Benim Sevimli Nurella Kuşlarım

Aylardır ayılıp bayıldığım Nurella kuşlarıma Kurban bayramı itibariyle kavuştum.Almak için kendimde asla cesaret bulamadım.Alırsam kullanabilir miyim yoksa korktuğum için boşa mı gider emin olamadım.Sizde de olur mu böyle şeyler? Yani;almak istediğin şeyde emin olamamak.Girdiğin dükkanda görüp elin gittiğinde acaba deyip ardından alamadan çıkmak...Neyse arefe günü anneanneme gitmiştim.Orada teyzemle anneannem için alışverişe çıkmıştık.
Gezinirken kuşları gördüm ve boşta bulunup -''Bir türlü kendime güvenemiyorum.'' dedim.Korkularımı bildiği için teyzem de -''Alırım ben bunu sana.'' dedi.Başta tabi biraz utandım -''Yok yok.'' dedim.Fakat teyzem dinlemedi aldı,bir nevi bana bayram hediyesi gibi oldu.Bu arada tanesi 5 liraydı.Sonra biraz üzüldüm içime sardı.Çünkü beni az çok tanıdınız aksi biriyim birde sivri dilli olunca karşımda ki insanları istemsizce kırabiliyorum.Bu yüzden sert bir mizacım olduğumdan ailem biraz benden çekinme değilde hani sorun yaşamamak adına uzak dururlar.Alışverişe çıkmadan önce de birazcık teyzeme laf söyledim.Hak etti mi?Asla ama sinirlenince işte birden çıkışım oldu. Ardından da dışarı çıkıp böyle bir hediye alınca ister istemez içime bir sardı.Tabi ki özrümü dilemiştim ama daha fazla kötü hissetmeme engel olmadı.Eve gelir gelmez bilgisayarımı kullandığım masanın üstüne koydum ve odama da uygun oldu,çok sevdim.Şimdi ilk defa evde biblo tarzı bir heykelcik oldu.Her ne kadar geceleri üzerine örtü örtsem de şimdilik kuşlarımla mutluyum,bakıp bakıp duruyorum.Belki bu kuşlar sayesin de bu korkumu da yenerim kim bilir.
Dipnot: Benim yansımalı eşyalar (ayna,vitrin,televizyon camı vs), siması olan fotoğraflar,heykel ve heykelciklere karşı korkum var.Bu yüzden evim süsleme konusunda bomboş.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Baş tarafı okurken işte ben dedim.Alışverişteyken bana da oluyor.Ne yapacağım ne kadar lazım.Sonra kullanmazsam israf olucak.
    Sonra ne mi olur içime yer eder keşke alsaydım diye bir süre sonra unutsamda böyle olayları bir cok kez yaşıyorum maalesef.Veyahut da ben kararsız degilimdir hemen secebilirim ama aldıktan sonra keşke ötekini alsaydım diye söylenmeden de edemem....
    Merak etme teyzem olmadı ama huyunu suyunu biliyorsa anneler gibi kırılmamıştır.sen içini ferah tut ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle aynı bensin,yok kırılmadım dedi ama yine de içime dert oldu. :D

      Sil
  2. Bende sadece geceleri aynaya asla bakamam. Ama diğer fobilerin oldukça ilginç ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ayna kötü ya hiç sevmiyorum.Evet duyan herkes çok ilginç diyor. :D

      Sil
  3. Korkularla yuzlesmen gerek olmaz boyle :) ilginc fobi ama herkesin kendince fobisi var :)

    Ben genelde istedigim bir seyi gorunce almam basinda durur durur giderim simdi almayim diye sonra cok pisman olur kafami daglara taslara vurma durumu olur ^^ en son cok istedigim bir bibloyu almayinca boyle oldum bur daha da denk gelmiyor. Hala aklim onda evet :) o sebeple cok cok istedigim bir sey olursa aninda aliyorum kullanamazsam da birine hediye ediyorum .. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle,hiç korkusu olmayan insanlara özeniyorum.Fakat yapabileceğim bir şey yok küçüklüğümden gelen bir durum. :3
      O bende de olur eve geldiğimde içime oturur ya çok pahalı bulurum ya da daha iyisi başka yerde vardır derim ardından da eve gelince pişmanlık çöker ve muhakkak bir daha ki sefer ya bitmiş olur ya da başka bir dükkanda bulamam.Ben alamıyorum belki de ikilem beni buna zorluyor. :D

      Sil
  4. Ben de tek başıma alışveriş ederken aynı böyleyim... Defalarca gider gelir bakarım almak istediğim şeye... Hani sorun para da değil, okulumuzda öğrenciler bedava kıyafet veren bir butik var; millet gidip seçip alıp giyiyor. Ben de her seferinde biri giderken onunla gidip yanımdaki bişey alırken boş boş dönüyorum :D Her seferinde, amaan bir sonraki sefer alırım diyorum. Ki bu hafta sondu sanırım artık o fırsatı da kaçırdım :(
    Neyse çok uzattım :D Hayırlı olsun nuralla kuşların :) Umarım fobilerinin üstesinden de gelirsin, herşeyden korkan bir insan olarak inşallah ben de fobilerimin üstesinden gelirim :)
    Yazı için ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! Kötü olmuş bu senin için keşke alsaydın...Teşekkür ederim,umarım amin...Yorum için asıl senin ellerine sağlık. :D

      Sil
  5. Ben aynadan korkmuyorum ama ustunu ortuyordum. Acarken daha tuhaf hissettiriyodu. Boyle seylerden korkmam. Ama namaz falan kiliyosan o odada goz olmuycak resim olmuycak. Ibadet icin cok uygun odan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok namaz kılmıyorum.Benim ki farklı bir şey direk olarak korku oluyor sanki içinden bir şey çıkacakmış ya da yansımasını görecekmişim gibi oluyor. :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)