Tavsiye Edebilecegim Çin / Tayvan / Tayland Dizileri

Bu postu yazarken bayağı heyecanlıyım. Çünkü blogumda ilk kez yıllık olarak Diğer Asya dizileri postu yazıyorum. Yıl içerisinde tek tek ülkelerin oluşturdum ama toplu ilk defa olacak. Bu posttan sonra ALLAH izin verirse artık bu dizileri de Kore dizileri gibi her yıl aralık sonunda burada paylaşacağım. Bu yıllık bir  dizi   postu olduğu için daha evvel  önerdiğim dizilerden de  olabilir.


Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..

Diziler alfabetik sıraya göre sıralanmıştır; 
 2017 Yılı Tavsiye Edebileceğim  
Çin  / Tayvan / Tayland Dizileri



A Seven Faced Man (Çin)

Angel 'N' Devil (Tayvan)

Back to 1989 (Tayvan)

Behind Your Smile (Tayvan)

Cambrian Period (Çin)

Cheewit Puer Kah Huajai Puer Tur (Tayland)

Dear Prince (Çin)

Game Maya (Tayland)

Karn La Krang Neung…Nai Hua Jai (Tayland)

King is Not Easy (Çin)

Kleun Cheewit (Tayland)

Leh Lub Salub Rarng (Tayland)

Love Timeless (Tayvan)
Lom Sorn Ruk (Tayland)


Memory Lost (Çin)
My Girlfriends Boyfriend 1. ve 2. sezon (Çin)
Master Devil Do Not Kiss Me  1. ve 2. sezon (Çin)
Miss in Kiss (Tayvan)

Princess Hours Thai (Tayland)


Proud of Love 1. ve 2. Sezon (Çin)
Pretty Li Hui Zhen (Çin)


Rush to the Dead Summer (Çin)

The Man from the Future
The Big Boss 1. sezon (Çin)

The Eternal Love (Çin)

The Fire Series Talay Fai  (Tayland)

The Masked Lover (Tayvan)

The Perfect Match (Tayvan)

Three Lives Three Worlds Ten Miles of Peach Blossom (Çin)

U Prince Series (Tayland)
Dipnot:   12 seriden oluşuyor seri isimleri için tıktık
Waen Dok Mai (Tayland)



You're My Destiny (Tayland)






Yorum Gönder

42 Yorumlar

  1. vay ne kadar çok varmış:) demek ki bizim Türkler çoğu dizileri buradan alıyor :) ben pek bilmem ama sayenizde öğreniyorum bende böyle dizleri filmleri teşekkürler emeğine sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde Kore ama yakındır Diğer Asya'nın keşfedilmesi. :)

      Sil
  2. Sevemedim şu Tayvan Tayland dizilerini acaba tarihi dizilerine mi baksam

    YanıtlaSil
  3. Cambrian Period gibi hem romantik hem aksiyon önerebilir misin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Love Me If You Dare dizisi çok sevilmişti yayınlandığı dönemde hala bazıları için favori dizidir onu önerebilirim. Bunun yanı sıra Tayvan Drama bu pazar günü yeni iki dizi başlatıyor. Sitenin ana sayfasında bulunan takvimden pazar günü olan dizilerin isimlerine tıklarsan panellerine gidip fragmanlarını izleyebilirsin. Bu iki dizi her pazar tek bölüm olarak Tayvan Drama sitesinde yayınlanacak. Cruel Romance çok istenilen bir diziydi. 2015 yapım dizi Aksiyon, Dram, Romantik, Tarihi türünde. A Love So Beautiful ise 2017 yapım olup Gençlik, Romantik, okul türünde. Eğer güncel dizi ararsan da bu iki diziyi bir incele. Yazdığımı tekrarlayım sitenin ana sayfasında renkli Dizi Çeviri Takvimi var (Dizilerin bölümlerinin siteye yüklendiği günler) orada pazar gününde bulunan iki dizinin ismine tıklarsan panellerine gidersin.

      Sil
  4. Tayvan dizi önerilerlerinizden "miss in kiss" gerçekten güzel bir dizi ben çok beğenmiştim

    YanıtlaSil
  5. İlk önce önerilerin için çok teşekkürler... ben de bu çin /tayvan/ tayland dizilerin ya çok beğeniyorum ya da hiç beğenmiyorum enternal love , love me me if you dare ,cruel romance(😍) gerçekten mükemmel dizilerdi ama onları izledikten sonra başka dizileri beğenemez oldum ...bi öneri verebilir misin bana kendimi çok boşlukta gibi hissediiyorum cruel romance den sonra....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cubic, Cambrian Period, Fifteen Years of Waiting for Migratory Birds dizilerini inceleyebilirsiniz. :)

      Sil
  6. Bana fantastik çin dizisi önerebilir misin.. Love O20 izledim en son onun tarzında dizilere bakıyorum ama pek bulamadım.. Teşekkürler şimdiden ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki I Cannot Hug You, I Cannot Hug You 2, My Amazing Boyfriend, Proud of Love, Proud of Love 2, Dear Prince, The Eternal Love, My Girlfriend's Boyfriend, My Girlfriend's Boyfriend 2, King is Not Easy, Ice Fantasy, Novoland The Castle in the Sky, Three Lives Three Worlds, Ten Miles of Peach Blossom, The Secret Angel bildiğim tüm fantastik Çin dizileri bunlar. Bu arada Tayvan ve Tayland dizileri de iyidir fantastik olarak Tayvanlılar zaten Çince/Mandarin konuşuyor fantastik türde Çin dizileri bulamazsan Tayvan dizilerine de bak derim. :)

      Sil
  7. Love 020 Şahane bir Tayvan dizisi 30 bölüm nasıl bitiyor anlamazsınız bile. Bayılacaksınız.

    YanıtlaSil
  8. The masked Lover tadında dizi onerebilir misiniz? Teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, bu dizilerin konularına bir bakar mısın? Beğenmezsen başka bakalım. :)
      Cambrian Period
      Color of Night
      Cheewit Puer Kah Huajai Puer Tur
      Cruel Romance
      Cubic
      Game Maya
      Karn La Krang Neung…Nai Hua Jai
      The Fire Series: Talay Fai
      When a Snail Falls in Love

      Sil
  9. Açıkçası güzel bir yazı olmuş. Uzun zamandır kore dizilerinden sonra farklı bir arayışa girmiştim. Tayvan ve çin dizileri benim için bir çıkış noktası oldu. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, inşallah beğenirsiniz. :)

      Sil
    2. Bankada nefretden aşk dizi onerirmisin dram turunde

      Sil
    3. Nefret şiddet vb her şeyin olduğu ve aklıma gelen diziler bunlar:
      Roy Leh Sanae Rai
      Game Maya
      Mia Tuean
      Kleun Cheewit
      Rak Rai
      Majurat See Nam Pueng
      Sawan Biang
      The Fire Series: Talay Fai
      Le Jun Kai

      Sil
  10. Cambrian period gibi etkileyici ve güzel bir dizi önerir misiniz? O diziyi izledikten sonra tayvanlıları ve Çinlileri çok sevdim, mükemmeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun gibi bir dizinin çevirisi var mı bilmiyorum ama kalbime dokunan konusu işleyişi iyi dizileri yazayım. :)
      My Sunshine
      Love Me If You Dare
      Color of Night
      Cruel Romance
      Fifteen Years of Waiting for Migratory Birds
      Love O2O
      With You
      A Love So Beautiful
      Meteor Garden
      Bu dizileri incelemeni tavsiye ederim. (Hepsi ÇİN dizisidir.)

      Sil
  11. Merhaba.Dizi tavsiyeleriniz için gerçekten teşekkür ederim.Yaz tatilim dizilerle çok güzel geçti."A love so beautiful" dizi tavsiyesini de burdan okumuştum,lise cağı bir dizi orta yaşta olduğum için çocukça gelir mi diye tereddüt ettim ama en çok onu beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, o halde With You Çin dizisini de izlemelisiniz. Rica ederim, beğenmenize çok sevindim. :)

      Sil
  12. Ben de kleehun cwıt tarzı arıyorum tavsiye istıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cheewit Puer Kah Huajai Puer Tur, Cubic, Karn La Krang Neung...Nai Hua Jai, Rak Rai, The Fire Series: Talay Fai dizilerine bir bakın. :)

      Sil
  13. Lütfen Tayvan dizileri rattopoom filmleri çevirisini yapınız lütfen emeğinize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Acaba tra barb a schoompoo gibi diziler önerebilirmisiniz💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dizinin yerini başka dizi tutmaz birbirine eş değer olmaz ama kemik konusunda intikam olan diziler bir incele istersen.
      Kleun Cheewit
      Cubic
      The Fire Series: Talay Fai
      dizilerine bir bakın üçünden birini beğenebilirsiniz belki.

      Sil
  15. Tra barb see schompoo ya benzer diziler önerebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dizinin yerini başka dizi tutmaz birbirine eş değer olmaz ama kemik konusunda intikam olan diziler bir incele istersen.
      Kleun Cheewit
      Cubic
      The Fire Series: Talay Fai
      dizilerine bir bakın üçünden birini beğenebilirsiniz belki.

      Sil
  16. the king of blaze dizisinin çevirisi varmı acaba

    YanıtlaSil
  17. Mrb ben yeniyim Tayvan dizilerini intikam olanlari izledim resmen bayildimmmm böyle intikam ve zoraki aşk tek gecelik ilişki tarzında diziler önerirmisiniz lütfen slmlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tayvan izlediyseniz Tayland önereyim değişiklik olsun... :)
      Cubic
      Game Maya
      Kleun Cheewit
      Majurat See Nam Pueng
      Mia Tuean (şiddet içerir)
      Oum Ruk
      Karn La Krang Neung Nai Hua Jai
      Puer tur
      Rak Rai
      Roy Lae Sanae Luang (şiddet içerir)
      Roy Leh Sanae Rai (şiddet içerir)
      Sawan Biang
      The Fire Series: Talay Fai
      Tra Barb See Chompoo
      You re My Destiny

      Arkada tek gecelik ilişkiler de var. Geneli intikam ve nefret ağırlıklı TAYLAND dizileri. :)

      Sil
  18. kore dizisi olan age of youth gibi bir dizi önerebilirmisin

    YanıtlaSil
  19. Ya bir tane klip var ama dizi mi film mi bilmiyorum ve bulamıyorumda sanjar son hatıram kore klip yazsanız çıkıyor ama kore olmadıpı çok belli bakar mısınız belki biliyorsunuzdur çok merak ediyorum hangi film ya da dizi olduğunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taylandlılara benziyorlar dizi film gibi değil de klip olabilir dizi ve ya filme benzemiyor. Maalesef bilmiyorum.

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)