Blogu Google+ Hesabından Blogger Hesabına Çevirme

Bu konu uzun süredir beni ciddi anlamda çok gıcık ediyor çünkü beni takip eden kişileri görüyorum merak ediyorum bloguna girmek ve hoşuma giderse bende onu takip etmek istiyorum fakat bir tıklıyorum fotoğrafının üzerine birden karşıma hata sayfası çıkıyor.Bu olay bir süre önce blogun kendine değişmesiyle olmaya başladı.Eskiden direk g+ hesabına giriş yapılıyordu ama artık o da mümkün değil.Bu yüzden arkadaşlar kendinizi en azından takibe alıp takip eden listenizde fotografınıza tıklayıp bir bakın google plustan mı blogu almışsınız yoksa blogspottan mı?Şimdi bu gün nasıl çevireceğimizi resimli bir şekilde size anlatmak istiyorum.


Öncelikle https://www.blogger.com/home bölümünde  bulunan  Ayarlar kısmında bulunan  Kullanıcı Ayarları kısmına geliyoruz.  Burada Blogger ve Google+  seçenekleri var.  Blogger seçeneğini seçip  Ayarları Kaydet butonuna basıyoruz.  İşte bu kadar basit.


Devamında yapacağınız işlem ise; 
 Seçtiğiniz  Blogger profilinin altında  Düzenle kısmı vardır ona tıklıyoruz. 

Sonrasında çıkan bölümde Bloglarımı Göster seçeneği var oradan   ''Gösterilecek blogları seçin'' bağlantısına tıklıyoruz. 

 Çıkan bölümde  bloglarımız sıralanır  gösterilecek blogların  kenarındaki kutucukları işaretleyip  Ayarları Kaydet butonuna  basıp işlemi bitiriyoruz. 






Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. bu yazını şimdi bloguma koyduum :) oldu faydalanan arkadaşlarımız, saoool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok faydalanan olur. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim!!!!

    YanıtlaSil
  3. Bilgilendirme için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler bilgilendirme için.

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)