Blood /2015 (Güney Kore)

-spoiler içermez-
Sonunda adam akıllı finalini izleyebildim.Her halde izlediğim diziler içerisinde en talihsizliklerle izlediğim dizilerden biridir.İzlerken sürekli bir engel çıktı ve bu güncel diziyi gecikmeli olarak bitirdim.Fantastik ve ya tıp dizisi sevenler için ideal olduğunu düşündüğüm bir dizi.Dizinin ilk bölümleri oyuncuların yaş farkından dolayı azıcık bir yadırgarsınız daha sonra ikisinin arasında ki çekim size geçer ve diziyi farklı bir açıdan izlemeye başlarsınız.Dizinin güncel yayınlandığı dönemde genel olarak izleyici iki ye ayrıldı çoğu oyuncuların oyunculukları berbat derken çoğu ise dizi için öldü bitti.Ben iki tarafın da düşüncesine uymadım bence dizi normal düzeyde bir diziydi her kore fantastiği kadar çekiciliği vardı oyunculuk konusunda da kim ne derse desin Goo Hye Sun çok iyi bir oyuncu.Yok ses tonu berbatmış yok başka bir şeymiş kabul etmiyorum.Keza başlarda biraz yalpalasa da Ahn Jae Hyun'da iyi iş çıkardı.Belki başrol için erkendi ama üstesinden geldi.Son olarak finali pek tatmin etmedi beni her kore dizisi gibi finalinde açıklıklar izleyicinin hayal dünyasında bırakılmış yerler vardı yine de bence bu diziye bir şans verip izlemelisiniz.
Blood ( 블러드- Beulleodeu)


Tür: Tıbbi dram,Romantik,Fantastik 
Senarist: Park Jae-bum
Yönetmen: Ki Min-soo ,Lee Jae-hoon
Müzik: Lee Pil-ho
ÜretimYönetici yapımcı:Byung-chul Go ,In-soo Shin ,Kim Sung-geun
Yapımcı: Jo Woong ,Yoon Jae-hyuk
Editör : Kim Mi-kyung
Çekim Yer : Kore,Romanya
Sinematografi: Byun Choon-ho,Moon Chang-soo
Üretimşirketi :IOK Media
Kanal: Korean Broadcasting System (KBS)
Ülke: Güney Kore
Dil : Kore
Bölüm Sayısı: 20
Süre: 65 dakika
Gün: 22:00 Pazartesi ve Salı günleri
Tarih: 16 Şubat 2015 - 21 Nisan 2015
Oyuncular:
Ahn Jae Hyun - Park Ji Sang
Goo Hye Sun - Yoo Ri Ta
Ji Jin Hee - Lee Jae Wook
Jung Hae In - Joo Hyun Woo
Kwon Hyun Sang - Nam Chul Hoon
Jung Hye Seong - Choi Soo Eun 
Jo Jae Yun - Woo II Nam
Ki Se Hyung - Kara Adam

Konu:
Hastanede doktor olarak çalışan bir vampiri ve iyi kötünün arasında kalmış ölümsüz bir aşkın savaşını anlatmaktadır.Bir insan ve bir vampir her şeye rağmen aşklarını yaşayabilecekler midir?

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. sonunda park ji sang ölüyomu ?? Anlamadim orayi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef blogumda spoiler vermiyorum Google'a ''Blood spoiler'' yazarak spoiler sayfalarına ulaşabilir oralara sorabilirsiniz. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)