Bhoothnath (Film)

Bu günlerde izlediğim hint filmlerinin içerisinde en etkilendiğim film Bhoothnath oldu.Keşke daha evvel izleseymişim aylardır bu filmi erteleyip durdum ve şuan pişmanım.Her sahnesine hayran kalarak izledim resmen.Amitabh Bachchan'ın oyunculuğuna hayran olmamanın imkanı yok ,üstadda öyle bir oyunculuk var ki insanı tamamen kendine çekiyor.Bunun yanında Shahrukh Khan ve Juhi Chawla'da rolünü acayip iyi becermişlerdi.Aman Siddiqui çocuk oyuncu olarak Amitabh Bachchan'a çok iyi eşlik etmişti yani iyi bir çift olmuşlardı.Ben filmde Shahrukh Khan'ın daha çok rolü olmasını isterdim.Tamam yan oyuncuydu ama 3 büyük Khan'ı izlerken başka bir zevk oluyor insanda.Bu yüzden çoğu sahnede Shahrukh Khan'ı gözlerim aradı yalan değil.Bence hiç durmadan bu filmi izleyin derim.İzlemeyen çok şey kaçırır.Zaman zaman ders ve öğüt verici noktalar vardı filmde.Dolu dolu bir filmdi aman bu sahnesi de ne gereksizmiş diyebileceğiniz bir sahnesi yok.Herkesin beğenerek izleyebileceğini; kah gülüp , kah hüzünlenebileceğinizi düşünüyorum.Şayet ben son sahnelerde hüngür hüngür ağladım filme çokta güldüm..Daha fazla yazmaya devam edersem spoiler verebilirim bu yüzden yarıda kesmek en makbulü son olarak tekrar yazıyorum izleyin izleyin izleyin.
Bhoothnath (भूतनाथ -Lord of Ghosts)

Tür:Fantastik,Komedi,Aile
Yönetmen: Vivek Sharma
Yapımcı: Ravi Chopra
Senaryo: Vivek Sharma,Sudhanshu Dube
Müzik: Vishal-Shekhar,Salim-Sulaiman
Dağıtımcı: B R Films
Yayın tarihi:9 Mayıs 2008
Süresi: 136 dakika
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
Konu:
Aditya işleri gereği  ailesini de alarak Goa 'ya gelirler, fakat burada kiralık ev bulamazlar.  Tek bir kiralık ev vardır o da uzun zaman önce terk edilmiş bir evdir mecburen bu evi tutarlar.Tuttuktan sonra o çevrede o ev için   söylentiler olduğunu duyarlar fakat yinede inanmaz ve o eve yerleşirler. Aditya gemide mühendis olduğundan uzun yola çıkması gerekmektedir..Bu yüzden taşınır taşınmaz gemiye çalışmaya gider.Eşi Anjali ve oğlu Banku'yu yeni taşındıkları evde bırakarak.Banku söylentilerde geçen hayalet teriminin ne olduğunu bilmemektedir bu yüzden annesine sorar ve annesi de hayalet olmadığını melek olduğunu söyler.Bir gece Banku gördüğü yaşlı hayaleti melek sanır ve macera başlar.
Oyuncular:
Amitabh Bachchan/ Kailash Nath (Bhoothnath)
Shah Rukh Khan/ Aditya Sharma
Juhi Chawla/Anjali Sharma
Aman Siddiqui/ Aman "Banku" Sharma
Satish Shah/ Principal J.J. Irani
Rajpal Yadav/ Anthony
Priyanshu Chatterjee/ Vijay Nath
Shaana Diya/ Vijay wife
Neena Kulkarni/ Nirmala Nath
Delnaaz Paul/ Jojo's mother
Amit Behl/ Doctor

Dipnot:Serinin ilk filmidir.
Serinin 2. sinin adı : Bhoothnath Returns
Ana Konu:
Bhoothnath: Anne ve babanın önemini fedakarlıklarını ve hayırlı evlat olmayı,
Bhoothnath Returns: Hindistanın genel sorunlarını ve onların nasıl çözümlenmesi gerektiğini anlatıyor.

Yorum Gönder

0 Yorumlar