24 Mayıs 2016 Salı

Tavsiye Edebileceğim Tayland Dizileri

2007 yılından bu yana Kore dizileri izlerim. O kadar çok Kore dizisi izledim ki artık bana klişe gelmeye başladı. Birde fazla bilgili olunca konu tekrarı yaptıklarını fark ettim. Bunun yanında son yıllarda Kore hayranı arttıkça bana gelen yorumlar sertleşti. Kişisel bir blog olduğum halde sanki bir işçi ya da genel bir site sahibiymişim gibi davranılmaya başlandı. Bu durum olunca ben arayışa girdim. Farklı bir şeyler olmalıydı. Önce batı dizilerine merak sardım. Fakat batı dizilerinde benim hoşlanmadığım şeyler vardı. Bana uygun türde bir kültür olmadığını düşündüm. 2015 yılı Eylül ayında tam hatırlamıyorum ama büyük bir ihtimal bir arkadaşım tarafından bir site keşfettim.Arkadaşım arayış içerisinde olduğumu bildiği için bana link yolladı.( tık tık ) Aslında diğer Asya dizileri  izliyordum ama tek tük izliyordum. Sebebi ise çevirinin geç gelmesinden, pek fazla seçeneğin olmamasından dolayıydı. Neyse bir şans vermek istedim ve yolladığı linki izlemeye başladım. Her zaman için alt yazıya dikkat ederim. Özellikle alt yazı da çevirmen notu yoksa, imla ve noktalama işaretlerine dikkat ediyorsa, Türkçe kelimelere dikkat ediyorsa o çevirmeni tutarım ve onun çevirdiği dizileri izlemeye gayret ederim. 
Yani; çevirmenine göre dizi seçerim. Nitekim bu sitenin de alt yazısı hoşuma gitti.  Alt yazıdan dolayı dur dedim ben izlediğim diziden ekran görüntüsü alayım replik yapayım. Neyse bir iki ekran görüntüsü alırken bir baktım siteye ve alt yazıya alışmışım. Zaman geçtikçe ben sitenin düzenli oluşundan  bir sürü dizi izlemiş oldum. Bu günde ilk başta Tayland olmak üzere izlediğim tüm diziler için Tavsiye postu yazmaya karar verdim. Size tavsiyem öncelikle ön yargılarınızı kenara bırakın. Dil konusunu göz ardı edin. Bir iki bölüm sonra izlediğiniz ülkenin diline alışacaksınızdır. Sonra ise keşfetmekte geç kaldığınız dizileri zevk alarak izleyeceksinizdir.
Uyarı: 
Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.


Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.


Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış.. 
İşte o afişler;

I Wanna Be Sup'tar Yazımı Okumak İçin tıklayınız

Devil Lover Yazımı Okumak İçin tıklayınız


Kiss Me Yazımı Okumak için Tıklayınız

Angel Magic Yazımı Okumak İçin Tıklayınız

Cubic Yazımı Okumak İçin Tıklayınız


Oum Ruk Yazımı Okumak İçin Tıklayınız

Love Flight Yazımı Okumak İçin Tıklayınız

Love Started at the Fence Yazımı Okumak İçin Tıklayınız

Roy Leh Sanae Rai Yazımı Okumak İçin Tıklayınız
Two Spirit's Love Yazımı Okumak İçin Tıklayınız

Mia Tuean
Roy Lae Sanae Luang

U-Prince Series: The Handsome Cowboy Yazımı Okumak için tıklayınız
Kiss The Series 
U Prince Series: Gentle Vet / 2016 (Tayland) Yazımı okumak için tıklayınız

U Prince Series: The Lovely Geologist



İzledikçe güncelleyeceğim.
İzlediğim siteyi tekrar  buraya yazayım. 
Sol üst  Menü bölümünden dizilere ulaşabilirsiniz.
TIKTIK

12 yorum:

  1. Aradım ama bulamadim acaba bunun tayvan dizileri versiyonunuda yapabilir misiniz veya varsa link atabilir misiniz? Şimdiden teşekkurler ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH nasip ederse önümüzde ki günlerde Çin ve Tayvan dizileri içinde bu şekilde bir post açacağım. Lütfen beni takipte kal. :)

      Sil
  2. Başlığı görünce neden benim aklıma gelmedi diye düşünmüştüm ki sadece 1 tane Tayland dizisi izlediğim geldi aklıma :)) İçlerinde 2 tane merak ettiğim dizi var ama lysden sonra izleyebileceğim :3 Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni çılgın, izlemelisin hepsi bebeklerim gibidir. :D

      Sil
  3. ne kadar ortak noktamız var :O ben de arayış içindeydim,batıyı senin gibi hoşlanmadığım/kültür falan zaten izleyemedim %98 sevmiyorum.sonra bahsi geçen siteyi tesadüfen gördüm.başladım falan.ben de senin gibi çeviriye önem veriyorum hatta gerekirse ingilizce alt yazısını tercih ediyorum.ne yapıyım ne konuşulduğunu doğru anlamak önemli :) bahsettiğin dizilerden senin en sevdiğin hangisi,niçin? nice güzel yazılara seninle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok sevindim. Benim gibi düşünen insanları bulmak çok zor. Bu yüzden bulunca mutlu oluyorum. Çok zor bir soru sordun. Çünkü bir den fazla diziyi eşit oranda sevdim. Öncelikle ben dizilerden ekran görüntüsü alarak replik çıkarıyorum. İzlemekten ve replik almaktan en çok haz aldığım dizi Angel Magic dizisiydi. Dizinin ilk bölümü dehşet bir şekilde itici ve hatta birazda sıkıcı gelmişti bana. Neyse 2. bölüm çevirisi geldi, devam etmek istedim ve dizinin müptelası oldum. Başrol kız çok güzel oynadı, başrol erkek zaten benim en sevdiğim oyunculardan. Bilmiyorum bu yüzden mi ne çok sıcak geldi hikayesi. Zaten afişlerde isminin olduğu yerin yanında ki linkten düşüncelerimi detaylı okuyabilirsin. :)

      Sil
    2. bi bakayım bakalım,teşekkürler ;)

      Sil
  4. Ya yavrum ne insanlar var anlamıyorum.Sen didin uğraş, gelsin hazıra konsun.Elbet ayaklarına dolaşır yavrum.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah abla ah neler çektim kopyalayan bloglardan. Neyse ki şükür bu ara pek yok gibi inşallah da olmaz. :)

      Sil
  5. Ben de yeni diziler,yeni konular ararken tayland ve tayvan dizilerine hayran oldum. İzlediğim dizilerden bazıları listende de var özellikle u-prince serisi harika. Tekrar tekrar izlerken bile sıkılmıyorum başroller çok iyi. Önermek istediğim bir dizi var: Karn La Krang Neung...Nai Hua Jai umarım beğenirsiniz.

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma