Süt Aşkına

Son zamanlarda süt delisi oldum çıktım.Her ne kadar sütle yapılan her şeyi sevmesem de,sadece süt olarak ölüp bitiyorum.Süt içtiğim zaman kendimi daha dinç hissediyorum.Bu yüzden de süt alışkanlığım başladı.Bazen bal ve karabiber katarak içiyorum.Bazen kakao katarak içiyorum.Bazen işi fantezi haline getirip meyveli reçelleri katarak içiyorum.Hiç yoksa, bir şey bulamazsam sade olarak ısıtıp içiyorum.

Bu aralarda bu sütlere kafayı taktım.Çikolata tadını tam olarak verdiği için çikolata canım çektiğimde direk olarak sütlerden içiyorum.Birde 6'lı olarak satılıyor fiyatı da uygun ya,markete ne zaman gitsem paket paket alıyorum.Tadı o kadar güzel ki içerken çok mutlu oluyorum.Süt ve süt ürünlerinin fazlasının zararlı olduğunu biliyorum ama vazgeçemiyorum.Hani bana senin hayatında ki lüksün ne deseler düşünmeden süt diyebilirim.Her neyse; bu gün de içerken aklıma geldi.Eminim ki herkesin ağız tadı farklıdır. Siz süt sever misiniz ve ya nasıl süt içersiniz?

Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. Süt sevilmez mi diyeceğim ama zevk meselesi sevmeyenler de olabilir.Benim diyetimin en sevdiğim yanı süt içebiliyor olmam.Sütü genelde nescafe delisi olduğumdan nescafe olarak tüketsem de kakaolu ve çileklisine bayılıyorum.Fazlası kilo yapsa da kararında içildiginde faydası çok var.Sana da afiyet bal seker olsun.Yarasın renkli tırtılımıza;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nescafe yerine Türk kahvesi içsene sütlü Türk kahvesi yap hem yağ yakar hemde nescafe tadı verir. Tabi aç karnına içmek şartıyla. :D Oyh! yarasın bizim Hanhan'ımıza. :D

      Sil
    2. Türk kahvesi sütlü de çok enfes oluyor, duyduğumda hadi canım demiştim ama tadınca fikrim değişti :) Aç karına denemedim ama yağ yakıyorsa iyi ama yağ demek bağışıklık biraz da obez değilsek tabii :)
      Kahveyi sade severim, kahve candır ama sütlü nescafeye de alıştım HanHan!

      Sil
    3. Evet ya,aç karnına sade Türk kahvesi sabahları içilirse yağ yaktırıyor kilo verdiriyor ama muhakkak eski yönleri de var kansızlık,mide sorunları gibi. :3

      Sil
    4. Nescafe tadını seviyorum.Ben fazla kahve içince çarpıntı yapıyor gibi.Dokunuyor gibi ondan hep nescafe içerim.Arada türk kahvesi içerim...Sütlü nescafe tok da tutuyor ondan seve seve içiyorum valla ;)

      Sil
    5. Aslında nescafe de öyle yapar ama bünyeden kaynaklı galiba.

      Sil
  2. Çikolatalı süt candır ^^ özellikle de arkadaşınla birlikte saçmalıyosan vazgeçilemez =D+

    YanıtlaSil
  3. reçelli süt mü, ilk defa duyuyorum :D benim de favorim bu kakaolu sütlerr canım çekti bak ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He ay, bildiğin reçel var ya sütü ısıttıktan sonra bir çay kaşığı içine koyuyorum içiyorum. Özellikle çilek reçeli!!!! *3*

      Sil
  4. Beş yaşıma kadar süt koliktim. Nasıl bir süt sevgim vardı görmeliydiniz.
    Ama.bir gün bana farklı bir süt getirip onu verdiler. O gün tiksindim işte o gün bugün oldu hala süt içmem.
    Süt kelimesi geçince bile bir hoş oluyorum.
    Ama sütten alamadığım vitamini yoğurttan alıyorum. Her gün kesin yoğurt yerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh tiksinmişsin kötü. Bende yogurt muhakkak yerim. Her akşam yemeğinde o sofrada olmalı. Peynir sonra sabah kahvaltısında peynir yemeliyim yoksa o sofranın tadı olmaz. :3

      Sil
    2. Bizdede var o ailecek oturdugumuz sofrada yoğurt ve ayran eksik olmayacak.
      Peynir ooo can evim. Çeşit çeşit peynir dener yerim. Teyzem candır bana yurt dışından sevdiğim peynirden getirir:)

      Sil
    3. Oh oh süper lokum peynirdir benim favorim böyle krem peynir gibi sürülecek çok yağsız ve tuzsuz peynir yemem. :D

      Sil
  5. Çikolatalı olmadan sütü asla içemem :) Sıcak yine içemem pişmiş süt kokusundan hoşlanmıyorum çünkü :) Soğuk olucak benimki hatta bbuz gibi.. Bende kidolara bayılırdım yoğun çikolata tadıyla resmen çantamda benimle dolaşıyordu bütün gün. Ama bir gün bebekken mişha da içiodu ona koymuştum içmemiş sabah kalktığımda hiç süt'e benzemiodu sanki suyu kakao havasındaydı o an soğudum kutu sütlerden evde kendim yaparım içeceğim zaman.
    Ama şimdi diyetteyim yok bunlar onlar şunlar :)
    Sana afiyet olsun yarın bı bardakta bol çikolusundan benim için iç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde sütü nasıl yapıyorsun ki? :S Evet sütler açıldığında öyle oluyor maalesef. :3

      Sil
    2. Sütu yapmiyorum tabiki cikolatalisini yapiorum :dddd

      Sil
    3. Bende anladım ki süt yapıyorsun, dedim kız inek filan mı aldı. :D

      Sil
    4. yok artık bı kedım var dişi ama kısır süt çıkmaz ondan bana :)

      Sil
    5. Hahahahaha! Hiç gülesim yoktu. :D

      Sil
  6. Süte bayılırım. Şekersiz, balsız, çikolata olmadan buzlu sade süt olması tercihim.Sizlerden biraz farklı sanırım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buzlu sütü şekersiz nasıl içiyorsun ay! Gerçekten farklıymış bunu bir deneyim ben. :D

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)