Dedikodu//Super Junior Yesung Yuvasına Döndü

Sonunda asker yolu bekleye bekleye bizim çocuğun şafağını bitirdik.Dün itibariyle terhis olan Yesung'ın askerliği bitmiş bulunuyor.Sesini,çılgın dansını,ekranda ki yüzünü özledim vallahi. Umarım kısa sürede Yesung tamamen ekranlara ve piyasaya dönmüş olur.Bu arada şuan itibariyle 2 tane askerimiz var Sungmin ve Shindong umarım onlarda kısa sürede yuvalarına dönerler.Çok fazla yazı yazmaya gerek yok hoş geldin evine Yesung.
Asker Gidiş-Geliş Tarihi:
6 Mayıs 2013 - 4 Mayıs 2015


İlk programı: Yesung'ın 6 Mayıs'ta Jakarta'da programı var.

Sosyal hesaplarınızdan ‪#‎WelcomeBackYesung‬ ‪#‎YesungIsBack‬ taglarıyla kutlama yapabilirsiniz.
twitter : @shfly3424
instagram : yesung1106




Kim Jong Woon'un (Yesung'ın gerçek adı) orduya katilmadan önce E.L.F'e yazdığı mektup:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Merhaba, E.L.F.


Hepinizi görürsem size içten gülümseyemem gibi geliyor...
Gerçeği söylemem gerekirse sizlerle görüşemem...
Bu mektubu o yüzden yazıyorum ~
Benim gibi acınası birine verdiğiniz o güzel anılar ve büyük sevginiz için çok minnettarım ^^
2 senelik bir süre..
Hepinizi özleyeceğim ve sizlerle görüşmeyi çok istiyorum~
Sahneyi düşüneceğim ve çılgınca şarkı söylemek isteyeceğim, değil mi? Ama..
5 sene stajyerlik ve 8 sene birlikte sahnede durmak ..
Bunlarla kıyaslanırsa iki senenin göz açıp kapayıncaya kadar geçip gideceğine inanıyorum..!!
Daha sağlıklı ve yakışıklı olacağım ve size daha çok güzel şarkılar hediye edeceğim^^ Söz veriyorum!
Görüşmek üzere~ Super Junior'a iyi bakın ^^
Beni unutmayin~ Tamam mı?!
E.L.F, sizi seviyorum~


5 Mayıs, 2013
Super Junior'dan Yesung

Rusça'dan çeviren DQtyonok @TRSapphireBlue

Yorum Gönder

0 Yorumlar