hayalet komutanı damdeok var yani king gwangaetto the great birde efsane prensin ve rüzgarın krallığının devamı olan bir dizi var adı da princess ja myung go hatta jumongun mezarı bile var.

      Sil
    3. Kardeşim efsane prens goguryonun kuruluşunu anlatıyor kral gwangaeto goguryonun zirve yaptı zamanı anlatıyor ve kral Yoo young da goguryonun yıkılıp goguryolu bir generalin beakjae krallığını kurmasını anlatıyor

      Sil
  23. Blogun gerçektende güzelmiş.Jackpot var o da güzel ekleyebilirsin.Ve izleyecek arkadaşlar bana göre en iyisi empress ki idi.Oyuncular kurgu çok etkileyiciydi.Jackpot ta çok iyi dong yi deki karakterleri görebilirsiniz.Hele başroller onlar ayrı bi mükemmellerdi.Sayfanda başarılar 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İzlediğim dizileri normalde eklemem güncellemem lazım ama elim bir türlü gitmiyor. Müsait bir zamanım olursa tarihi diziler için yeni bir post yazmaya çalışacağım inşallah o zaman listeye diziyi ekleyeceğim. Öneri için teşekkür ederim. :)

      Sil
  24. King Gwanggaeto, Kingdom of the winds.Bunları da unutmayalım ;)

    YanıtlaSil
  25. bu yıl THE DREAM KİNG ,EMPİRESS Kİ VE JACKPOT İLE TATİLİ TAMAMLAMAK ÜZEREYİM TATİL BİTMEDEN BU DİZİLER GİBİ TARİHİ VE SÜRÜKLEYİCİ SAVAŞLI BİR DİZİ ÖNEREBİLİRMİSİNİZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarı da bulunan dizilerin hepsi bu tarz zaten. Yani tarihi denilince savaş ve adrenalin yüksek oluyor. O yüzden nasıl bir şey istediğinizi anlamadım. Eğer bir öneri gerekirse listemden Secret Door dizisini önereyim. :)

      Sil
  26. Gu family book, Tilkinin intikamı
    Bu iki diziden birisine başlıycam sizce hangisine başlamalıyım.

    YanıtlaSil
  27. Acaba K-pop grublarini tanitan dizileri de paylaşabilir misin ? Exo Next Door gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kpop gruplarını tanıtan dizi yok ama şovlar muhakkak vardır. EXO Next Door dizisi EXO yu tanıtmıyor. Kurgulanmış bir hikaye üzerinden EXO grubunun bir kaç üyesi oynuyor. O tarz dizilere mini ve ya web dizileri deniliyor. Mini ve ya web dizileri olarak google'da arayabilirsiniz. :)

      Sil
  28. ya bir kore dizisi vardı kız göle bir çocuğu kurtarmak için atlıyordu suyun diplerinde kayboluyordu sonra geçmiş zamanda prenslerin olduğu hamamda çıkıyordu felan hangi diziydi o lütfen kafamdan çıkartamıyorum

    YanıtlaSil
  29. faith ,the king dream , empiress ki gibi bir dizi önereblirmisiniz.

    YanıtlaSil
  30. Tacir/ Sangdo bu dizi niye yok üzdün abla :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi o kadar çok tavsiye postum var ki birinde olan birinde olmuyor , unutuyorum o dizi Türkçe dublaj tavsiye postumda olabilir. :D

      Sil
  31. Faith ve nice guy kadar güzel dizi görmedim ben ya tabiki bir çok dizi izledim ama bu ikisi favorilerimdir.herkes abla dio ben.matmazel demek istiom😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki dizi de gerçekten iyiydi. Diyebilirsin. :)

      Sil
  32. The flower prison,empress ki, the prenses man, dong yi, saraydaki mücevher gibi bir dizi önerisi pls admin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pls nedir? Moon lovers, The moon that embraces the sun, The princess' man,Love in the moonlight bunları bir araştırın bakalım size uyar mı uymazsa tekrar bakalım. :)

      Sil
    2. The flower prison, Empress Ki, The Princess Man, Dong yi, Saraydaki Mücevher ve önerdiğiniz seo dong yo dizisini bitirdim ve önerinizden memnun kaldım başka öneriniz var mı bu tür ? KOD ADI: ADANALI

      Sil
    3. Selam,
      Chuno, The moon that embraces the sun, Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo olarak devam edin. :)

      Sil
  33. Pls lütfen anlamında çok sağolun bakıyorum şimdii :) İzleyince memnun kalırsam hep size sorucam admin unutmayın bu sözümü başınıza bela olucam O:) KodAdı : ADANALI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee o zaman lütfen yazmalısın. Umarım beğenirsiniz. Her zaman beklerim ama her zaman istediğiniz türde bulamayabilirim. çünkü benimde izlediğim dizi sayısı kısıtlı. :)

      Sil
  34. Meraba, önerebileceğiniz komedi,tarihi konulu dizi varmı? Splash splash love gibi mesala

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecekten geçmişe, geçmişten geleceğe tarihi diziler var ama komedi türü bilmiyorum.
      Belki Prince of Prince , Hyunhaetan Marriage War , Legend Of Hyang Dan mini dizileri olabilir. Tarihi diziler her zaman melodram ve ya dram içeren türde olur. Ancak mini dizi olarak belki komedi eklenebilir. Tür olarak komedi türünü içeren ama melodrama daha yakın The King's Face ve Sungkyungwan Scandal dizilerini de ekleyebilirim.

      Sil
  35. meraba,ben queen seon duk dizisine başlamak istiyorum fakat biraz uzun Empress Ki kadar güzel mi acaba başlamalı mıyım?

    YanıtlaSil
  36. Hwarang dizisini de izlemenizi şiddetle tavsiye ederim ve bloğunuza da eklersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi listesi çok fazla oldu 2. post için biriktiriyorum ondan eklemedim takip ettiğim bir dizi. Öneri için teşekkür ederim. :)

      Sil
  37. Acaba bol düvüşlü dizi varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani Aksiyon türü filan mı istiyorsunuz?

      Sil
  38. Bir dizi vardı tam olarak hatırlamıyorum sadece hatırladığım kız sürekli peçe takıyordu bir yanağı yanıktı ve hanbok giysisi giyiyordu eğer bu diziyi biliyorsan lütfen söylermisin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlayamadım. Belki izlemişimdir ama aklıma gelmedi.

      Sil
    2. Rooftop Prince dizisinde geçmişte bir iki sahne de vardı o yüzden yazmak istemedim. Sürekli peçe takıyordu diyor başka dizi de olabilir ama yazman iyi olmuş belki de o dur o şekilde düşünememiştim. Teşekkür ederim. :)
      Adsız yorumcu eğer bahsedilen dizi bile değilse öneri olsun sana. :)

      Sil
  39. Jang guam,,,jumong,,,muhtesem kralice,,,at doktoru,,kralin kizi soo baek hyang,,ve yeni saimdang ,,tafsiye exerim

    YanıtlaSil
  40. Gelecekten geçmişe tarihi dizi önerme şansın varmıdır acaba.
    Heist, moon lovers, haricinde

    YanıtlaSil
  41. Hepsi çok güzel seçim yapamıyorum ama The Princess' Man dizisi çok efsanedir izleyici arasında bir deneyin derim. :)

    YanıtlaSil
  42. bence ;Hwarang komedi...moon lovers 1 numara! Faith süper...empres ki başyapıt...

    YanıtlaSil
  43. Renkliyırtıl imparator wang gun adlı dizi var bunun Türkçesi yokmu

    YanıtlaSil
  44. Maalesef bilmiyorum çeviri yapan sitelere sormalısınız. :)

    YanıtlaSil
  45. Neden hep ölüm neden hep imkansız Hae Soo,Ra On neden 😭😭

    YanıtlaSil
  46. empres kı gıbı sarayda gecen benzeyen dızı varmı onerırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarı da önerdiğim dizilerin hepsi tarihi dizi yani saray muhakkak var ne yazmak istediğinizi anlamadım. :)

      Sil
  47. SURUKLIYECI VARMI GUZEL EMPRESS KI HARIC

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi sürükleyici güzeldir Dizilerin türlerini Google'da incelerseniz aksiyon türünü de barındıran diziler mevcut. :)

      Sil
  48. GECMISTEN GELECEGE DIZI VARMI ROOFTOP PRINCD HARIC

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faith, Time Slip Dr. Jin dizilerini incelemelisin.

      Sana iki dizi önereyim: The Princess' Man ve The Moon That Embraces the Sun

      Sil
  49. bol prenslı moon lover tarzı dızı onerirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok prensli diziler bu yıl ortaya çıktı sanırım iki dizi var birini izlemişsin diğeri Hwarang geçmiş yıllarda da varsa ben bilmiyorum. :)

      Sil
  50. Kore müziği olan bir şarkı hakkında yardımcı olabilir misiniz , o kadar arama rağmen hala bulamadım , şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal medyalardan birinde arama yerine renklitirtil yazıp bana mesaj atarsanız yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
  51. Mövlud Turan,Efsane Prensin devamı olan Rüzgarın Krallığı ve onunda devamı olan prences ja myung go dizileri var tavsiye ederim. bu dizilerde jumong un oğlu kral yuri başrolde.

    YanıtlaSil
  52. kiz gayet güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık beğendim listeni ve blogunu ;) abla demicem sen benden küçüksundur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay olarak 28, yıl olarak 29 yaşındayım... Teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. Hahaha sende yaşlanmışsın 30una merdiven dayamışsın :D :D

      Sil
    3. Hahahaha! Çok komik. renkli yaşlanmış bu olağan üstü bir durum olmalı.

      Sil
    4. bende 34 demekki benden küçüksün ;) ablasi

      Sil
    5. bu arada en cok sevdiğin dizi hangisi onuda söylersen izlemediysem izlerim ;)

      Sil
    6. sayfanda çok guzel güncel tutmanda iyi

      Sil
    7. Evet küçükmüşüm.The moon that embraces the sun dizisini seviyorum birde the princess man dizisini seviyorum listemden. :)

      Sil
  53. güzel tarihi kore dizi önerileri bu listeye bakınca ne kadar kore tarihinin hastası olduğumu anladım yarısından fazlasını izlemişimdir

    YanıtlaSil
  54. Öncelikle ellerinize sağlık güzel bir çalışma olmuş.Bana efsane prens gibi gya baek gibi ya da empres ki gibi bir film önerebilirmisiniz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tarihi dizilerin hepsinde savaş ve ya kavga teması zaten oluyor ama içlerinden birini seçersem Chuno olabilir. Bir inceleyin beğenmezseniz başka dizi bakarım. :)

      Sil
  55. teşekkürler fakat ben bu diziyi izledim.başka bi öneriniz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listemi uzun zamandır güncellemediğim için listemde yok ama Jingbirok adlı bir tarihi dizi var ona bir bakın derim. Yalnız dizi 50 bölümlük bir dizi. :)

      Sil
  56. Ne kadar saçma sapan yorumlar yapılmış hepsine de sabırla cevap vermişsiniz okurken ben gıcık oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe :) Hiç sorun değil, hakaret ve küçük düşürücü yazılar olmadığı sürece tüm yorumları yayınlıyor ve cevap vermeye çalışıyorum.Birde tüm gelen yorumları önemsiyor ve saygı duyuyorum. :)

      Sil
  57. Öneri için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  58. EMPRES KI IZLEDIM COK BEGENDIM BENZERI BI DIZI ONERIRMISIN SURUKLEYICI HEYECANLI

    YanıtlaSil
  59. Selam. Gye Baek, Six flying dragons, Queen Seon Deok gibilerini önere bilirmisiniz? ( Kral ve ya general hayatını anlatan)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Maids dizisini inceler misiniz? Beğenmezseniz başka öneririm. :)

      Sil
    2. Yanıtınızı girin...sonunda diziyi izleye bildim. süperdi. başqa aynı türde önere bilirmisiniz?

      Sil
    3. Secret Door dizisini bir inceleyin isterseniz. :)

      Sil
  60. Hwarang gibi dizi önerirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok erkekli chuno, sungkyunkwan scandal ve moon lovers scarlet heart ryeo dizilerini biliyorum. :)

      Sil
    2. Teşekkürler

      Sil
  61. Jackpot ve hwarang gibi başka diziler de önerirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok erkekli chuno, sungkyunkwan scandal ve moon lovers scarlet heart ryeo dizilerini biliyorum. :)

      Sil
  62. warrior baek dong soo ve İljımae ve Sıx Flyıng Dragons daki oyncular gibi kılıç eğitimi alıp ülkenin en iyi ustası olan kişilerin hayatın anlatan dizi ler öerirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç hatırlamıyorum ama aklına gelen olursa cevaplarlarsa sevinirim. :)

      Sil
    2. Tree with deep roots. bu dizi hem de six flying dragons dizisinin devamı niteliğindedir. tam istediginiz tarzda.

      Sil
  63. Faith, warrior beak dong soo , hwarang gibi bol savaşlı gibi diziler yada izleye bileceğim güzel diziler önerirmisin ? fazla dizi adı verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki dizilerin hepsi istediğiniz tarz diziler. :)

      Sil
  64. Six fliyings dragons gibi diziler önerirmisin ? yukardaki dizileri izledim farklı diziler soruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Tarihi dizi izlemiyorum bir süredir aklıma gelmedi şu an için aklıma gelirse yazarım. :)

      Sil
  65. Bol entrikali tarihi dizi onere bilir misin?

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)