Ne Gudubet Bir Hafta

Gudubet normalde sevimsiz çirkin anlamında kullanılır ben pek sevmem ama başlık için en doğru olan tanımın bu olduğuna karar verdim.Bu hafta benim için çok kötü geçmeye devam ediyor.Her şey mi üst üste gelir be mübarek dediğim hafta.Geçen hafta o kadar çok nalet girsin dedim ki sonunda nalet girdi galiba.Normalde her işe besmele ile başlasam bile demek ki bende ki o negatif elektirik bütün her şeye geçiyor ve bozuluyor. İlk önce blogumun gözde olan iki başlığı başıma geldi.Hafta başında bilgisayarı bozuldu.Bu sefer tamamen gitti.Pazartesi akşamı geceye kadar evde bunun tartışmasını yaptık.Artık bilgisayar kasası o kadar psikolojimi bozdu ki aylardır sonunda patlama noktama denk geldi.Vurdum tekmeyi,vurdum tekmeyi.O gün öyle geçti.


Ertesi akşam kardeşim format cd'si ile eve geldi format attık bu seferde tam windows'a geliyor pat donuyor açılmıyor.Sanırım bende bir problem var kardeşim başındayken çalışıyordu ama ben geçince bilgisayar dondu ve şuan açılmıyor.Gudubet haftasını salı günü akşamı annem senin yüzüne ne olmuş dedi aynada bir baktım üst dudak aldıgına beraber uçuk çıkarmış.Şimdi yüzüm şiş ve acıyor yetmezmiş gibi çarşamba sabahı yataktan kalkarken naptım bilmiyorum dizime bir şey oldu ne büküyorum ne hareket ediyorum canım çok yanıyor.Üzerine facebook hesabımı biri çaldı tam üç saat boyunca şifremi almaya çalıştım gerçekten çok sinir bozucuydu.Son olarak bu gün haftanın neredeyse sonu oldu.Kahvaltı da yeşil biber koymuş annem bir haftadır yiyorlar tatlı tatlı diyorlardı.Bende bu sabah bir bakıyım dedim bir ısırdım acı beynimden çıktı dilim hala yanıyor.Yetmezmiş gibi kardeşimin odasındayım onun laptop'ı kullanıyorum sen bir tane arı gir odasına bende fark etmedim tabi gel benim ayak bilegimi sok.Canım bir yandı bir yandı hemen müdehale etsek de şişti.Bakalım bu haftanın üç günü kaldı bu üç günde başıma bir şey gelmeden atlatırsam benden iyisi yok.

Dipnot: Ben mimleyen arkadaşların mimlerini cevaplayacagım akşam bilgisayarım bozuldugu için geri dönemedim.Bilgisayarım yapılır yapılmaz mimlerinize cevap vereceğim.Kusura bakmayın.

Yorum Gönder

0 Yorumlar