Zor Sevda / Qubool Hai (Hindistan)

Normalde Kanal 7'nin seçim yaptığı Hint dizilerini çok beğenirim. İzleyicisinden özür dilerim ama bu seçim pek hoşuma gitmedi. Oyuncuların kimyasını çok sevemedim. Oyuncuların oyunculukları da yapmacık geldi. Bu yüzden de oyunculara ısınamadım. Eskiden kalp gözü gibi diziler olurdu bizde abartılı abartılı, onlar gibi çok fazla yükseltilmiş sahneler vardı. Kavga sahneleri Hint dizi filmlerine uygun gibi dursa da onda da biraz aşırılık fazla gibi geldi. En azından benim gözüme battı. Fakat bir gerçek var ki başrol erkek çok hoşuma gitti. ALLAH var, şimdi yalan yazmam duruşu, yüzü, fiziksel hatları hoş bir adamdı. Tabii ki dizinin seveni çok olacaktır ama beni pek açmadı. İlk bölüm ikinci bölüm derken diziyi izleyemeyeceğimi düşündüm. Çünkü beni gerçekten sarmadı. Aslında beklediğim bir diziydi ama neden böyle oldu bilemedim. Sanki dizi de bir şeyler eksik gibi hissettim. O samimi Hint dizilerini hissedemedim. Birde dikkatimi çekti bu müslüman alt yapılı Hint dizilerinde neden erkeklerin iki eşi oluyor anlamıyorum. Bu dizide de anladığım kadarıyla babanın iki eşi var. Yine kanalın yayınladığı diğer dizide de çok eşlilik vardı bu durum biraz beni rahatsız etti ama Hindistan'da bulunan müslümanların sanırım birden fazla eşi var ki dizilere böyle yansıyor. Bu durumdan hiç bir şekilde hoşlanmıyorum ve günümüz koşullarında da bu durumu asla kabul etmiyorum. Diziyi tam olarak anlamıyla izlemediğim için yani bir iki bölümde bıraktığım için çok fazla bir şey yazamıyorum ama bu beğenmediğim ilk Hint dizisiydi. Yine de sizler bir bakın derim belki çok beğenirsiniz kim bilir. Bu arada seslendirmenler yine efsaneydi yazmadan edemeyeceğim.
Zor Sevda  (Qubool Hai ) 1 Mayıs  2017 Pazartesi  gününden  itibaren her gün 16.00'da tekrarı ise 11.00'da kanal 7'de.

Qubool Hai (Zor Sevda, I Do, कुबूल है)

Tür: Dram, Romantik
Yönetmenler: Amandeep Singh, Arif Ali, Ajay.S.Mishra
Senaristler: Faizal Akhtar, Jainesh Ejardar, Sweksha Bhagat, Divya Sharma, Aparajita Sharma
Yapım: 4 Lions Films
Yapımcı: Gül Khan
Yayın Kanalı: Zee TV
Bölüm Sayısı: 856
Bölüm süresi: 22 dakika
Diller: Hintçe, Marathi
Yayın Tarihi: 29 Ekim 2012 - 23 Ocak 2016
Konu:
Zoya, anne ve babasından ayrı Amerika’da büyümüş, kendi adetlerine uzak Batılı bir kızdır. Asaf ise dinine ve geleneklerine bağlı Hintli Müslüman bir ailenin oğludur. Hindistan’a hiç görmediği anne ve babasını bulmak için gelen Zoya, hayatının aşkı ile karşılaşacağından habersizdir. Zoya, Asaf’ın sert ve soğuk tavırlarına kızsa da içten içe hoşlanmaya başlar. Aşka inanmayan Asaf’ın ise kalbini Zoya’nın sevgisi yumuşatacaktır.

Oyuncular: 
Surbhi Jyoti (Zoya)
Karan Singh Grover (Asad Ahmed Khan)
Ketki Kadam (Humeira Haider Sheikh)
Amrapali Gupta (Tanveer/Billo Rani)
Vaquar Shaikh (Rashid Ahmed Khan)
Tej Sapru (Gaffur Ahmed Siddiqui)
Shalini Kapoor Sagar (Dilshad Rashid Ahmed Khan)
Surabhi Vanzara (Shireen Rashid Ahmed Khan)

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bir Garip Aşk'tan sonra koptum ben Hint dizilerinden :/

    YanıtlaSil
  2. S.a güzel yazın için çok tşkler.yan karakterler çok ön planda ders alınacak birşey yok.bnde bgnmedm pek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam, tek olmadığıma sevindim. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)