Blogger Profil Hesabı Nasıl Düzenlenir?

-''Blogumda bulunan Hakkımda bölümüne kişisel sözler ve ya bilgiler yazamıyorum? Nasıl yazabilirim? Uğraşıyorum olmuyor.'' gibi sorular görüyorum son zamanlarda Hakkımda bölümünde yazılan bilgilerin nasıl yazıldığını size anlatmak istiyorum.

Öncelikle Blogumuzu Google+ hesabından  Blogger Hesabına almamız gerekiyor. 


Öncelikle https://www.blogger.com/home bölümünden Ayarlar kısmının Kullanıcı Ayarları seçeneğine tıklıyoruz. Sonra Kullanıcı Profili bölümünde bulunan Blogger seçeneğinin altında bulunan Düzenle bağlantısına tıklıyoruz.


Sonra bu panelde istediğimiz yerleri doldurup Profili Kaydet butonuna basıp işlemi tamamlıyoruz. 

Profil fotoğrafı, genel, konum, iş ve ek bilgiler bölümü var bu bölümleri tam doldurursanız blogumuzda bulunan Hakkımda eklentisinde bilgilerin çıkmasını sağlarsınız.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bu dertten muzdaribim bende. Hesabımı blogger profiline çevirdim lakin halen izleyiciler kısından resmimin üzerine gelince google+ bilgileri geliyor. Eskiden ne güzeldi. Blogu takip edenlerin bloglarına bir tıkla ulaşabiliyorduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef bu yüzden google+ hesabını düzenlemen lazım :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)