27 Nisan 2014 Pazar

Okul Konulu Kore Dizileri


Tavsiye Edebileceğim Okul Konulu Kore Dizileri -Lise Kore Dizileri;

Uzun uzun zamandır sürekli benden okul dizisi lise dizisi önerileri istiyorlar...
O kadar çok fazla istek var ki en sonunda böyle bir post atma geregi duydum..Benim bildigim izledigim okul konulu kore dizileri bunlardır...Umarım Yardımcı olmuşumdur ...
Yeni Önerilerde görüşmek dileğiyle :*
Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..


İşte o Afişler;

20 Years Old

Adolescence Medley

After School Bokbulbok

Aftermath

Aftermath 2

Boys over flowers

Delightful Girl

Dream High 1

Dream High 2

God of Study

Heartstrings

Hello My Teacher

Hi! School Love On

I am Sam

Jungle Fish 1

Jungle Fish 2

King of High School

Ma boy

Makrel Run


Mimi

Monstar

My Friend Is Still Alive

Princess Hours

Queen of the Classroom

Reply 1994

Reply 1997

School 2013

Shut Up Flower Boy Band

Sungkyunkwan Scandal

The Heirs

To the beautiful you

Vampire Flower

What’s Up

White Christmas

Seonam Girls High School 
12 Years Reunion
Angry Mom
School 2015

Orange Marmalade
Ghost Soul

To Be Continued

Sassy Go Go
Flatterer
.
Moorim School

Cheese in the Trap

 Zamanla güncellenecektir.

245 yorum:

  1. unni fanınızım sayende çok dizi öğrendim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay!Canım benim çok tatlısın. :D Çok mutlu oldum, rica ederim ben teşekkür ederim bu güzel yorum için. <3

      Sil
    2. Acaba gençlik,aşk üçgeni bulunan ,başrollerin görünüşünün güzel olduğu bir dizi önerir misin?

      Sil
    3. Yukarıda ki tüm diziler gençlik dizisidir haliyle hepsinde de aşk üçgeni vardır. Bu Kore'nin klasikleşmiş konusu zaten aşk üçgeni olmayan dizileri yok gibi bir şey. Afişleri inceleyerek görsel olarak sana güzel gelen kızları ayarlayabilirsin. Zevkler farklı olduğundan bana güzel gelen sana güzel gelmeyebilir. Bu şekilde daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. :)

      Sil
  2. gerçekten çok güzel bir blok çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. sizinle tanışabilir miyiz ?

    YanıtlaSil
  4. Unni kaç yasindasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25 yaşındayım fakat ; 26 olacağım 7 eylülde az kaldığı için 26 diyelim. ^_^

      Sil
    2. Normalde link paylaşımı yasak blogumda uyarılarda vardı yorum yazma panelinin üstünde fakat fark etmedin sanırım.Normalde sosyal hesaplarıma yönlendirirdim,fakat bu seferlik yayınladım.Gördüğünde yanıt yazarsan sevinirim,yorumunu kaldırmam gerekli. :3
      Sorunun cevabı: Hi! School Love On

      Sil
    3. unni benle aynı doğumuşsun :)

      Sil
    4. Süper 7 eylül mü sende?

      Sil
  5. Bütün günüm evde geciyor yürüyemiyorum ondan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üsteki yorum sahibisin sanırım ,anladım. İstersen sana çok güzel diziler önerebilirim romantik komedi sadece okul dizileriyle sınırlı kalma. :3

      Sil
    2. Evt luften
      Ama boys over flower gibi yani okul konulu olanari izlemek istiyorum sonra saten degşir

      Sil
    3. Üstte yanıtladım sorunu. :3

      Sil
    4. To the beautiful you nasil bi dizi özet gecermisin lūtfen

      Sil
    5. Konu: Dizi, Amerika'da yaşayan Koreli bir kız, Goo Joo Hee'nin etrafında gelişiyor. Bir gün televizyonda bir atletizm yarışması görür ve yüksek atlama yarışmacılarından biri olan Kang Tae Joon'a aşık olur. Goo Joo Hee bu genç atleti idolü olarak görmeye başlar. Tae Joon, potansiyel kariyerini sonlandıran bir kaza geçirdikten sonra Goo Joo Hee, Tae Joon'un olduğu okulda okumak için kaydını Kore'ye aldırır. Ancak, Tae Joon bir erkek lisesindedir ve Jae Hee, kendisini bir erkek olarak gizleyerek o okula girmesi gerekir.(Kaynak:yeppudaa)

      Sil
    6. Cok cok tsk ederim bu dizi cok güzeldi tavsiyen için minetarim baska önerecen bi dizi var mi böle olan okulu fln

      Sil
    7. Heartstrings dizisini denemelisin. :3 The Heirs dizisi oyuncuları Kang Min Hyuk ve Park Shin Hye var. :3

      Sil
    8. Tskler izledim güzeldi
      Acaba after school bokbulbok nasil bi dizi ne hakkinda
      Bide o gurup da bi sarişin oglan var o kizla beraber mi lütfen özet gecermisin

      Sil
    9. Spoiler veremem çünkü başkaları da bu posttan yararlanıyor ve spoiler verirsem onlara haksızlık olur.Bunu google dan araştırabilirsin. yeppudaa da spoiler bölümü var dizilerin oraya bakabilirsin.

      Konusu: Kim So-Eun adındaki liseli bir kız okulun önemli kulübü olan "Bokbulbok kulübü"ne katılmak için bir davet alır.Bu olaydan sonra o çok "olağanüstü olaylar" yaşamaya başlar.Her bölümde tamamlaması gereken bir "görev"i vardır.Bununla birlikte So Eun normalde ürkek karakterinden çıkarak parlak bir kişiliğe bürünecektir. [kaynak:yeppudaa]

      Sil
    10. Özür dilerim hep sordum ve rahatsiz etim için
      Bi sarum da var acik casi
      Ben simdiye kadar
      Boys over flower, the Heirs, to the beautiful ve after school bokbulbok izledim
      Başka var mi önere bilcen bunar gibi olan lütfen varsa bide özetlermisin rica ediyorum lütfen

      Sil
    11. Sorun değil,rahatsız olmuyorum.Yukarıda ki dizilerin hepsi izlediğim diziler,izlemediğim dizileri önermiyorum.İzlediklerimi de ekliyorum.Yukarı da ilgini çeken bir post varsa konusunu sana bulup kopyalayabilirim.
      -------------------------------
      Birde bu gün izlediğim dizi olduğu için ekleyeceğim afişini,güncel bir okul dizisi başladı adı Sassy Go Go, 1. bölümünü Koreanturk çevirmiş.Haftada 2 bölüm gelecek 2. bölümde bu gün yarın çeviri bulur. Toplamda 12 bölümlük bir dizi. Google'a Sassy Go Go Koreanturk yazarsan bölümü çıkar.Videonun altında dizinin konusu yazıyor.

      Sil
    12. Ben gene guruplu dizi istiyorum bi gurup oglan ve öyle iste yani okul konulu olsun ama

      Sil
    13. Afişlerde belli oluyor sanırım gruplu olanlar. :3

      Sil
    14. Playfull kiss izleyebilirsin

      Sil
  6. Bunların hepsi kötü sonlami bitiyo acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O nereden çıktı? :3 Maalesef spoiler veremiyorum. :3

      Sil
  7. Bana lütfen romantik komedi önere bilirmisini
    Sadece okul konulularla sinirli kalmak istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kill me Heal me,Fated To Love You (Kore) bunlarla başlamalısın. :3

      Sil
  8. Cildiracam lütfen yardimci olun neye bakacama karar veremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur sakin ol,nasıl bir dizi istiyorsun. :3

      Sil
  9. Bilmiyorum ya ooff acayip sıkıntı basti sey ehmm
    Shut up flower boy band nasil yada ne biliyim ya önerin nolur ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dizi müzik var dert var tasa var gençlik var varda var. School 2015 dizisini izle izlemediysen. :3

      Sil
  10. 2okay city hunter i izliyorum 3 bölüm deyim

    YanıtlaSil
  11. ben simdiye kadar izledim diziler:
    Playfull kiss
    Boys over flower
    After school Bokbulbok
    shut up flower boy Band (bitmedi da)
    The Heirs
    To the beautiful you
    City Hunte (bitmedi da)
    Youre beautiful
    yes or no
    Baska izliye bilecem bisi var mi öneri böle heycanli okulu ask fln aglatan güldüren öyle iste yani rica etsem bi kactane sölermisi :::))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için teşekkürler :3

      Sil
    2. Şey eğer izleyeceksen birde 'Düşlerimin Prensi' oda güzel bir dizidir tavsiye ederim.

      Sil
  12. Unni sassy go go dizisinin 7. bölümünü bekliyorum ne zaman gelir acaba 6.bölümüne kadar koreanturkten izledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore'de pazartesi ve salı günleri yayınlanıyor yani güncel bir dizi.KT'den izliyordun KT'nin ana sayfasında diziler gözükür.Türk bayrağına dönen dizilerin çevirisi gelmiş demektir, Kore bayrağı varsa orijinal videodur. :3
      Dipnot:Kore'de diziler iki gün üst üste yayınlanıyor. :3

      Sil
    2. Teşekkür ederim unnii

      Sil
    3. Unni sassy go go dizisinin koreanturk cevirisi ne zaman gelir simdi baktım daha gelmemiş 7.bolumun dün eklenmiş ama altyazı yok

      Sil
    4. Tatlım,yarın ve ya perşembe günü gelir genelde öyle geliyor ama belli de olmaz bu günde gelebilir.İngizilce alt yazı sorunu olmadığı sürece o dizi çabuk çeviri buluyor. :3

      Sil
  13. Bof izledim aşık oldum şuan çok kararsızım en çok beğendiklerinden sadece birini rica etsem 🙏🙏

    YanıtlaSil
  14. Bu blog hoşuma gitti baya. Sayfadaki tüm dizileri izleyecekmişim gibi görünüyor. Tercihlerimi burada rahatça bulabiliyorum. Teşekkürler Renkli Tırtıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Yasemin. :3

      Sil
  15. blog harika olmuş. Ellerinize sağlık. Yazdığınız dizilerin bazılarını izlemiştim o yüzden size güvenip diğerlerinede bakıcam ^^

    YanıtlaSil
  16. The mermaid ve coffiee prens güzel tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  17. Yanlış hatırlamıyorsam Mimi okulda geçmiyordu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucundan kenarından geçmişi okul da geçen dizileri de aldım.

      Sil
  18. Ben gerilim turunde okulda gecen bir film izlemistim.ama lise degildi.kucuk bir kizin cinayeti hakkindaydi sanirsam.adini hatirliyamiyorum?bilen varmi?

    YanıtlaSil
  19. Izleyebilecegim romantik komedi dram turunde bi dizi ariyorum onereceginiz bi dizi varmi???

    YanıtlaSil
  20. Adolescence medley nasıl. acaba ??

    YanıtlaSil
  21. ben school 1015 e baslıcam ama school 2013 de varmış devam niteliğindemiki diziler birbirleriyle bağlantılımı bi yanıtlarsanız sevinirim ..şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinin de birbiriyle alakası yok ne oyuncular ne konu. :3

      Sil
  22. Hoş bir blog olmuş.Eline saglik ^^

    YanıtlaSil
  23. Bana dansli okul konulu bi dizi lazim duygusal aşkli fln

    Bide bi dizi bulmustum kaybetim cirkin bi kiz var yüzüne hep bisi bağlar kimse görmesin diye o dizinin adi nè acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. What’s Up danslı bir dizi. Diğer yazdıgını anlamadım :3

      Sil
    2. Ugly duckling serisi olabilir

      Sil
  24. https://m.youtube.com/watch?v=UmHAHOcImG4

    Bu hangi film siz biliyorsunuzdur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link yayınlamıyorum bu yüzden link olduğundan yorumunu sileceğim. Dizinin adı: Shark
      Hatta dur bu linkte soranlar var onlara da yazayım.

      Sil
    2. ''Shark Kore dizi izle'' diye arayacaksın tabi ki de yoksa nasıl çıksın :S
      Bu arada link olduğu için gördügünde gördüm yazarsan yorumunu silmek zorundayım. :3

      Sil
  25. Şey peki bu diziler arasından (School 2015 ve Boys Over Flowers hariç) en güzel 5 diziyi sıralayabilir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler tartışılmaz herkesin farklıdır 5'i, benim beğendiğimi sen beğenmezsin, benim beğenmediğimi sen beğenirsin bu böyledir.

      Benim top 5'im bu.
      1.Reply 1997-1994-1988 (Bu seri şuan serinin 3. sü yayınlanıyor 1988'i ondan tek olarak yazıyorum)
      2.Heartstrings
      3.What’s Up
      4.Sassy Go Go
      5.Angry Mom

      Sil
    2. Çok teşekkürlerr :))

      Sil
  26. Hepsini izleme fırsatı verdigin için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  27. Reply 1997 izledim ama 1988 yeni cikmis galiba konusu nasıl okulla ilgilimi acaba bide ask var mi unni😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1997 ve 1994 de olduğu gibi serinin 3.sünde de okul ve aşk var. :3

      Sil
  28. Unni benim konusunu bilipte adını bilmedigim bir dizi var diznin konusu:bir kadin evlenmeye karşı yinede bir çocuk sahibi olmak istiyor ve genleri iyi olan birini buluyor ama adam evlenmeden birlikte olmaya karşı sonra olaylar gelişiyor ve birbirlerine aşık oluyorlar eh artık çocuk yapmışlar dır her ha lde dimi :) lütfen eğer dizinin ismini biliyorsan Soylermisin şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilmiyorum. İzledim mi öyle bir dizi onu da anımsayamadım. :S

      Sil
    2. Hmm anladım yinede Sağol

      Sil
  29. Merhaba yaa bi tane özel dizi var ama türkçe sini bir türlü bulamıyorum. Adı: Middle school student a
    Cidden izlemeyi çok izliyo rum .. Youtube da İngilizce si var..

    YanıtlaSil
  30. Dans konulu kore dizisi önerir misiniz? Dream high 1/2 hariç bide sasy go go da da vardi azcik simdiden tesekkurler bu arada blog çok hoş olmus 😊

    YanıtlaSil
  31. ne zaman izlediğim dizileri bitirsem sizin sitenizden yenisini bulabiliyorum teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, asıl ben teşekkür ederim... :3

      Sil
  32. Reply serilerinde karakter ve konular farklı ama ask ve okul var hepsinde değil mi? Emin olmak istedim. Yeni bir dizi izlemek istiyorumda useniyorum baslamaya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yıllar konu ve oyuncular farklı ama aşk ve okul var :3

      Sil
  33. Sassy go go yu mutlaka izleyin çok güzel bi dizi

    YanıtlaSil
  34. Merhaba ben bi dizi buldum cok hosuma gitti ama dizinin adini bi türlü bulamadım linki burada yardimci olurmusunuz ; http://www.dailymotion.com/video/x262m8v_i-love-you-e01-yeppudaa-com_shortfilms

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördükten sonra lütfen bana haber ver bu yorumunu silmek zorundayım çünkü ben blogumda link yayınlamıyorum mağdur olmaman açısıyla linki yayınlıyorum :3
      Jasper oynadığına göre dizi Tayvan dizisi.
      İzleme linki: http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=56116 :3

      Sil
  35. Splash splash love dizisine benzeyen bir dizi varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişten geleceğe, gelecekten geçmişe olan diziler;
      Bildiğim diziler:
      Faith
      God's Gift - 14 Days
      Nine Time Travelling Nine Times
      Queen Inhyun’s Man
      Rooftop Prince
      Time Slip Dr. Jin
      Operation Proposal
      Marry Him If You Dare
      Birde bu tarz film var adı: Miss Granny :3 Başka da bilmiyorum...

      Sil
    2. Man from of the star bu dizide olabilir tavsiye ederim bu arada paylaşımlarınız çok güzel çok tşk

      Sil
  36. Unni cheese in the trap pazartesi salı yayınlanıyor 11.bölümün korece ve turkce çevirisi gelmemiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedenini soruyorsan onların tatili şuan yani Uzak Dogu da yılbaşı yeni kutlanıyor onların takvimine göre ondan dolayı yoktu. Buna Lunar Yeni Yılı ve Lunar Yeni Yıl tatili diyorlar. :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim😀😁

      Sil
  37. gerçektende çok sağol güzel bir blok vede tam korku filmi oeğil ama nasıl anltasam gerilim gibi diyim bir önerin varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bununla ilgili de öneri postum mevcut. Google'a ''gerilim korku renklitirtil'' yazarsan benim oluşturduğum posta ulaşabilirsin. :)

      Sil
  38. Unni seni çok seviyorum^^ aceba bana müzikal ve çok eski olmayan güzel bir dizi önerebilirmisin mesela monstar gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Sassy Go Go dizisini önerebilirim. Dans ile ilgili bir diziydi çok güzeldi. Heartstrings dizisi var bir de o da müzik ile ilgili bir diziydi. :)

      Sil
  39. bu dizierin hemen hemen hepsini bilip bunlardan sadece After School'u bittirilebilmiştim.onun da sebebi bölüm süresi ve bölüm sayısının etkisinin büyük olmasıydı :) çoğuna başlayıp yarıda bıraktım ya da konuları hiç ilgimi çekmedi.amma velakin şu sıralarda da yayında olan Moorim School dikkatimi çekebilmeyi başardı.fakat izlemeye başlamalı mıyım başlamamalı mıyım bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moorim dizisi bu ara çok tutuluyor. :)

      Sil
  40. Merhaba Trakya Üniversitesi 3. Sınıf Bilgisayar Öğretmenliği okuyorum bir dersimin bitirme proje ödevi olarak "Ülkelerin Eğitim Politikalarının Filmlere Yansıması" nı araştırıyorum. G.Koreye ait eğitici FİLM leri bir başlık altında toplaya bilir misiniz? Bİr günümü buna ayırdım ama elle tutulur bir filim bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek fazla Kore filmi izlemiyorum. Yardımcı olmak isterdim ama pek bir bilgim yok özellikle eğitim sistemi ile ilgili hiç bir bilgim yok. Bu yüzden üzgünüm. :) Size tavsiyem '' yeppudaa'' adlı sitenin Güney Kore filmleri bölümü var oradan tek tek filmleri incelemeniz ya da üye olup yardım bölümünden yardım istemeniz. Muhakkak site de izleyen birileri vardır.

      Sil
  41. Bana önerebileceğiniz kore dizileri varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. She Was Pretty izlemediysen bunu öneririm, izlediysen üstte ki sekmelerde K-Drama&Film sekmesine tıklarsanız önerilerimi görebilirsiniz. :)

      Sil
  42. Ya ben hepsini izledim öncelikle sizden çooook teşekür ederim ama en sevdiğim
    School 2015
    Monstar
    Sasy go go
    Thé hair
    Oldu kore dizilerini bırakmıyor daha yeni bir kore dizisi önerirmisiniz ☺fighting

    YanıtlaSil
  43. Okul konulu diziler önerebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğim tüm okul konulu diziler bunlardır. Başka bilmiyorum. :)

      Sil
    2. Son zamanlarda Sassy Go Go :)

      Sil
  44. Umarim blood'u izlemissinizdir
    Son bolumde ve en son kisimda ne oldu tam olarak anlayamadim lutfen anlatirsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yorum bölümünde uyarıda yazdıgım gibi blogumda Kore dizilerinde spoiler vermiyorum spoiler yazılarını yayınlamıyorum. Ama size tavsiyem ''blood son bölüm spoiler'' yazarak google'a ilk çıkan sitenin son sayfasını inceleyebilirsiniz. :)

      Sil
  45. The Heirs
    Heartstrings
    Moorim School
    To The Beautiful You
    City Hunter
    Sassy Go Go
    You're Beautiful
    School 2015
    Hi! School Love On
    Monstar
    Playful Kiss
    Unni ben şu ana kadar bunları izledim. Bana önerebileceğin dizi var mı? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vardır da hangi tür istiyorsun? :)

      Sil
    2. Okul konulu olsun ama komedi olsun. Fazla hüzün ve dram olmayan, kesinlikle sıkıcı olmayan devam edebileceğim bir dizi istiyorum.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim unni.

      Sil
  46. Unni ben hepsini izledim bana baska onerebilecegin bir dizi var mi japon tayvan tayland hepsi olur tabi bide kore😺😺😺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Kore dizisi bilmiyorum izlediklerimi bu postu güncelleyerek ekliyorum zaten. Fifteen Years of Waiting for Migratory Birds ve Moon River dizilerini izle :)

      Sil
  47. ben şuana kadar
    sassy go go
    the heirs
    vampire flowers
    monstar
    city hunter
    playfull kiss
    hi school love on
    school 2015 izledim.Özellikle içinde aşk üçgeni ve okul konulu izleyebileceğim dizi varsa önerir misiniz

    YanıtlaSil
  48. ben şuana kadar
    sassy go go
    the heirs
    vampire flowers
    monstar
    city hunter
    playfull kiss
    hi school love on
    school 2015 izledim.Özellikle içinde aşk üçgeni ve okul konulu izleyebileceğim dizi varsa önerir misiniz

    YanıtlaSil
  49. Şey unni acaba şöyĺe konulu diziler önerebilirmisin; Kız sürekli eziliyo erkekse çok popiler gibi diziler önerebilirmisiniz şey bide erkeğin veya kızın gurubu war guruplaşma gibi yani öyle diziler önerebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğim diziler bunlar. BOF ve The Heirs aklıma geldi sadece. :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler unni

      Sil
  50. Bu site çok güzel ama bana dizi onerebilirmisin mümkünse aşk ce okul olabilir cidden buradaki yayinladiklarindan bay adini izledim güzelleri ay ani bana aşk konulu birkaç dizi lazım. Önerilerini bekleyeceğim. Ama şimdiden teşekkür ederim. *-* ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğim tüm okul konulu diziler bunlar. İzlemediğim dizileri öneremem zaten izlemediysem mantıken bilmiyorumdur. Bu yüzden Aşk konulu Okul türü bu liste harici dizi bilmiyorum. :)

      Sil
  51. Merhaba unni. Ben neredeyse buradakilerin hepsini izledim. Bana sıkıcı olmayan romantik komedi önerebilir misin?

    YanıtlaSil
  52. Bir kore dizisi olması lazım, genç bir çocuk öğretmen olarak işe başlıyor. Yakışıklı ve genç olduğu için kızlar hatta öğretmenler bile ona hayran kalıyor. Ana karakterdeki kızımızda ona karşı aşk besliyor. Tumblrda hep postlarını görüyorum ve dizinin ismini merak ediyorum. Hangi dizi olduğunu biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer postu bulursan linkini bana ya tumblrdan (renklitirtil) ya da sağda üstte hesaplarım var butonlardan birini seç oradan yolla bana bir bakıyım neymiş. Öyle cevap vereyim öyle bir dizi anımsayasayamadım görürsem belki bilirim. Cevabını hesaplarımdan bekliyorum.

      Sil
  53. Entertainer dizisi güzel mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel denemelisiniz. :)

      Sil
    2. Teşekkürler :)

      Sil
  54. City Hunter ya da Healer gibi konusu olan dizi önerebilir misin unni?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla o dizilere benzeyen bir dizi yok ama o dizilere yakın bir dizi önerebilirim. İzlemeden önce güzelce araştırmalı fragmanlarını izlemelisin. Çok fazla dizi önereceğim kendine hangisi uygunsa seçersin. Aksiyon romantiğin yanı sıra aksiyon fantastik diziler de serpiştirdim. Umarım kafana göre dizi bulursun. Tekrar yazıyorum o iki diziye yakın diziler bunlar aynı işleyiş de değiller. :)

      Cruel City
      Goodbye Mr. Black
      Remember
      Two Weeks
      Three Days
      Gaksital
      The Full Sun
      Shark
      Big Man
      Temptation Of An Angel
      Gap Dong
      Mask
      God's Gift - 14 Days
      Missing You
      Secret / 2013
      The Full Sun
      Signal
      I Hear Your Voice

      Sil
    2. Çok teşekkürler unni :))

      Sil
    3. Rica ederim canım, inşallah kendine göre dizi bulabilirsin. :)

      Sil
    4. I Hear Your Voice'a başladım. Gerçekten güzel bir dizi. Eğer izlemediyseniz siz de başlamalısınız. :))

      Sil
    5. Öneri için teşekkürler. :)

      Sil
  55. Türkçeli olan filmler hangisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin Türkçe alt yazısı mevcut. Türkçe dublaj arıyorsan Dream High ve Boys Over Flowers dizileri TRT Okul kanalında Türkçe dublajlı yayınlandı. :)

      Sil
  56. Benim kuzen izliyordu bi ara, bikaç tane zengin genç satın aldıkları bir okulda okuyorlar ve öğrencilerden hiç biri bilmiyor. Sadece müdür biliyor. Sıradan bir hayat sürmeye çalışıyorlardı okulda. Biliyorsanız ismini söyleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailesi okul sahibi olan bir sürü dizi var ama kimsenin bilmediği normal hayat yaşayan diziyi anımsayamadım. Yorumcularımdan hatırlayan varsa yazar bence kuzenine sormalısın. :)

      Sil
    2. Kuzenim bilmediği için buraya sormuştum. Neyse bulurum bir şekilde. Teşekkürler yinede :)

      Sil
    3. Şans yine de Sassy Go Go ve The Heirs dizilerini bir incelemeni tavsiye ederim. :)

      Sil
  57. Yhe heirs türünde ve cheese in the trap benzeyen dizi türleri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi okul türü anlamadım ne yazmak istediginizi. :S

      Sil
  58. Sevgili Fatimə Məmmədova blogumda link yayınlamıyorum bu yüzden yorumunu yayınlamadım. Aradığın video, yolladığın videonun açıklamasında yazıyormuş aslında. :) Adı: Fiestar Like

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azərbaycandan selamlar abla.
      Bloqunuzu cok beyeniyorum. Guzel filmler var her daimde bloqunuzu takib ediyorum. Cevapladiğınız için çok Teşekkür ederim. Ben bulamamıştım.

      Sil
    2. Aleyküm selam canım.
      Çok teşekkür ederim, düşüncelerin çok mutlu etti. Yararım oluyorsa ne mutlu bana. :)

      Sil
  59. çok yararlı olmuş, çok teşekkür ederim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  60. Wow! Güzel blog faydalı🖖🏻⚡️🙌🏻💕

    YanıtlaSil
  61. Unni lutfen bana yardim et o kadar cok dizi izledimki izlicek sey kalmadi yukaridaki postlarinda hepsini izledim hatta web dramalari japon tayvan tayland çin art bide anime izledim ama anladimki kore dizileri daha guzel hem yaz geldi onumuzde koskocaaa 3 ay var dedim gine izliyim ama izlicek sey kalmadi lutfen bana dizi onerirmisin korku gerilim ve cinayet haric her turu izlerim lutfen bana dizi oner ceballl😫😫😫

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;
      Üstte sekmelerde KDrama&Film sekmesi var orada bol bol öneriler var istersen bir oraya bak. :)

      Sil
    2. Nerde acaba ben goremedimde ayrica ustte sekmeler kismi yok

      Sil
    3. Üstte nasıl güzükmüyor anlam veremedim hemen kapak resmimin altında bir sürü sekme var Anasayfanın hemen yanında 2. sırada K-Drama&Film sekmesi

      Sil
  62. Merhaba renklitirtil ^.^ Aslinda bu bloga oylesine gezinirken rastladim okuyup geçecektim ama o kadar yardimci ve tatlisin ki yazmadan edemedim. Oyle cok Kore dizisi izleyen biri degilim, yaklasik 4-5 sene once Boys over Flowers ve Heirs ile baslayip biten toplam iki dizilik serüvenim var. Ikisini de cok begendim. Gumiho'yu izledim birkaç bölüm ancak beğenmedim. Su an Secret Garden'i izlemekteyim. Ama bu uzun yaz donemi boyunca tavsiye edeceğin birkaç dizi izlemek isterim. Bof gibi surukleyici ask ucgenleri olan yeri geldiginde komik yeri geldiginde duygu dolu, ve ozellikle guclu erkeklerin oldugu dizi onerebilir misin? Biliyorum zor oldu ama yine de sana guveniyorum :D tesekkur ederim simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay! Teşekkür ederim. Blogumun üst kısmında K-Drama& Film sekmesi var oradan bol bol öneri bulabilirsin.
      Kill Me Heal Me
      She Was Pretty
      Oh My Venus
      Mask
      The Time We Were Not In Love

      dizilerini bir incelemeni tavsiye ederim. :D

      Sil
  63. Ya bisey sorcam cok acill liseli surekli kavga eden temali kore filmi biliyomusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef film bilmiyorum :)

      Sil
    2. School 2015,sassy go go ya da After School bokbulbok'a benzer dizi biliyor musunuz?özellikle School 2015...

      Sil
    3. Yukarı da dizilerin hepsinin türü aynı Okul türü yani ama özellikle atarlı genç istiyorsan Shut Up: Flower Boy Band dizisinde atarlı genç çoktu onu bir incele derim. Tüm yukarıda bulunan dizileri öneririm. :)

      Sil
  64. Unni reply 1994 1997 1998 serileri galiba bunların bunlar school 2015 ve 2013 gibi serileri birbirinden farklı mi yoksa devam mı ediyor aynı oyuncularla aynı konularla bide unni sence izlemelimiyim konusu falan nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OCN kanalının dizileri harici serilerde konu, mekan ve oyuncular farklı oluyor. Yani ayrı diziler izlemiş gibi oluyorsun. Reply, School ve Flower Boy serileri en çok öne çıkan seriler. Tıpkı bizim Ege dizileri serisi gibi düşün. Her yıl bazı oyuncuları aynı olsa da genel olarak farklı oyuncu, konu ve farklı bir köy seçiliyor bunlar da onun gibi. Serileri tavsiye ederim. Genelde seriler çok güzel oluyor. Reply serisinde 97, 94, 88 olarak izlersen sırasıyla daha sağlıklı olur. :)

      Sil
  65. Lütfen eylenceli bir şeyler önerirmisin boys over flovers gibi içinde okulda olsun ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda bulunan tüm diziler eğlenceli ve okulda geçiyor. Hepsini öneriyorum. :)

      Sil
  66. Bayıla bayıla izlediğim 3 dizi var
    After school:bokbulbok
    School 2015
    Okul temalı deil yine de seveceğiniz bir dizi daha söylemek istiyorum
    You are beautiful
    Kesinlikle tercih ediyorum.Sizler de en sevdiğiniz dizileri paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumda en üst bölümde bulunan K-Drama&Film sekmesinde önerilerim ve yıllık top 10 listem var oradan inceleyebilirsiniz. Öneri için teşekkürler. :)

      Sil
  67. youtube da bi video var acaba ekran görüntüsü atsam hangi dizi olduğunu söyleyebilir misiniz bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ tarafta üstte sosyal medya hesaplarım var yollayın linkini bakalım. :)

      Sil
  68. merhaba.ben daha yeni başladım sayılır anca 3 tane dizi izledim . playful kiss ,bof ,school 2015 bu tarzda birkaç dizi önerirmisiniz lütfen (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, The Heirs dizisi ile devam edin. :)

      Sil
  69. Okulda geçen belalı ama tatlı çocukları ve aşık oldukları kızları anlatan kore dizisi var mı?? (İlk erkeklerin aşık olduğu) cevabın için şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm Kore dizileri zaten bu yönde ilerler Kore dizilerinin temel yapısı aşk üçgeni. İzlemediysen The Heirs dizisini öneririm. :)

      Sil
  70. elinize sağlık bende okul dizisi arıyordum

    YanıtlaSil
  71. Dizi arıyorum klip yapmak için çok güzel diziler buldum sayende.😘😘🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiysem ne mutlu. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma